Ja jij hebt wel een parapluquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen nog maar naarPilates
straks, maar dat is zo dichtbij dat ik lekker met m'n paraplu kan gaan lopen. Wat ook wel zal moeten aangezien m'n vriend m'n fiets meegenomen heeft.
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
Jij hebt er ook nog eentje.quote:
Ja daarom! Dus ik moet niet meer van mezelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?.
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog eentje..
En als je 'm zelf niet al om te beginnen vergeten was, had je dat probleem helemaal niet gehad..
Ik las 'sekskleding'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Een tv-plaid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Zo'n tellsell-snuggie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Je had ook gewoon een kleintje mee kunnen nemen die in je tas paste, net als ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemen[/flauw]
Ja!quote:
Wat een intens gelukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ja!
O! Ik bedoelde de Snuggie, dat ding moet wel goed zijn. Kijk dan hoe blij ze zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet je alleen als je hem koopt, he!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch eerlijk gezegd maar toch he... ze lijken zo intens gelukkig, zal mij dat ook overkomen als ik een koop?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
En als je dat doet, wacht ik met smart op de foto'squote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
neen, ik zag ze voor 7 euro bij de casa (Vlaamse Xenos). Voor dat geld kun je je geluk toch wel beproeven?
Ja maar het idee is dat ik al de hele dag binnenzit en dat dat me verrassend goed bevaltquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rennen is toch ook goed, CFert?Als je beide opties hebt en dus kunt kiezen, why the heck not
Oh, wat een goed idee! Mijn moeder zoekt altijd dingen om te breien want ze vindt het wel leuk maar zusje en ik zijn iets (ahum) te oud om truien voor te breien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder heeft zoiets een keer voor mij gemaakt omdat ik het altijd zo koud heb, maar die is iets minder toga/sekte-achtig
Past wel goed bij m'n pantoffels denk ik. Ze kleden trouwens ook lekker slank afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaarHet zeikt hier nu niet meer van de regen, enkel nog wat koud, waaierig gespetter, ik heb zin om te rennen, joh
En ik kan vanavond naar pilates... Hmmmyeah.
neen, ik zag ze voor 7 euro bij de casa (Vlaamse Xenos). Voor dat geld kun je je geluk toch wel beproeven?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
Jamaarjamaar, ze zijn nog open aan de achterkantHeb je er nog niks aan als je opstaat om iets te snacken eh een kopje kruidenthee te maken.
Ik heb een avonddienstje en er is niemand
Ik ben blij dat ik dus vanmiddag wel even heb doorgezetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaarHet zeikt hier nu niet meer van de regen, enkel nog wat koud, waaierig gespetter, ik heb zin om te rennen, joh
En ik kan vanavond naar pilates... Hmmmyeah.
Oh zo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar het idee is dat ik al de hele dag binnenzit en dat dat me verrassend goed bevalt
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo'n snuggie is ZO iets voor mij![]()
Ik doe nu geregeld gewoon een oranje plaid dekentje om me heen geknoopt maar dit is veel handiger.
+ dat je gewoon altijd echt intens gelukkig bent!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik doe nu geregeld gewoon een oranje plaid dekentje om me heen geknoopt maar dit is veel handiger.
Mijn kamer is echt veel te klein, ik heb niet eens ruimte voor een bankquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggen.
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggen.
Mja, maar ik word ook ook statisch van het aaien van de katten, dus sjaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.
Je wordt er alleen statisch van, krijg je een optater van het aanrecht enzo
Echt joh, het woord alleen al bezorgt me de koude rillingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:34 schreef neen het volgende:
[..]
+ dat je gewoon altijd echt intens gelukkig bent!
Oke, m'n huisgenoten gaan nu weg om friet te halen dus ik zat te denken.... zal ik spinazie etenmet aardappels of bami (van gisteren)
[..]
Mijn kamer is echt veel te klein, ik heb niet eens ruimte voor een bankals ik ga liggen doe ik dat altijd op bed
maarja, dan wil ik natuurlijk weer zo op m'n zij liggen dat ik geen tv kan kijken
Hehe ja maar ik heb het echt altijd koud!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh, het woord alleen al bezorgt me de koude rillingenHet klinkt als iets voor baby's, brrr.
Ik blijf trouwens binnen vandaag. Morgen weer spinnen!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Geweldig leuk topic is dat, ik heb echt zitten gieren van het lachen toen ik dat allemaal lasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben dankzij mijn CI ook statisch, dus stay away from meeeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.
Je wordt er alleen statisch van, krijg je een optater van het aanrecht enzo
Hahahaha geniaal!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Volgens mij zag ik van de week iemand in de trein met een CI! Ik dacht eerst "wtf die vent heeft een button op zn hoofd" (afvragend hoe dat dan moet met het naaldje enzo) want hij had zo'n hippiekleur. En toen zat er een gehoorapparaat aan vast (in dezelfde kleurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben dankzij mijn CI ook statisch, dus stay away from meeee. Af en krijgt de kat ook een optater van mij
.
quote:
Hoe ging het in de sportschule, wat heb je allemaal gedaan?quote:
Kreeg eerst een bodyscan (moest op zo'n weegschaal staan en die berekende dan van alles, vraag me nog steeds af hoe dat kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe ging het in de sportschule, wat heb je allemaal gedaan?
Cheers for youquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, change of plans. D wordt geen griekse salade, maar aardappels, een gehaktdingesiets en rode kool.
En het was lekker. Nu heeft het nog 2 uur de tijd om te zakken tot ik op de fiets stap!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef anna82 het volgende:
Ik heb net de fotoboeken ontdekt en zag dat Sigme "haar billen" echt haar billen zijn!
Krijg je die van hardlopen?
[/stalker]

Ja klopt! Viel me mee haha.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed Mexicaantje!En je bent dus al aardig in shape zo te lezen! Dus het kan alleen maar nóg beter worden! w00t!
I know, en het scheelt superweinig en ik heb best wel heupen dus het was ook geen verrassing. Maar wel een goede motivatie om heel goed bezig te gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
Mexicaantje, wat heupvet is uit esthetisch oogpunt misschien niet altijd even fijnmaar het heeft geen negatieve invloed op je gezondheid. Goed bezig!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat achterwerk had ik al voor ik hardliep.
Dit foto'tje is uit 2005
[ afbeelding ]
en mijn huidige icoontje uit 2007.
Dat broekje is wel eigenlijk mijn slankmaatstaf; ik heb het al jaren en ik meet mijn relatieve spekkigheid af door het aan te doen. Toen het echt té erg werd ben ik gaan hardlopen.
M'n klerenkast is niet verwarmd dus in de winter doe ik weinig spekmetingen. Ik moet deze lente maar weer eens een nieuw icoonfoto'tje maken. Deze keer zonder onderboxum onder het spijkerbroekje
.
Die staan er ook zat in hoorquote:
Je ziet er niks van!quote:
Graag gedaan! Je kan hem door naturelle bodylotion mixen, maar dat vond ik een beetje raarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je ziet er niks van!![]()
Thanks voor het parfumpje
Ik weet niet of ik wel naturelle bodylotion hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Graag gedaan! Je kan hem door naturelle bodylotion mixen, maar dat vond ik een beetje raar!
Teveel??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Ek-Mei het volgende:
bwah het gezond doen doen lukt me niet meer, gisteren uit de hand gelopen dagje vol drop en koekjes
vandaag redelijk, maar teveel...
O/L: 2 boterham kipfilet/komkommer beker karnemelk (laat wakker)
T: banaan
T: cracker hummus (lekker maar wat veel kcal zeg)
D: couscous met kant en klare falafel in een kant en klaar sausje, dubbele portie omdat vriendje het niet luste en ik wel![]()
T: misschien nog wat kwark of fruit
Ik eet er ook wel eens 6 (of meer) maar dat is op een werkdag, vandaag stond ik pas om 12 uur op en heb ik echt helemaal niks gedaan, behalve ff boodschappen, en mn avondeten was echt heel erg veel, schatting wel een kcal of 1000 ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Teveel??
Ik eet 6 boterhammen op een dag en heb dan nog honger. Dat is veel
Ja 104 per portie (30) geen idee hoeveel ik er op smeer, maar dat zal vast niet minder zijn, het is kant en klare dus, misschien ooit eens zelf maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zoveel kcal in hummus? Daar heb ik nou nooit over nagedachtIk vind het superlekker, en het bevat wel wat goede stoffen en weinig rommel, dus eet ik het altijd maar gewoon
Ik ook, onder het mom dat het gezond isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zoveel kcal in hummus? Daar heb ik nou nooit over nagedachtIk vind het superlekker, en het bevat wel wat goede stoffen en weinig rommel, dus eet ik het altijd maar gewoon
Ohh, dat vind ik best meevallen. 30 gram is in ieder geval nog lekker dik smerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ja 104 per portie (30) geen idee hoeveel ik er op smeer, maar dat zal vast niet minder zijn, het is kant en klare dus, misschien ooit eens zelf maken.
Dat is waar, maar als ik die getalletjes dan zie staan moet ik toch altijd even slikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, dat vind ik best meevallen. 30 gram is in ieder geval nog lekker dik smeren![]()
GB, sja, kikkererwten, sesam, knoflook, beetje olie... Is een stuk gezonder dan een of andere vieze vettige ham-preisaladeEn dat er dan veel kcal inzitten, neem ik maar voor lief.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Godver! Komt een huisgenoot ineens zeuren dat ik m'n kamer moet opruimenopdonderen gast! wtf
Nou goed, ik ga maar eens in dat boek van Stieg Larsson beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |