Wat klinkt dat positief! Goed zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ja hooi,
wat is het butweer, ik heb het ijskoud en ben net op weg naar de winkel en weer naar huis al flink natgeregend. beuh... na de lunch ga ik op kantoor verder werken, dus dan word ik voor de derde keer nat (en ik gok niet voor de laatste keer vandaag...)
morgen om 8.45 heb ik voedingsanamnese met de dietiste van het programma. ik begin dieetinzicht heel handig te vinden. zo heb je door 1 paprika te eten je dagbehoefte aan vitamine C al binnengelukkig houd ik van paprika's!
ijzer heb ik (drie dagen ingevuld nu) structureel te weinig, en vezels ook aan de lage kant... eiwitten teveel carbs te weinig, maar dat is mijn eetstijl nu eenmaal, en dat wil ik eigenlijk niet veranderen...
ben benieuwd hoe het gaat de rest van de week. t is onvoorstelbaar wat een stok achter de deur die groep is, en de dietiste en de andere therapieën ook...
Ik was met de mijne ook zo blijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb sinds vanochtend een printer. Als een kind zo blij..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat klinkt dat positief! Goed zeg.
Ik heb m'n bestelformulieren (ja, alle 2) uitgeprint, dus nu kan ik een map maken voor m'n taartdingen.
.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat klinkt dat positief! Goed zeg.
Ik heb m'n bestelformulieren (ja, alle 2) uitgeprint, dus nu kan ik een map maken voor m'n taartdingen.
.
Het is nog iets te vroeg om ervoor te verhuizen, denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt DaD, ik baal dat je zo ver weg woont, had wel paar opdrachten voor je gehad!
Ik vind het ook gigantisch suck-weer! Ik las "slank de lente in" en ik werd al helemaal blij met de gedachte aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ja hooi,
wat is het butweer, ik heb het ijskoud en ben net op weg naar de winkel en weer naar huis al flink natgeregend. beuh... na de lunch ga ik op kantoor verder werken, dus dan word ik voor de derde keer nat (en ik gok niet voor de laatste keer vandaag...)
Beetje jammer dat veel geiten en schapen geruimd zijn wegens q-koortsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gigantisch suck-weer! Ik las "slank de lente in" en ik werd al helemaal blij met de gedachte aanlente, lammetjes in de wei, krokusjes in de tuin, uit de wind en in de zon op het terras
![]()
Maar buiten is het grijs en koud en regenachtig en mijn lichaam denkt dat ik vet-opslag nodig heb om dat te doorstaan, terwijl ik gewoon een 4-seizoenen dekbed heb!!
PF heeft ongetwijfeld van al die kleuren een bijpassende oogschaduwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Laureline het volgende:
O,o, PF, je oog!Het ziet er wel dramatisch uit hoor, je zal wel vaak het verhaal moeten doen. Het zal nog wel gaan verkleuren ook: van rood naar paars naar blauw naar groen naar geel
Post je iedere dag een foto?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ja hooi,
morgen om 8.45 heb ik voedingsanamnese met de dietiste van het programma. ik begin dieetinzicht heel handig te vinden. zo heb je door 1 paprika te eten je dagbehoefte aan vitamine C al binnengelukkig houd ik van paprika's!
ijzer heb ik (drie dagen ingevuld nu) structureel te weinig, en vezels ook aan de lage kant... eiwitten teveel carbs te weinig, maar dat is mijn eetstijl nu eenmaal, en dat wil ik eigenlijk niet veranderen...
ben benieuwd hoe het gaat de rest van de week. t is onvoorstelbaar wat een stok achter de deur die groep is, en de dietiste en de andere therapieën ook...
Oe, geil.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:50 schreef Syrena het volgende:
Is het nu een goed moment om te melden dat ik gisteren van mijn collega een recept heb gekregen voor chocoladetaart die van binnen vloeibaar blijft?![]()
Ben echt al aan het plannen wanneer ik die kan maken zodat ik hem niet alleen hoef op te eten(of zou je die ook kunnen invriezen?)
Ooooooohw, mn lekkere trek, wat doe je!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:50 schreef Syrena het volgende:
Is het nu een goed moment om te melden dat ik gisteren van mijn collega een recept heb gekregen voor chocoladetaart die van binnen vloeibaar blijft?![]()
Ben echt al aan het plannen wanneer ik die kan maken zodat ik hem niet alleen hoef op te eten(of zou je die ook kunnen invriezen?)
Doet me denken aan mijn zus, die viel ooit eens flauw op de wc tijdens een spastische darm aanval, pardoes op haar oog (quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Laureline het volgende:
O,o, PF, je oog!Het ziet er wel dramatisch uit hoor, je zal wel vaak het verhaal moeten doen. Het zal nog wel gaan verkleuren ook: van rood naar paars naar blauw naar groen naar geel
Post je iedere dag een foto?
fruit is overratedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En is dat van die paprika echt waar?? Ik hou van paprika's!!en eet zelden fruit, dus dat komt wel goed uit
Denk aan paprika's! Mooie rode, sappige paprika's, mmmmmmmmmmm.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ooooooohw, mn lekkere trek, wat doe je!![]()
![]()
![]()
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn zus, die viel ooit eens flauw op de wc tijdens een spastische darm aanval, pardoes op haar oog (![]()
). En dat 2 dagen voor we op vakantie gingen. We hebben er hilarische vakantiefoto's aan over gehouden, elke dag een ander kleurtje!!
ur welcomequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lady!. Kan het trouwens zijn dat je een l te veel in je emailadres hebt gezet?
Je had het geschreven met dubbel l, maar daar kreeg ik een foutmelding op, dus toen heb ik het maar met eentje geprobeerd. Leek me geen gekke gok.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
ur welcome![]()
en ik heb gewoon mail van je, dus of het was goed of je hebt het goed opgelost
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
fruit is overratedAls je veel groente eet, kun je vaak het fruit wel laten staan.
Ik hou van julliequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Denk aan paprika's! Mooie rode, sappige paprika's, mmmmmmmmmmm.
Mm...ik had ooit een recept voor muffin achtige dingen met dat erin. Lekker!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:50 schreef Syrena het volgende:
jup, 100 gram groene paprika bevat 70 mg vitamine C (=ADH), 100 gram rode of gele paprika bevat 155 gram vitamine C. alleen in guave zit meer (218 milligram per 100 gram) en lombok (soort pepertje toch?) zit ook 155.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En is dat van die paprika echt waar?? Ik hou van paprika's!!en eet zelden fruit, dus dat komt wel goed uit
komkommer 0 mg vitamine C per 100 gram (bestaat voornamelijk uit water...)quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Ik lust geen paprikawerken komkommers/tomaten ook om mijn vit. C binnen te krijgen?
![]()
Vitamine C is wateroplosbaar, daarom had ik verwacht dat er nog wel wat in komkommer zou zittenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
komkommer 0 mg vitamine C per 100 gram (bestaat voornamelijk uit water...)
tomaat 15 mg per 100 gram (wel beetje vitamine A, en kalium en nog een gezond stofje...
op dieetinzicht heb ik nu ontdekt hoe je in de calorielijst, buiten je dagboek, per productgroep kunt zoeken op "in welke van dit soort producten zit het meeste calcium?" enzo. superhandig als je merkt dat je te weinig ijzer eet, kun je evne kijken wat ijzerrijke groentes zijn en wat voor vlees enzo...
zo zit in peulvructen veel ijzer, en in kool en spruitgroenten (waterkers enzo) relatief veel calcium.
Daarom kookte mijn moeder altijd iets met granen en peulvruchten, die combinatie is een goede vleesvervangerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
komkommer 0 mg vitamine C per 100 gram (bestaat voornamelijk uit water...)
tomaat 15 mg per 100 gram (wel beetje vitamine A, en kalium en nog een gezond stofje...
op dieetinzicht heb ik nu ontdekt hoe je in de calorielijst, buiten je dagboek, per productgroep kunt zoeken op "in welke van dit soort producten zit het meeste calcium?" enzo. superhandig als je merkt dat je te weinig ijzer eet, kun je evne kijken wat ijzerrijke groentes zijn en wat voor vlees enzo...
zo zit in peulvructen veel ijzer, en in kool en spruitgroenten (waterkers enzo) relatief veel calcium.
Ik ben een vegetarische bloedarmoedigequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:22 schreef Chicolate het volgende:
Alleen bloedarmoedigen kunnen beter wat meer rood vlees eten ipv spinazie, dierlijk ijzer wordt beter opgenomen dan plantaardig. Is wel minder slankverantwoord.
dat was ook mijn punt: in heel veel dingen zit meer en beter opneembare ijzer dan in spinazie... vlees is best slankverantwoord, je moet immers ook genoeg eten en met alleen groente kom je er nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:22 schreef Chicolate het volgende:
Alleen bloedarmoedigen kunnen beter wat meer rood vlees eten ipv spinazie, dierlijk ijzer wordt beter opgenomen dan plantaardig. Is wel minder slankverantwoord.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef shinydiscoball het volgende:
Yo!
Als geboren en getogen Amsterdammer is het jammer enzo om nu in een andere stad te wonen. Maarrr ik ben best positief, dus ik ga vanaf nu niet meer klagen over wonen in Zaandam. Ik heb zelfs vandaag een positief punt gevonden: bus 87 naar station Amsterdam Sloterdijk rijd ZO ontzettend lekker! Als een massagestoel. Jeej!
Ik ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet veel drop eten, en zout. Heb een hele lage bloeddruk.
Wat is jouw bloeddruk dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ookvind ik helemaal niet erg
-edit- Oh sorry, ik had even over je vorige post heen gelezen, dat wist je dus al.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben een vegetarische bloedarmoedige![]()
mocht laatst ook geen bloed geven
Ik ben een vleesetende bloedarmoedige, werd ook 2x afgekeurd voor bloed gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben een vegetarische bloedarmoedige![]()
mocht laatst ook geen bloed geven
Van de zomer was het geloof ik 100 over 54, en de laatste keer 100 over 60.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat is jouw bloeddruk dan?Ik word soms wel licht in m'n hoofd, das wel irritant.
Ja, alleen hou ik zelf niet zo van peulvruchten, dus ik probeer regelmatig vleesvervangers van tivall ed te eten. Moet goed zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
-edit- Oh sorry, ik had even over je vorige post heen gelezen, dat wist je dus al.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Blijf je eigenlijk wel zoeken naar een plekje in Amsterdam?
Maar het is zo lekker!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
fruit is overratedAls je veel groente eet, kun je vaak het fruit wel laten staan.
Het ging echt verrassend lekker. Krijg er gelijk weer energie vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaay, GeeBee! Hoe was het?
Shinyface: Zaandam is vast ook leuk! Veel plezier op je nieuwe stekjeEnneh, Poef?
Thanks! En ja Poefquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaay, GeeBee! Hoe was het?
Shinyface: Zaandam is vast ook leuk! Veel plezier op je nieuwe stekjeEnneh, Poef?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:46 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Oh en bijgelezen, al ben ik de helft alweer vergeten...
Poef: Auw!
Kwak: ik was erg benieuwd: dus jeej dat het goed ging!
@ ladies van de slankmeet die de foto's vrezen: als de foto's erg zijn kunnen we altijd nog zeggen dat jullie in het echt veel mooier zijnVooral bij Merel en XM dacht ik echt: whoaa
Ik sta er geloof ik niet op, heb de camera ontdoken
Echt gewoon het béste excuus voor drop!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Van de zomer was het geloof ik 100 over 54, en de laatste keer 100 over 60.
Ik kan vooral duizelig worden als ik overeind kom uit hurkstand (en ik werk in de thuiszorg dus ik hurk nogal eens), en toen het deze zomer zo heet was was ik eigenlijk constant wat duizelig
Heb toen héél veel drop gegeten
Dat vond ik zelfs van je foto('s) al, dus kun je nagaanquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vond ik zelfs van je foto('s) al, dus kun je nagaan
*jat schoenen*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga ik nog naast mn schoenen lopen![]()
.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga ik nog naast mn schoenen lopen![]()
.
Zeg!quote:
Muwhahahaha! Kan je er wel makkelijk naast lopenquote:
Ik hoop wel voor je dat je dan op z'n minst dezelfde schoenmaat hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Muwhahahaha! Kan je er wel makkelijk naast lopen</hulpvaardig>
En geen hakken, want dat draagt ons Mariaatje ook niet!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je dan op z'n minst dezelfde schoenmaat hebt
Oooooooh, dan heb ik mijn laarzen zo weer terug!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En geen hakken, want dat draagt ons Mariaatje ook niet!
Niet als je maat 38 hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooooooh, dan heb ik mijn laarzen zo weer terug!
40quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet als je maat 38 hebt [ afbeelding ]
quote:
*trekt schoenen weer aanquote:
Loop je in ieder geval niet meer naast je schoenenquote:
En krijg ik geen natte voeten meer! Ook wel zo fijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Loop je in ieder geval niet meer naast je schoenen
Je hebt de doos nog niet weg gegooid he? Er zat nog iets in!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Goodbye het volgende:
Terug van de sportschool![]()
PF, ik heb de broekNatuurlijk net bezorgd toen ik weg was, maar gelukkig had de buurvrouw hem aangenomen. Hij zit precies goed, dus het is een blijvertje. Hij is mij iets te lang, maar als ik er laarzen over heen doe óf hele hoge pumps dan kan het precies
Niet weggegooid, alleen heel gauw de broek er uit gegraaidquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt de doos nog niet weg gegooid he? Er zat nog iets in!!
Vooruit dan mag het!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En krijg ik geen natte voeten meer! Ook wel zo fijn
En je wilde toch niet naar buiten omdat je niemand wilde zien Chico? Capuchon op en gaaaaan met die mineola!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's waar, capuchon op en gaan met die eh. Banaan. Best lekker weertje, en de regen heeft de sneeuw nagenoeg weggespoeld![]()
Chico: en als je je echt niet lekker voelt, vriendje / paps / mams / broertje lief aankijken?Is het proberen waard!
Nou, als ik dan toch in de regen loop, dan het liefst zonder capuchonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je wilde toch niet naar buiten omdat je niemand wilde zien Chico? Capuchon op en gaaaaan met die mineola!hihihi
Nouja, ik weet niet hoe hard het regent daar, maar doorweekte schoenen of een heel erg natte broek heb ik niet gehad!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, als ik dan toch in de regen loop, dan het liefst zonder capuchon. Ik vind nat haar eigenlijk wel relaxt. Heb meer problemen met de natte broek, doorweekte sokken, bespatterde bril (waar je niets meer door ziet) en ijsresten die nog in de halve stad liggen en waar ik gisteravond al bijna over onderuit ging
. Maar ik ga zo maar ja. Want ik hoor net dat er bij dat station nogal eens gejat wordt en nu ben ik bang dat ik hem kwijt ben als ie er nog staat als het donker is
.
Ja jij hebt wel een parapluquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen nog maar naarPilates
straks, maar dat is zo dichtbij dat ik lekker met m'n paraplu kan gaan lopen. Wat ook wel zal moeten aangezien m'n vriend m'n fiets meegenomen heeft.
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
Jij hebt er ook nog eentje.quote:
Ja daarom! Dus ik moet niet meer van mezelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?.
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog eentje..
En als je 'm zelf niet al om te beginnen vergeten was, had je dat probleem helemaal niet gehad..
Ik las 'sekskleding'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Een tv-plaid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Zo'n tellsell-snuggie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Je had ook gewoon een kleintje mee kunnen nemen die in je tas paste, net als ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemen[/flauw]
Ja!quote:
Wat een intens gelukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ja!
O! Ik bedoelde de Snuggie, dat ding moet wel goed zijn. Kijk dan hoe blij ze zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet je alleen als je hem koopt, he!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch eerlijk gezegd maar toch he... ze lijken zo intens gelukkig, zal mij dat ook overkomen als ik een koop?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
En als je dat doet, wacht ik met smart op de foto'squote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
neen, ik zag ze voor 7 euro bij de casa (Vlaamse Xenos). Voor dat geld kun je je geluk toch wel beproeven?
Ja maar het idee is dat ik al de hele dag binnenzit en dat dat me verrassend goed bevaltquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rennen is toch ook goed, CFert?Als je beide opties hebt en dus kunt kiezen, why the heck not
Oh, wat een goed idee! Mijn moeder zoekt altijd dingen om te breien want ze vindt het wel leuk maar zusje en ik zijn iets (ahum) te oud om truien voor te breien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder heeft zoiets een keer voor mij gemaakt omdat ik het altijd zo koud heb, maar die is iets minder toga/sekte-achtig
Past wel goed bij m'n pantoffels denk ik. Ze kleden trouwens ook lekker slank afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaarHet zeikt hier nu niet meer van de regen, enkel nog wat koud, waaierig gespetter, ik heb zin om te rennen, joh
En ik kan vanavond naar pilates... Hmmmyeah.
neen, ik zag ze voor 7 euro bij de casa (Vlaamse Xenos). Voor dat geld kun je je geluk toch wel beproeven?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
Jamaarjamaar, ze zijn nog open aan de achterkantHeb je er nog niks aan als je opstaat om iets te snacken eh een kopje kruidenthee te maken.
Ik heb een avonddienstje en er is niemand
Ik ben blij dat ik dus vanmiddag wel even heb doorgezetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaarHet zeikt hier nu niet meer van de regen, enkel nog wat koud, waaierig gespetter, ik heb zin om te rennen, joh
En ik kan vanavond naar pilates... Hmmmyeah.
Oh zo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar het idee is dat ik al de hele dag binnenzit en dat dat me verrassend goed bevalt
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo'n snuggie is ZO iets voor mij![]()
Ik doe nu geregeld gewoon een oranje plaid dekentje om me heen geknoopt maar dit is veel handiger.
+ dat je gewoon altijd echt intens gelukkig bent!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik doe nu geregeld gewoon een oranje plaid dekentje om me heen geknoopt maar dit is veel handiger.
Mijn kamer is echt veel te klein, ik heb niet eens ruimte voor een bankquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggen.
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggen.
Mja, maar ik word ook ook statisch van het aaien van de katten, dus sjaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.
Je wordt er alleen statisch van, krijg je een optater van het aanrecht enzo
Echt joh, het woord alleen al bezorgt me de koude rillingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:34 schreef neen het volgende:
[..]
+ dat je gewoon altijd echt intens gelukkig bent!
Oke, m'n huisgenoten gaan nu weg om friet te halen dus ik zat te denken.... zal ik spinazie etenmet aardappels of bami (van gisteren)
[..]
Mijn kamer is echt veel te klein, ik heb niet eens ruimte voor een bankals ik ga liggen doe ik dat altijd op bed
maarja, dan wil ik natuurlijk weer zo op m'n zij liggen dat ik geen tv kan kijken
Hehe ja maar ik heb het echt altijd koud!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh, het woord alleen al bezorgt me de koude rillingenHet klinkt als iets voor baby's, brrr.
Ik blijf trouwens binnen vandaag. Morgen weer spinnen!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Geweldig leuk topic is dat, ik heb echt zitten gieren van het lachen toen ik dat allemaal lasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben dankzij mijn CI ook statisch, dus stay away from meeeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.
Je wordt er alleen statisch van, krijg je een optater van het aanrecht enzo
Hahahaha geniaal!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Volgens mij zag ik van de week iemand in de trein met een CI! Ik dacht eerst "wtf die vent heeft een button op zn hoofd" (afvragend hoe dat dan moet met het naaldje enzo) want hij had zo'n hippiekleur. En toen zat er een gehoorapparaat aan vast (in dezelfde kleurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben dankzij mijn CI ook statisch, dus stay away from meeee. Af en krijgt de kat ook een optater van mij
.
quote:
Hoe ging het in de sportschule, wat heb je allemaal gedaan?quote:
Kreeg eerst een bodyscan (moest op zo'n weegschaal staan en die berekende dan van alles, vraag me nog steeds af hoe dat kanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe ging het in de sportschule, wat heb je allemaal gedaan?
Cheers for youquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ok, change of plans. D wordt geen griekse salade, maar aardappels, een gehaktdingesiets en rode kool.
En het was lekker. Nu heeft het nog 2 uur de tijd om te zakken tot ik op de fiets stap!quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef anna82 het volgende:
Ik heb net de fotoboeken ontdekt en zag dat Sigme "haar billen" echt haar billen zijn!
Krijg je die van hardlopen?
[/stalker]
Ja klopt! Viel me mee haha.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed Mexicaantje!En je bent dus al aardig in shape zo te lezen! Dus het kan alleen maar nóg beter worden! w00t!
I know, en het scheelt superweinig en ik heb best wel heupen dus het was ook geen verrassing. Maar wel een goede motivatie om heel goed bezig te gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:28 schreef ColdFeet het volgende:
Mexicaantje, wat heupvet is uit esthetisch oogpunt misschien niet altijd even fijnmaar het heeft geen negatieve invloed op je gezondheid. Goed bezig!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat achterwerk had ik al voor ik hardliep.
Dit foto'tje is uit 2005
[ afbeelding ]
en mijn huidige icoontje uit 2007.
Dat broekje is wel eigenlijk mijn slankmaatstaf; ik heb het al jaren en ik meet mijn relatieve spekkigheid af door het aan te doen. Toen het echt té erg werd ben ik gaan hardlopen.
M'n klerenkast is niet verwarmd dus in de winter doe ik weinig spekmetingen. Ik moet deze lente maar weer eens een nieuw icoonfoto'tje maken. Deze keer zonder onderboxum onder het spijkerbroekje
.
Die staan er ook zat in hoorquote:
Je ziet er niks van!quote:
Graag gedaan! Je kan hem door naturelle bodylotion mixen, maar dat vond ik een beetje raarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je ziet er niks van!![]()
Thanks voor het parfumpje
Ik weet niet of ik wel naturelle bodylotion hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Graag gedaan! Je kan hem door naturelle bodylotion mixen, maar dat vond ik een beetje raar!
Teveel??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Ek-Mei het volgende:
bwah het gezond doen doen lukt me niet meer, gisteren uit de hand gelopen dagje vol drop en koekjes
vandaag redelijk, maar teveel...
O/L: 2 boterham kipfilet/komkommer beker karnemelk (laat wakker)
T: banaan
T: cracker hummus (lekker maar wat veel kcal zeg)
D: couscous met kant en klare falafel in een kant en klaar sausje, dubbele portie omdat vriendje het niet luste en ik wel![]()
T: misschien nog wat kwark of fruit
Ik eet er ook wel eens 6 (of meer) maar dat is op een werkdag, vandaag stond ik pas om 12 uur op en heb ik echt helemaal niks gedaan, behalve ff boodschappen, en mn avondeten was echt heel erg veel, schatting wel een kcal of 1000 ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Teveel??
Ik eet 6 boterhammen op een dag en heb dan nog honger. Dat is veel
Ja 104 per portie (30) geen idee hoeveel ik er op smeer, maar dat zal vast niet minder zijn, het is kant en klare dus, misschien ooit eens zelf maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zoveel kcal in hummus? Daar heb ik nou nooit over nagedachtIk vind het superlekker, en het bevat wel wat goede stoffen en weinig rommel, dus eet ik het altijd maar gewoon
Ik ook, onder het mom dat het gezond isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
Zoveel kcal in hummus? Daar heb ik nou nooit over nagedachtIk vind het superlekker, en het bevat wel wat goede stoffen en weinig rommel, dus eet ik het altijd maar gewoon
Ohh, dat vind ik best meevallen. 30 gram is in ieder geval nog lekker dik smerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Ja 104 per portie (30) geen idee hoeveel ik er op smeer, maar dat zal vast niet minder zijn, het is kant en klare dus, misschien ooit eens zelf maken.
Dat is waar, maar als ik die getalletjes dan zie staan moet ik toch altijd even slikkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohh, dat vind ik best meevallen. 30 gram is in ieder geval nog lekker dik smeren![]()
GB, sja, kikkererwten, sesam, knoflook, beetje olie... Is een stuk gezonder dan een of andere vieze vettige ham-preisaladeEn dat er dan veel kcal inzitten, neem ik maar voor lief.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Godver! Komt een huisgenoot ineens zeuren dat ik m'n kamer moet opruimenopdonderen gast! wtf
Nou goed, ik ga maar eens in dat boek van Stieg Larsson beginnen
Wat heeft hij daar mee te maken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
Godver! Komt een huisgenoot ineens zeuren dat ik m'n kamer moet opruimenopdonderen gast! wtf
Nou goed, ik ga maar eens in dat boek van Stieg Larsson beginnen
Moest hij dat van zijn moeder komen zeggen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef neen het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Even voor de dames zangeressen:
Wij zijn gisteren begonnen met een nieuw project: het Requiem in C van Cherubini, moet je dit stukje eens luisteren, zo gaaf!!
sterker nog, op mijn basisvoedingslijst staat voor iedere vrouw 6 boterhammen per dag geadviseerd. ik eet er ook zes. sinds twee dagen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die zoveel brood at.
Lekkerrrrquote:
Smaakte het wat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:01 schreef P.F het volgende:
Vegetarische rookworst jaEn vegetarische jus.. De vegetarische spekjes verkochten ze helaas niet bij de albert heyn waar ik was..
Je miste de spekjes? Had je nu een rookworst per persoon dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja wel prima, alleen was een halve rookworst p.p en dan nog spekjes er bij was beter geweest!
Oh neeeeeequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh neeeeeeje zou bijna denken dat 'ie het meent
Net als met dat topic over hotelreserveringen annuleren, weet je nog, kwak?
Dat kijkt echt heel kut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Lolquote:
Vanaf volgende week ben ik vier dagen per week op de stageschool en één dag in Zwolle, dus dan is het probleem opgelostquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, dat was het alweer. Was gelijk aan de beurt.
Vervelend Vik.. lukt het niet om het ritme van stagedagen aan te houden? Dus op tijd eruit, etc?
Even ontbijten!
oh dat ochtendprobleem heb ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:43 schreef Phaidra het volgende:
Aww, arme Mo!![]()
Vik, ik herken het wel een beetje hoor. Ik ben op woensdagochtend vrij, en dan plan ik altijd 1001 dingen die ik zou willen doen en uiteindelijk kan ik pas veel te laat mijn bed uit komen en moet ik me haasten om de meest belangrijken dingen te doen (boodschappen bijvoorbeeld). En duf dat ik wordt van uitslapen....![]()
Gister weer hardgelopen. T ging niet echt geweldig. Vorige keer 3x 4 min. gerend, ging prima. Nu had ik 5-4-3-2-1 gerend, maar al in de eerste 5 min. kreeg ik last van mijn scheenbeen. Ben iets anders gaan lopen en dat ging wel beter. Volgens mij ben ik toe aan nieuwe schoenen.![]()
Lijstje gister:
O: brinta
T: koffie met melk
L: 2 boterhammen met gekookte worst
T: banaan
T: kopje warme choco uit automaat, balisto
D: spaghetti met zelfgemaakte pesto en zongedroogde tomaatjes + salade met gegrilde paprika/tomaat/komkommer
S: hardlopen
T: bakje vanillekwark
Ik zit nog niet eens op een studeerplek maar in mijn pyjama in huis. en heb ook niets gedaan behalve koffie drinken en 2 broodjes eten (ohja!! ik heb 2 pannen en 1 bord afgewassenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:02 schreef neen het volgende:
Nou, ik zit alweer een tijd op school en heb op koffie drinken na nog niks gedaan. Ik ben gewoon lui
Wie is dat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:08 schreef conleche het volgende:
Ik win, ik typ dit vanuit bed.Ga er nu wel uit trouwens, heb trek in cappuccino
En vanavond ga ik naar een concert van David Gray, zin in!
Fijn dat ik in ieder geval niet de enige ben!quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh dat ochtendprobleem heb ik ooken mijn werk begint vaak pas om 13.30, dus dan kan ik eigenlijk héél veel in de ochtenden doen,maar meestal kom ik niet verder dan sporten..
Goede schoenen zijn echt zooo belangrijk bij hardlopen, en pijn aan je schenen moet je écht mee oppassen. Even je schoenen laten nakijken dus,voordat je weer gaat lopen!!
Als ik nits hoefde te doen lag ik nog in bed johquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zit nog niet eens op een studeerplek maar in mijn pyjama in huis. en heb ook niets gedaan behalve koffie drinken en 2 broodjes eten (ohja!! ik heb 2 pannen en 1 bord afgewassen)
Niks mis met luie mensen
Ik ken het niet, maar--> mooooiiii! Veel plezier!!quote:
Ja, dat heb ik ook, maar ik kán wel op tijd opstaan en op tijd bezig gaan. Vandaag ben ik bijv alweer sinds 9 uur bezig. Ik weet gewoon van mezelf: als ik de hele ochtend ga lopen lanterfanten en besluit om 's middags dingen te doen, dan doe ik het 's middags ook niet meer. Het móet 's ochtends.quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh dat ochtendprobleem heb ik ooken mijn werk begint vaak pas om 13.30, dus dan kan ik eigenlijk héél veel in de ochtenden doen,maar meestal kom ik niet verder dan sporten..
Was het wel leuk? Goed dat je toch bent gegaan! uitendelijk kost het vaak wat moeite in zulk soort situaties maar eigenlijk heb je weinig te verliezen: Als het leuk is heb je een toffe avond en wellicht leuke nieuwe mensen leren kennen. Als het niets is, ben je 'n paar uurtjes voor niets kwijt,maar weet je dat ook weer...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:12 schreef AKnynke het volgende:
ik ben ondertussen in de bieb. Ik denk dat ik gister met volleyballen of een spier in m'n schouder heb verrekt, of m'n oude blessure weer terug is gekomen...Ik heb in ieder geval behoorlijk last van m'n schouder..Ook stom om niet opgewarmd te gaan spelen...
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar--> mooooiiii! Veel plezier!!
ik ga toch maar even douchen en nog even mijn was opruimen die al 2 dagen droog is en meestal net zo lang op het rekje hangt totdat er nieuwe opmoet
Nee, was niet zo leuk. Ik was echt heel veel beter dan de rest. Illustrerend: ik was m'n sportbh vergeten en 's morgens zonder bh aan de deur uitgestormd. Ik heb dus 2 uur zonder enig vorm van borstondersteunig gesport, en nergens last van gehad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Was het wel leuk? Goed dat je toch bent gegaan! uitendelijk kost het vaak wat moeite in zulk soort situaties maar eigenlijk heb je weinig te verliezen: Als het leuk is heb je een toffe avond en wellicht leuke nieuwe mensen leren kennen. Als het niets is, ben je 'n paar uurtjes voor niets kwijt,maar weet je dat ook weer...
Haha, wat effectief! Ik heb altijd een berg strijkwerk die blijft liggen, omdat strijkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik laat mijn was ook net zo lang in droger zitten / op het rekje hangen tot er iets nieuws op moet. Of spullen uit de droger leg ik op de wasmand en dan ligt het er soms zo lang dat het weer vies wordt en dus weer de wasmachine in kan.
Mijnes ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouders streek ik wel eens m'n shirt gewoon omdat het dan lekker warm is
Mijn moeder strijkt allesook sokken en boxershorts
Checkquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijnes ook.
Maar het schijnt al bijzonder te zijn om je ondergoed op te vouwen (wat ik dus wel doe). Genoeg mensen die hun gewassen ondergoed in een bak gooien en dan 's ochtends een nieuw exemplaar eruit vissen.
Ik vouw mijn onderbroeken altijd. En mijn sokken doe ik ook netjes bij elkaar. Ik hang ze al goedgedraaid en in paren op het wasrekje. Niks zo irritant als een mandje vol losse sokken en opgerolde krulletjes ondergoedquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijnes ook.
Maar het schijnt al bijzonder te zijn om je ondergoed op te vouwen (wat ik dus wel doe). Genoeg mensen die hun gewassen ondergoed in een bak gooien en dan 's ochtends een nieuw exemplaar eruit vissen.
Wat lief! Verwacht je dat ook van je toekomstige vriendin?quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:27 schreef neen het volgende:
Bij m'n ouders streek ik wel eens m'n shirt gewoon omdat het dan lekker warm is
Mijn moeder strijkt allesook sokken en boxershorts
Dat is toch logischquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat lief! Verwacht je dat ook van je toekomstige vriendin?![]()
Ik droomde vroeger altijd van een moeder die, als ik vrijdagavond thuiskwam, mijn was deed, en die mij zondagavond weer op de trein zette met een weekendtas vol netjes gevouwen en gestreken kleren. Never happened.
ik haal t wel van t rekje af, maar flikker t in een stapel op mn bed. als ik ga slapen gooi ik t op de bank in de woonkamer, en dan 's ochtends weer op nn bedquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:17 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik laat mijn was ook net zo lang in droger zitten / op het rekje hangen tot er iets nieuws op moet. Of spullen uit de droger leg ik op de wasmand en dan ligt het er soms zo lang dat het weer vies wordt en dus weer de wasmachine in kan.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik haal t wel van t rekje af, maar flikker t in een stapel op mn bed. als ik ga slapen gooi ik t op de bank in de woonkamer, en dan 's ochtends weer op nn bed
goeiemorgen trouwens!
Whaha en dan 's avonds weer op de bank zeker?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik haal t wel van t rekje af, maar flikker t in een stapel op mn bed. als ik ga slapen gooi ik t op de bank in de woonkamer, en dan 's ochtends weer op nn bed
goeiemorgen trouwens!
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:29 schreef Goodbye het volgende:
Terug van zumbaHet zou eerst niet doorgaan omdat er te weinig mensen waren, dus ik was al bezig op de loopband (wil rennen weer gaan opbouwen, dus heb even een schemaatje van internet gehaald).
Dus ik heb gedaan:
2 x wandelen, 2x rennen, 1 x wandelen
uurtje zumba
Eigenlijk had ik nog 2 keer moeten rennen, maar ach. Zumba is leuker
Yeah, I feel goood, tudududududuquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
!!
Goed bezig! Ik zit er ook aan te denken om rennen weer op te bouwen maar aan de andere kant heb ik geen zin en vind ik wat ik nu aan sport doe ook wel prima![]()
Ik ga vanavond Body Jammen maar eigenlijk heb ik meer zin in Zumba!
nope, ze drukken echt je ingewanden helemaal bij elkaar, net onder je onderste ribben (das bij mij op 1.04 van de grond af) omdat het gaat om het "extra vet" wat er tussen en voor zit. taille was nu 91, als ik t zelf mat was dat tegen de 96...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank joe Uniekje! *Bleeding Gums Murphy*
Yay Kwak!Zo'n 1,5 cm scheelt toch weer op het geheel en je zelfbeeld, net als ene kleinere taille!
Echt heel strak ja? Ik dacht dat ie er precies omheen moest passen! En ja, dan kom ik meestal best hoog uit
Ohhh, de victorie van groter zijn dan je denktquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
oh en hoera! ben nu eens geod opgemeten: ik ben niet 160 maar 161,5 jeeeeeej! en mn taille was ook kleiner dan ik dacht, ze trekken hem namelijk heel strak aan!
ik ga het vanavond ook aan iedereen vertellen, en mn moeder bellenquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhh, de victorie van groter zijn dan je denktIk heb de hele dag een blij gevoel gehad van 2 cm extra. Speciaal Meneer opgebeld om het te vertellen enzo
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder is momenteel ziek en ze valt steeds om. Heeft ze wel eens eerder gehad. Zat ze te eten en dan ineens viel ze met haar gezicht in haar bord eten. Ik vind het pretty weird
.
Nou, ik kan je vertellen: mijn collega's waren niet zo opgewonden als ikquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga het vanavond ook aan iedereen vertellen, en mn moeder bellenheb ik ook verontwaardigd gedaan toen de vrouw bij t gemeentehuis een jaar of 10 geleden zei dat ik 1,59 was toen ze me namat...
Anders gaat je zus mee naar zumbaquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
CF:![]()
![]()
GeeBee: nou eigenlijk donderdag maar dan komt zus op bezoek dus die gaat niet door! Zaterdagochtend dus weer (eventuele thuissessies niet meegerekend). Nog zo lang!
Viking: Dat klinkt niet goedEen vriend van mij heeft dat ook (is eens met zn snuit in een bak salade gevallen bij de Griek
dat was best schrikken) en dan ligt het aan een soort suikertekort. Als ie dan een colaatje drinkt gaat het beter. Moet ze ook shaken of valt ze 'gewoon'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |