En geen hakken, want dat draagt ons Mariaatje ook niet!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop wel voor je dat je dan op z'n minst dezelfde schoenmaat hebt
Oooooooh, dan heb ik mijn laarzen zo weer terug!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En geen hakken, want dat draagt ons Mariaatje ook niet!
Niet als je maat 38 hebtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oooooooh, dan heb ik mijn laarzen zo weer terug!
40quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet als je maat 38 hebt [ afbeelding ]
quote:
*trekt schoenen weer aanquote:
Loop je in ieder geval niet meer naast je schoenenquote:
En krijg ik geen natte voeten meer! Ook wel zo fijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Loop je in ieder geval niet meer naast je schoenen
Je hebt de doos nog niet weg gegooid he? Er zat nog iets in!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:45 schreef Goodbye het volgende:
Terug van de sportschool![]()
PF, ik heb de broekNatuurlijk net bezorgd toen ik weg was, maar gelukkig had de buurvrouw hem aangenomen. Hij zit precies goed, dus het is een blijvertje. Hij is mij iets te lang, maar als ik er laarzen over heen doe óf hele hoge pumps dan kan het precies
Niet weggegooid, alleen heel gauw de broek er uit gegraaidquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Je hebt de doos nog niet weg gegooid he? Er zat nog iets in!!
Vooruit dan mag het!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En krijg ik geen natte voeten meer! Ook wel zo fijn
En je wilde toch niet naar buiten omdat je niemand wilde zien Chico? Capuchon op en gaaaaan met die mineola!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's waar, capuchon op en gaan met die eh. Banaan. Best lekker weertje, en de regen heeft de sneeuw nagenoeg weggespoeld![]()
Chico: en als je je echt niet lekker voelt, vriendje / paps / mams / broertje lief aankijken?Is het proberen waard!
Nou, als ik dan toch in de regen loop, dan het liefst zonder capuchonquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En je wilde toch niet naar buiten omdat je niemand wilde zien Chico? Capuchon op en gaaaaan met die mineola!hihihi
Nouja, ik weet niet hoe hard het regent daar, maar doorweekte schoenen of een heel erg natte broek heb ik niet gehad!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, als ik dan toch in de regen loop, dan het liefst zonder capuchon. Ik vind nat haar eigenlijk wel relaxt. Heb meer problemen met de natte broek, doorweekte sokken, bespatterde bril (waar je niets meer door ziet) en ijsresten die nog in de halve stad liggen en waar ik gisteravond al bijna over onderuit ging
. Maar ik ga zo maar ja. Want ik hoor net dat er bij dat station nogal eens gejat wordt en nu ben ik bang dat ik hem kwijt ben als ie er nog staat als het donker is
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |