Ja jij hebt wel een parapluquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen nog maar naarPilates
straks, maar dat is zo dichtbij dat ik lekker met m'n paraplu kan gaan lopen. Wat ook wel zal moeten aangezien m'n vriend m'n fiets meegenomen heeft.
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
Jij hebt er ook nog eentje.quote:
Ja daarom! Dus ik moet niet meer van mezelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?.
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog eentje..
En als je 'm zelf niet al om te beginnen vergeten was, had je dat probleem helemaal niet gehad..
Ik las 'sekskleding'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Een tv-plaid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Zo'n tellsell-snuggie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Je had ook gewoon een kleintje mee kunnen nemen die in je tas paste, net als ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemen[/flauw]
Ja!quote:
Wat een intens gelukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ja!
O! Ik bedoelde de Snuggie, dat ding moet wel goed zijn. Kijk dan hoe blij ze zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet je alleen als je hem koopt, he!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch eerlijk gezegd maar toch he... ze lijken zo intens gelukkig, zal mij dat ook overkomen als ik een koop?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
En als je dat doet, wacht ik met smart op de foto'squote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
neen, ik zag ze voor 7 euro bij de casa (Vlaamse Xenos). Voor dat geld kun je je geluk toch wel beproeven?
Ja maar het idee is dat ik al de hele dag binnenzit en dat dat me verrassend goed bevaltquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rennen is toch ook goed, CFert?Als je beide opties hebt en dus kunt kiezen, why the heck not
Oh, wat een goed idee! Mijn moeder zoekt altijd dingen om te breien want ze vindt het wel leuk maar zusje en ik zijn iets (ahum) te oud om truien voor te breien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder heeft zoiets een keer voor mij gemaakt omdat ik het altijd zo koud heb, maar die is iets minder toga/sekte-achtig
Past wel goed bij m'n pantoffels denk ik. Ze kleden trouwens ook lekker slank afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaarHet zeikt hier nu niet meer van de regen, enkel nog wat koud, waaierig gespetter, ik heb zin om te rennen, joh
En ik kan vanavond naar pilates... Hmmmyeah.
neen, ik zag ze voor 7 euro bij de casa (Vlaamse Xenos). Voor dat geld kun je je geluk toch wel beproeven?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:26 schreef Syrena het volgende:
Jamaarjamaar, ze zijn nog open aan de achterkantHeb je er nog niks aan als je opstaat om iets te snacken eh een kopje kruidenthee te maken.
Ik heb een avonddienstje en er is niemand
Ik ben blij dat ik dus vanmiddag wel even heb doorgezetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
+1 herkenbaarHet zeikt hier nu niet meer van de regen, enkel nog wat koud, waaierig gespetter, ik heb zin om te rennen, joh
En ik kan vanavond naar pilates... Hmmmyeah.
Oh zo!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar het idee is dat ik al de hele dag binnenzit en dat dat me verrassend goed bevalt
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Zo'n snuggie is ZO iets voor mij![]()
Ik doe nu geregeld gewoon een oranje plaid dekentje om me heen geknoopt maar dit is veel handiger.
+ dat je gewoon altijd echt intens gelukkig bent!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik doe nu geregeld gewoon een oranje plaid dekentje om me heen geknoopt maar dit is veel handiger.
Mijn kamer is echt veel te klein, ik heb niet eens ruimte voor een bankquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggen.
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb best wel een enorme deken hier standaard op de bank liggen.
Mja, maar ik word ook ook statisch van het aaien van de katten, dus sjaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.
Je wordt er alleen statisch van, krijg je een optater van het aanrecht enzo
Echt joh, het woord alleen al bezorgt me de koude rillingenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:34 schreef neen het volgende:
[..]
+ dat je gewoon altijd echt intens gelukkig bent!
Oke, m'n huisgenoten gaan nu weg om friet te halen dus ik zat te denken.... zal ik spinazie etenmet aardappels of bami (van gisteren)
[..]
Mijn kamer is echt veel te klein, ik heb niet eens ruimte voor een bankals ik ga liggen doe ik dat altijd op bed
maarja, dan wil ik natuurlijk weer zo op m'n zij liggen dat ik geen tv kan kijken
Hehe ja maar ik heb het echt altijd koud!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh, het woord alleen al bezorgt me de koude rillingenHet klinkt als iets voor baby's, brrr.
Ik blijf trouwens binnen vandaag. Morgen weer spinnen!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Geweldig leuk topic is dat, ik heb echt zitten gieren van het lachen toen ik dat allemaal lasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Doe zoals hem: Het meest vrijgezelle ding wat je (ooit) hebt gedaan.
Ik ben dankzij mijn CI ook statisch, dus stay away from meeeequote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Kun je met twee personen onder als 't moet.
Je wordt er alleen statisch van, krijg je een optater van het aanrecht enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |