Ja jij hebt wel een parapluquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoef alleen nog maar naarPilates
straks, maar dat is zo dichtbij dat ik lekker met m'n paraplu kan gaan lopen. Wat ook wel zal moeten aangezien m'n vriend m'n fiets meegenomen heeft.
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
Jij hebt er ook nog eentje.quote:
Ja daarom! Dus ik moet niet meer van mezelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je was toch al naar sport geweest vanmiddag?.
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij hebt er ook nog eentje..
En als je 'm zelf niet al om te beginnen vergeten was, had je dat probleem helemaal niet gehad..
Ik las 'sekskleding'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Een tv-plaid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
O als jullie het over die dekentjes hebben, hebben jullie ook al zo'n sekteding? Dat je nog wel normaal kan bellen, lezen, marshmallows dingesen, zappen enzo? Hoe heten ze ook alweer... de mensen die ze hebben zijn echt blij!
Zo'n tellsell-snuggie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef neen het volgende:
Je had ook gewoon een kleintje mee kunnen nemen die in je tas paste, net als ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jullie niet zo nodig hadden willen meeten op een dag dat het sneeuwde, had ik hem niet eens hoeven mee te nemen[/flauw]
Ja!quote:
Wat een intens gelukquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ja!
O! Ik bedoelde de Snuggie, dat ding moet wel goed zijn. Kijk dan hoe blij ze zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet je alleen als je hem koopt, he!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ik ben een beetje sceptisch eerlijk gezegd maar toch he... ze lijken zo intens gelukkig, zal mij dat ook overkomen als ik een koop?
+1 herkenbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik ook nog naar Pilates ga vanavond. Ik vind het wel leuk altijd, maar ik zit ook wel heel fijn binnen onder mijn dekentje met een kopje thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |