Nee hoor, gewoon als ik er ook benquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgende meet! (ojee, moet ik straks ineens helemaal naar het Barre Noorden)
Haha, ik eet ook altijd pizza als mijn vriendje er niet is. Hij houdt namelijk niet van pizza. Dat vindt hij te vet. Een enge healthfreak is het!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet toch pizza vanavond(zo'n kleintje, waarvan er 2 in een verpakking zitten) met een salade er naast.
Afkomstig uit Hulst of Volendamquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie neutrale doos zonder afzender erop zodat niemand ook maar enig idee heeft van wat erin zou kunnen zitten (!) laat je niet op je werk bezorgen natuurlijk
.
Mijn vriend eet altijd pizza als ik er níet benquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik eet ook altijd pizza als mijn vriendje er niet is. Hij houdt namelijk niet van pizza. Dat vindt hij te vet. Een enge healthfreak is het!
Ik vind het wel lekker makkelijk ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik eet ook altijd pizza als mijn vriendje er niet is. Hij houdt namelijk niet van pizza. Dat vindt hij te vet. Een enge healthfreak is het!
dat is bij mij heel lastig, het adres van mn werk is een klein verstopt pleintje, en dan heb ik een kamernummer - ze kunnen niet aanbellen ofzo. dus dan moeten ze me opbellen als ze beneden staan, en dat kan ik nergens aangeven... het postadres van de uni is een postbus... dus ja...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook, soms. En wij wonen boven een winkel, en de baas daar is tevens de huisbaas, dus als je 't lief vraagt willen zij meestal ook wel de pakjes aannemen.
Goodbye, waarom mag dat niet?
het is tnt express, die bellen niet bij de buren aan meestal...deden ze dat nou maar! dat doen ze voor andere pakketjes wel... ups doet dat wel altijd als de buurman er niet is, staan ze bij mij aan de deur...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Omdat we intern een hele groot postverwerking hebben. Die extra dingen kunnen ze er niet ook nog eens bij hebben![]()
Gelukkig neemt één van mijn buren meestal wel een pakketje aan!
Maar ik ben dikke vrienden met de man van het onthaal - zelfs facebookvriendenquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is bij mij heel lastig, het adres van mn werk is een klein verstopt pleintje, en dan heb ik een kamernummer - ze kunnen niet aanbellen ofzo. dus dan moeten ze me opbellen als ze beneden staan, en dat kan ik nergens aangeven... het postadres van de uni is een postbus... dus ja...
dat is omdat je het verwrongen idee in je hoofd hebt dat je geluk/mooi/tevreden zijn met jezelf afhangt van je gewicht...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook steeds je ideaalbeeld bijstelt. Toen ik 80 kilo woog, dacht ik dat ik met 70 kilo echt perfect zou zijn. Nu weeg ik 70 (bij 1.80) en er zijn nog zoveel areas die mooier, dunner, strakker kunnen. Ik zou nu ook niet weten bij welk gewicht het echt goed is - voor mezelf dan
er is een balie, daar ben ik wel vriendjes mee, maar niet met al die kerels... en pakjes afgeven daar mag echt niet... de secretariaten zitten ook allemaal boven. beuh.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik ben dikke vrienden met de man van het onthaal - zelfs facebookvriendenAfijn, hij vindt dat wel OK, geloof ik.
Ik vond 'm ook zo lekker dubbelzinnigquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Wolve000 het volgende:
Wat een vrouwentopictitel toch! De meeste mannen zijn niet zo blij met 1,5cm.
Verkapte tvp...
Met 1,5 cm ben ik ook niet blij hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Wolve000 het volgende:
Verkapte tvp...
Je hoeft je ook niet te verdedigen voor pizza hoor! Pizza isquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker makkelijk ookEn errrrrg lekker. En op deze manier kan het ook prima. De portie is niet te groot én ik heb gesport vandaag.
En eigenlijk vind ik dat ik gewoon wat relaxter met eten om moet gaan en veel moet sporten.
Oei, ff inslaan voor komend weekend!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn vriend eet altijd pizza als ik er níet ben.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef Wolve000 het volgende:
Verkapte tvp...
quote:
De waarheid is hard.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:22 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Wooooooooah! Irritante wijsneus in het goepje nuik mag hem nu al niet.
Je eet echt erg weinig voor een man, hoor!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:19 schreef Wolve000 het volgende:
Oja, zonder lijstje ben ik natuurlijk niet welkom!
O: 2 boterhammen met smeerkaas en pindakaas
L: 3 boterhammen met smeerkaas, pindakaas en appelstroop
T: mandarijntje
D: zalm, spinazie en iets met aardappels (gekookt, in stukjes en dan gebakken ofzo...)
Tennis gaat vandaag niet door, de velden zijn wit...
Oh, I feel your painquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:22 schreef Ek-Mei het volgende:
iemand al de macflurry stroopwafel gehad? kan nergens anders meer aan denken afgelopen dagen, niet dat ik em al op heb, maar gewoon het idee
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met 1,5 cm ben ik ook niet blij hoor..
Ik zal eens berekenen hoeveel dit is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je eet echt erg weinig voor een man, hoor!
Ja, suf is dat. En rationaal gezien weet ik ook wel dat het zo werkt, en toch zit dat idee in je hoofd. Terwijl, als ik 65 kilo zou wegen en mezelf lichaamsgewijs perfect zou vinden, ik dan wel ga miepen over een te grote neus, grijs wordende haren en opkomende rimpels. Hoe leer je dat eigenlijk af?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is omdat je het verwrongen idee in je hoofd hebt dat je geluk/mooi/tevreden zijn met jezelf afhangt van je gewicht...
dat moet ik juist afleren (is voor mensen met een eetstoornis wel dringender dan voor anderen). maar wat zou er nou bijvoorbeeld écht veranderen als je 5 kilo lichter was?
Nee, minder!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Je deed toch geen suiker meer in je thee?.
En dan niet mopperen als ik je maandag meesleur naar de sportschool hequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oei, ff inslaan voor komend weekend!
Ja dat klopt!quote:
Goedzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, minder!
Hoewel ik in de thee-met-smaakje vaak helemaal geen suiker doe.
En na wat rekenwerk zit in inderdaad wat te laat qua calorieen. Ik zal er nog wel wat tussendoor sneaken vanavond.
Zo herkenbaar!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, suf is dat. En rationaal gezien weet ik ook wel dat het zo werkt, en toch zit dat idee in je hoofd. Terwijl, als ik 65 kilo zou wegen en mezelf lichaamsgewijs perfect zou vinden, ik dan wel ga miepen over een te grote neus, grijs wordende haren en opkomende rimpels. Hoe leer je dat eigenlijk af?
Ik zie best in waarom mannen (mijn vriend) ons (mij) niet altijd begrijp(en)
Goed is voorlopig pak 'm beet 2000 kcal, en iets meer op een sportdag.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
GoedzoWaar ga je eigenlijk van uit qua calorieën, wanneer is het 'goed'?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Met 1,5 cm ben ik ook niet blij hoor..
Vetjes?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb al grijs wordend haar én vetjes op ongewenste plaatsen.
Noes
haha, ik heb all of the above ook al, maar ik zeur nu voornamelijk over mijn vetjes. En mijn vetjes zijn niet geschubd, hooguit een beetje sinaasappelachtig!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb al grijs wordend haar én vetjes op ongewenste plaatsen.
Noes
Hier deden ze nog spastisch over een enorme doos waar heel groot ESPRIT op stondquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, zo'n mooie neutrale doos zonder afzender erop zodat niemand ook maar enig idee heeft van wat erin zou kunnen zitten (!) laat je niet op je werk bezorgen natuurlijk
.
Noes! *aai* Maar als ze er eenmaal uit zijn, ben je er wel voor altijd vanafquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoi!
Een gevoelige mond, 2 gaatjes (de eerste in jaaaaren! juist nu ik minder suiker eet), 4 verstandskiezen en een verwijsbrief naar de kaakchirurg. Is het leven niet goed
![]()
Ja da's waar!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Noes! *aai* Maar als ze er eenmaal uit zijn, ben je er wel voor altijd vanaf
Nou ja, na vier weken dan, als alles genezen is enzo
Ehm, het idee is dat je zelf een cadeautje voor jezelf koopt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef Wolve000 het volgende:
Het enige cadeautje wat ik afgelopen jaar kreeg na het verwijderen van m'n verstandskiezen was een strip ibuprofen...... waar ik vervolgens maar 10% van nodig had. Ik vraag me af waarom ik zoveel zorgverzekering betaal.
Of is dat cadeautjes gedoe weer zoiets wat alleen voor vrouwen geldt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |