Wat klinkt dat positief! Goed zeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ja hooi,
wat is het butweer, ik heb het ijskoud en ben net op weg naar de winkel en weer naar huis al flink natgeregend. beuh... na de lunch ga ik op kantoor verder werken, dus dan word ik voor de derde keer nat (en ik gok niet voor de laatste keer vandaag...)
morgen om 8.45 heb ik voedingsanamnese met de dietiste van het programma. ik begin dieetinzicht heel handig te vinden. zo heb je door 1 paprika te eten je dagbehoefte aan vitamine C al binnengelukkig houd ik van paprika's!
ijzer heb ik (drie dagen ingevuld nu) structureel te weinig, en vezels ook aan de lage kant... eiwitten teveel carbs te weinig, maar dat is mijn eetstijl nu eenmaal, en dat wil ik eigenlijk niet veranderen...
ben benieuwd hoe het gaat de rest van de week. t is onvoorstelbaar wat een stok achter de deur die groep is, en de dietiste en de andere therapieën ook...
Ik was met de mijne ook zo blijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb sinds vanochtend een printer. Als een kind zo blij..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat klinkt dat positief! Goed zeg.
Ik heb m'n bestelformulieren (ja, alle 2) uitgeprint, dus nu kan ik een map maken voor m'n taartdingen.
.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat klinkt dat positief! Goed zeg.
Ik heb m'n bestelformulieren (ja, alle 2) uitgeprint, dus nu kan ik een map maken voor m'n taartdingen.
.
Het is nog iets te vroeg om ervoor te verhuizen, denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt DaD, ik baal dat je zo ver weg woont, had wel paar opdrachten voor je gehad!
Ik vind het ook gigantisch suck-weer! Ik las "slank de lente in" en ik werd al helemaal blij met de gedachte aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ja hooi,
wat is het butweer, ik heb het ijskoud en ben net op weg naar de winkel en weer naar huis al flink natgeregend. beuh... na de lunch ga ik op kantoor verder werken, dus dan word ik voor de derde keer nat (en ik gok niet voor de laatste keer vandaag...)
Beetje jammer dat veel geiten en schapen geruimd zijn wegens q-koortsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind het ook gigantisch suck-weer! Ik las "slank de lente in" en ik werd al helemaal blij met de gedachte aanlente, lammetjes in de wei, krokusjes in de tuin, uit de wind en in de zon op het terras
![]()
Maar buiten is het grijs en koud en regenachtig en mijn lichaam denkt dat ik vet-opslag nodig heb om dat te doorstaan, terwijl ik gewoon een 4-seizoenen dekbed heb!!
PF heeft ongetwijfeld van al die kleuren een bijpassende oogschaduwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:47 schreef Laureline het volgende:
O,o, PF, je oog!Het ziet er wel dramatisch uit hoor, je zal wel vaak het verhaal moeten doen. Het zal nog wel gaan verkleuren ook: van rood naar paars naar blauw naar groen naar geel
Post je iedere dag een foto?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef kwakz0r het volgende:
ja hooi,
morgen om 8.45 heb ik voedingsanamnese met de dietiste van het programma. ik begin dieetinzicht heel handig te vinden. zo heb je door 1 paprika te eten je dagbehoefte aan vitamine C al binnengelukkig houd ik van paprika's!
ijzer heb ik (drie dagen ingevuld nu) structureel te weinig, en vezels ook aan de lage kant... eiwitten teveel carbs te weinig, maar dat is mijn eetstijl nu eenmaal, en dat wil ik eigenlijk niet veranderen...
ben benieuwd hoe het gaat de rest van de week. t is onvoorstelbaar wat een stok achter de deur die groep is, en de dietiste en de andere therapieën ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |