abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77623078
CF gecondoleerd!

Het concert gisteren was geweldig!!! Het nummer wat ik gisteren hier postte heeft hij ook gedaan en in de live uitvoering was het zelfs nog indrukwekkender.

Zaterdag ook naar de Stereophonics. Best een fijne week!!!

Lijstje:

O1: geroosterd brood met filet A.
O2: geroosterd brood met filet A.
T: appel
L: 2x geroosterd brood met filet A. (ja ik moet boodschappen doen. )
S: hardlopen
T: wodka, bakje light chips
D: nasi met saté, of kliekje van gisteren en dat was rundergehaktballetjes met witlof ham/kaas
Toe: kwark.
T: thee met pure choco
pi_77623082
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]
Heel zeldzaam volgens de tandarts!
ha, dat zijn mijn tandarts ook over mijn melk-kiesjes! zie hierboven

En ik las het inderdaad op nu.nl. Brand lijkt me vreselijk. Van vrienden van mij is vorig jaar het huis uitgebrand, alles weg: foto's, schilderijen die zij maakte, kleding, alle dierbare spullen (en belastingpapieren) weg. Zo naar.
pi_77623088
quote:
Oh jeetje, dat is hier. .

Ik vind Zumba niet zo leuk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77623418
IBTL!

Nu even bijlezen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_77623647
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh jeetje, dat is hier. .

Ik vind Zumba niet zo leuk. .
Ah, ik vroeg me al af waarom je niet gewoon gedoucht had, maar je ging sporten!
Ik ben ook niet zo'n fan van zumba hoor, ik kan de stapjes niet onthouden en dan sta ik daar maar hulpeloos met m'n armen te zwaaien.
pi_77624367
De instructeur gaf ook helemaal geen aanwijzingen, wat niet zo handig is als je allemaal een kwartslag staat gedraaid of zo. Keek ik achterom, stond iedereen alweer wat anders te doen. . Ik was natuurlijk helemaal aan de zijkant achterin gaan staan. En ik dacht dat ik best soepel was in de heupen, ik vond m'n latindanslessen ook altijd heerlijk, maar dat viel wel tegen toen ik die kerel zag 'shaken'. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77625131
Lijstje:
O: 1 snee brood met geitenkaas, koffie met melk (had haast)
T: snee brood met geitenkaas, cappuccino
L: 2x brood met paté (sorry CF! ), karnemelk
T: nog 2 boterhammen want ik kan pas na 8 uur eten
T: fruit of zo'n flesje vers sap
D: iets met kip en paksoi, ik eet bij m'n ouders en m'n vader doet Dr. Frank. Gelukkig krijgen wij wel rijst.
T: stukje chocolade en een wijntje ws

Weer een reisdag vandaag, ik ben nu onderweg van Maastricht naar Amsterdam en vanavond mag ik weer terug naar Limburg. Ach ja, gelukkig vindt het voedingscentrum ook dat je 6 boterhammen mag eten.
pi_77625181
Oh dat is onhandig als er niets wordt uitgelegd! Toen ik vorige week voor het eerst was, werd er gevraagd wie nog nooit eerder Zumba had gedaan en toen werden de pasjes van alle nummers van tevoren even doorgenomen. Niet dat ik het daarna foutloos na kon doen, maar het scheelde wel iets. En ik heb altijd moeite als ik armen en benen tegelijk moet bewegen, dat kan ik dus écht niet. Tis het een of het ander.
Gelukkig waren er 2 jongens van 16 jaar ofzo die stage liepen bij de sportschool en verplicht alle lessen een keer moesten volgen. Die deden echt alles fout. Maar ze hadden wel lol samen.

@Co, fijn dat het concert leuk was!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_77626059
Gecondoleerd en sterkte CF, ook voor je meneer. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor die kinderen. Was het trouwens erg plotseling, of was hij al ziek ofzo?

Kan het eigenlijk ook dat je verstandskiezen gewoon doorkomen zonder problemen?

[ Bericht 10% gewijzigd door Mini_rulez op 04-02-2010 12:53:25 ]
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:49:43 #260
3185 Adelante
To let it go now
pi_77626125
Gecondoleerd CF

Ik heb trouwens de afgelopen tijd zo veel Slankie meuk gegeten dat ik nu een gratis yogamat krijg van ze
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:54:26 #261
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77626283
Jeetje CF, gecondoleerd. Sterkte!

@ Mini_rulez: ja dat kan! Ik heb al heel lang drie verstandskiezen en zowel mijn huidige als voormalige tandarts zeggen dat ze mogen blijven zitten zolang ik er gewoon bij kan met poetsen (en er dus geen gaatjes inkomen) en ik er geen pijn aan heb. Ze groeien bij mij gewoon recht namelijk.

Ik mis ook een paar tanden! Ik mis volgens mij aan de bovenkant twee hoektanden en aan de onderkant een snijtand. Het valt inderdaad niet op als je het niet weet. Volgens mij is het erfelijk bepaald, mijn vader en broertje missen ook twee tanden.
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 4 februari 2010 @ 12:56:02 #262
3185 Adelante
To let it go now
pi_77626349
Mijn tandartsbezoekje ging prima: alles netjes gepoetst en geen gaatjes, tot over een half jaar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77627315
Ik heb maar 2 verstandskiezen en die gaan allebei nooit doorkomen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77627409
Ik heb wel verstandskiezen maar ik geloof dat die lekker blijven zitten . Dr is in mijn mond helemaal geen ruimte om ze door te laten komen ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77627410
Ik ben echt al heul, heul, heul lang niet geweest. Ik heb niet eens een tandarts.

Maar ik heb echt een supersterk gebit geloof ik. Nooit last!

*zoekt stuk ongeverfd hout om af te kloppen.............
pi_77627438
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Adelante het volgende:
Gecondoleerd CF

Ik heb trouwens de afgelopen tijd zo veel Slankie meuk gegeten dat ik nu een gratis yogamat krijg van ze
Nice! Het is dat ik geen Slankie eet, maar ik moet nog een nieuwe yogamat. Ik wil er weer een van Nike, die hebben zulke zoete pastelkleurtjes Ga je nu pilatessen, Adelante-tje?

Mini, hij was altijd heel gezond en fit, maar kraag een of andere superagressieve hersentumor. Brrr. En volgens mij zijn er best wat mensen zonder verstandskiezen-problemen Je moet gewoon de ruimte hebben in je kaak. En goed poetsen.
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:47:56 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77627932

Jeetje CF, wat een naar verhaal.... sterkte voor jullie

En bah, die brand hier in de stad ik schrok al want ik ken heel veel mensen in de Nieuwe Ebbinge, maar het is dus de oude. Wel nasty hoor en een dode ook nog
en een supermooi art deco-achtig pand naar de kloten
  donderdag 4 februari 2010 @ 13:48:34 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77627965
Lijstjestijd!

O: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x pindakaas
T: appel
L: bakje yoghurt met rozijnen (300 ml)
T: minneola en restje van de yoghurt (200ml)
S: RPM
D: zuurkoolstamppot mit wurst
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_77628507
Ik doe mee:

O: havermout
T: kiwi
L: pistoletje, 1 helft met ei en komkommer en sla en 1 helft met ossenworst en sla
bakje yoghurt en een krentenbol
S: evy les 8 plus half uurtje fitness
D: tilapia met noodles en broccoli in een teriyaki sausje.

De krentenbol was eigenlijk mijn T, maar ik heb met eten hetzelfde als met geld:
als ik het heb, dan moet het op.

Op mijn werk dan, gelukkig niet als ik thuis ben!

[ Bericht 4% gewijzigd door anna82 op 04-02-2010 14:08:46 ]
pi_77628586
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef anna82 het volgende:
Ik doe mee:

O: havermout
T: kiwi
L: pistoletje, 1 helft met ei en komkommer en sla en 1 helft met ossenworst en sla
bakje yoghurt en een krentenbol
S: evy les 8 plus half uurtje fitness
D: tilapia met noodles en broccoli in een teriyaki sausje.

De krentenbol was eigenlijk mijn T, maar ik heb met eten hetzelfde als met geld:
Als ik het heb, dan moet het op.
Dan was jij er zeker ook zo eentje, die vroeger in de bus op schoolreisje de meegenomen boterhammen al op had, terwijl je moeder je nog aan het uitzwaaien was....
pi_77628826
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan was jij er zeker ook zo eentje, die vroeger in de bus op schoolreisje de meegenomen boterhammen al op had, terwijl je moeder je nog aan het uitzwaaien was....

dikke zelfgesneden boterhammen met roomboter - hagelslag - roomboter
En ik werd er niet eens dik van!
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:12:44 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77628834
Ik mocht vroeger van mn kleuterjuf maar 1 boterham opeten om 10 uur, terwijl ik dan altijd heel erg honger had! Maar ik moest perse de andere boterham bewaren voor tussen de middag Ik at m wel atlijd stiekem op als ze niet keek
pi_77629103
Ik kreeg een liga mee en die mocht ik bij m'n schoolmelk opeten. Maar die schoolmelk was lauw en de liga vond ik ook vies en ik keek altijd met jaloezie naar een vriendinnetje, die een liga met chocolade meekreeg.

Tot zover de verdrietjes van kleine Co.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:20:52 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77629135
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg een liga mee en die mocht ik bij m'n schoolmelk opeten. Maar die schoolmelk was lauw en de liga vond ik ook vies en ik keek altijd met jaloezie naar een vriendinnetje, die een liga met chocolade meekreeg.

Tot zover de verdrietjes van kleine Co.

Ja het leven van een kleuter is hard he Mijn vriendinnetje had ook altijd mooiere barbiekleertjes dan ik
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:21:37 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77629168
Ik gooide m'n lunch altijd weg geloof ik. Ik weet het niet precies meer. Volgens mij at ik overdag alleen een appel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')