ha, dat zijn mijn tandarts ook over mijn melk-kiesjes! zie hierbovenquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heel zeldzaam volgens de tandarts!
Oh jeetje, dat is hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)s-studentenhuis.html
Getverdemme!
Ah, ik vroeg me al af waarom je niet gewoon gedoucht had, maar je ging sporten!quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat is hier..
Ik vind Zumba niet zo leuk..
Nice! Het is dat ik geen Slankie eet, maar ik moet nog een nieuwe yogamat. Ik wil er weer een van Nike, die hebben zulke zoete pastelkleurtjesquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Adelante het volgende:
Gecondoleerd CF
Ik heb trouwens de afgelopen tijd zo veel Slankie meuk gegeten dat ik nu een gratis yogamat krijg van ze![]()
Dan was jij er zeker ook zo eentje, die vroeger in de bus op schoolreisje de meegenomen boterhammen al op had, terwijl je moeder je nog aan het uitzwaaien was....quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:03 schreef anna82 het volgende:
Ik doe mee:
O: havermout
T: kiwi
L: pistoletje, 1 helft met ei en komkommer en sla en 1 helft met ossenworst en sla
bakje yoghurt en een krentenbol
S: evy les 8 plus half uurtje fitness
D: tilapia met noodles en broccoli in een teriyaki sausje.
De krentenbol was eigenlijk mijn T, maar ik heb met eten hetzelfde als met geld:
Als ik het heb, dan moet het op.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan was jij er zeker ook zo eentje, die vroeger in de bus op schoolreisje de meegenomen boterhammen al op had, terwijl je moeder je nog aan het uitzwaaien was....
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg een liga mee en die mocht ik bij m'n schoolmelk opeten. Maar die schoolmelk was lauw en de liga vond ik ook vies en ik keek altijd met jaloezie naar een vriendinnetje, die een liga met chocolade meekreeg.
Tot zover de verdrietjes van kleine Co.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |