abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77629449
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mocht vroeger van mn kleuterjuf maar 1 boterham opeten om 10 uur, terwijl ik dan altijd heel erg honger had! Maar ik moest perse de andere boterham bewaren voor tussen de middag Ik at m wel atlijd stiekem op als ze niet keek
Ze projecteerde vast haar dieet op de kindjes!

Ik vond mezelf als kind trouwens ook al te dik. Ik heb zelfs gebeden voor dunnere benen, haha, genant!
Als ik nu die foto's terugzie, zie ik een heel slank meisje, die alleen geen stokjes als beentjes had, zoals de andere meisjes uit haar klas.

Ik vraag me af hoe ik over 20 jaar naar mijn foto's van nu zal kijken.
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:35:33 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77629690
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ze projecteerde vast haar dieet op de kindjes!

Ik vond mezelf als kind trouwens ook al te dik. Ik heb zelfs gebeden voor dunnere benen, haha, genant!
Als ik nu die foto's terugzie, zie ik een heel slank meisje, die alleen geen stokjes als beentjes had, zoals de andere meisjes uit haar klas.

Ik vraag me af hoe ik over 20 jaar naar mijn foto's van nu zal kijken.
Dan denk je: "god waar maakte ik me druk om "

En ja, mijn juf deed vast wel aan een dieet, ze was best dik.
Als ik het verhaaltje zo lees lijkt het trouwens net of mn moeder me beter 3 boterhammen mee had kunnen geven, maar ik had 's middags echt geen honger meer
pi_77629932
Hoi
  donderdag 4 februari 2010 @ 14:46:49 #279
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77630154
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooide m'n lunch altijd weg geloof ik. Ik weet het niet precies meer. Volgens mij at ik overdag alleen een appel.
Wat een verrassing.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77630261
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat een verrassing.
Jij bent echt gemeen

Ik hield mij vroeger nooit zo met eten bezig, ik vond het maar vervelend Ik hield wel heel erg van snoep!!
pi_77630320
Ik geloof dat ik mijn hele middelbare schooltijd nooit mijn boterhammen op heb gegeten. Ik gooide ze iedere pauze weg, en dan haalden ik en mijn vriendinnen patat. En cola. En chips. En niemand werd dik, of kreeg puistjes! En ik had een complex omdat ik mezelf te dun vond, dus ik dronk ook nog chocomel erbij, en nam nog een roze koek of Mars uit de kantine.

Ik had ook nog een complex omdat ik eruit zag als 8 jaar op mijn 13e, en mijn vriendinnetjes niet! Veeeel later, toen ik 16 was, kwam het allemaal pas goed. Toen kreeg ik ineens ook lengte, tieten, een kont, en sjans

Zo, voorzover mijn puberleed
pi_77630329
Gecondoleerd CF
pi_77630476
Ik kocht op de middelbare school altijd een zal chips en een reep chocolade Met cola!!

ik was namelijk heeeel dun en ik moest echt aankomen van vriendinnetjes, vandaar dit dieet
pi_77631009
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:51 schreef Laureline het volgende:
Ik geloof dat ik mijn hele middelbare schooltijd nooit mijn boterhammen op heb gegeten. Ik gooide ze iedere pauze weg, en dan haalden ik en mijn vriendinnen patat. En cola. En chips. En niemand werd dik, of kreeg puistjes! En ik had een complex omdat ik mezelf te dun vond, dus ik dronk ook nog chocomel erbij, en nam nog een roze koek of Mars uit de kantine.

Ik had ook nog een complex omdat ik eruit zag als 8 jaar op mijn 13e, en mijn vriendinnetjes niet! Veeeel later, toen ik 16 was, kwam het allemaal pas goed. Toen kreeg ik ineens ook lengte, tieten, een kont, en sjans

Zo, voorzover mijn puberleed
Waar haalde je het geld daarvoor vandaan ! Ik kon misschien 2x per week een roze koek kopen, maar dan hield het ook op... Ik at dus braaf mijn boterhammetjes. Heeel af en toe een saucijzenbroodje of een tosti.

Ik heb trouwens net mijn brood weggegooid. Ik had er houmous opgedaan, maar dat was er helemaal ingetrokken en het brood was droog . Heb er nog 1 in kunnen proppen, maar dat was echt de max.
Heb wel een lekkere mineola op!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:14:17 #285
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77631112
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg een liga mee en die mocht ik bij m'n schoolmelk opeten. Maar die schoolmelk was lauw en de liga vond ik ook vies en ik keek altijd met jaloezie naar een vriendinnetje, die een liga met chocolade meekreeg.

Tot zover de verdrietjes van kleine Co.
Het gras bij de buurman is altijd groener.

En andere leuke weetjes over vergelijken en statistiek: http://www.guardian.co.uk(...)life-friends-popular
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:16:01 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77631167
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat een verrassing.
Nee, niet echt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:18:10 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77631243
Op mijn middelbare school hadden ze op donderdag puddingbroodjes die kocht ik weleens, en later soms een kaassoufflé als ik hartige trek had Verder at ik netjes mn brood op en gaf ik inderdaad liever niet zoveel geld uit
pi_77631437
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Het gras bij de buurman is altijd groener.

En andere leuke weetjes over vergelijken en statistiek: http://www.guardian.co.uk(...)life-friends-popular
Ik denk dat ik nu een choco-liga nog steeds lekkerder zou vinden. Als ik me voorstel hoe zo'n weeïge gewone liga smaakte. Brrrrrrr.

En wb het linkje: niet eens herkenbaar. Wel leuk though!!
pi_77631527
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Op mijn middelbare school hadden ze op donderdag puddingbroodjes die kocht ik weleens, en later soms een kaassoufflé als ik hartige trek had Verder at ik netjes mn brood op en gaf ik inderdaad liever niet zoveel geld uit
ik was me altijd bewust van het feit dat ik als dikkerd werd aangekeken op wat ik at, dus ging nooit mee naar de snackbar enzo. kocht af en toe in de bovenbouw weleens een saucijzenbroodje of een bagel bij de bakker, of een kauwgomlolly. verder had ik pas op mn 16e mn eerste bijbaantje, en tot die tijd was het zakgeld 5 gulden per week, en 5 gulden per week voor een stempelkaart (1 consumptie was 50 cent op school, 1 stempel)

toen ik eenmaal geld had kocht ik weleens een ijsje in de stad na school (als we gingen hangen), of iets van snoep. op school at ik een paar keer per week stroopwfels of speculaas (2 voor 1 stempel) of soms een roze koek (anders dan glacé's, meer cake achtig en ander glazuur)

in de 5e en 6e was ik aan de lijn, en dan snoepte ik nauwelijks. at meestal mn brood gewoon op.
Kwak
pi_77631531
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Waar haalde je het geld daarvoor vandaan ! Ik kon misschien 2x per week een roze koek kopen, maar dan hield het ook op... Ik at dus braaf mijn boterhammetjes. Heeel af en toe een saucijzenbroodje of een tosti.

Ik heb trouwens net mijn brood weggegooid. Ik had er houmous opgedaan, maar dat was er helemaal ingetrokken en het brood was droog . Heb er nog 1 in kunnen proppen, maar dat was echt de max.
Heb wel een lekkere mineola op!
Je brood weggooien! Oude tijden herleven

En dat geld ja, dat was altijd hèt probleem voor iedereen. Al voor de pauze was het een gedoe wie nou iets kon lenen van wie, of wie samen één friet moesten nemen. En het kwam erop neer dat je eigenlijk al je zakgeld en rapportgeld besteedde aan eten op school. Vanaf mijn 15e werkte ik trouwens in de horeca en verdiende ik idioot veel, toen had ik mijn hele schooltijd geld zat, kon het niet eens opmaken
pi_77631536
Ik had ook schoolmelk maar ik mocht alleen halfvolle melk of karnemelk En ik wou aardbeien of choco!!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:26:49 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77631566
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij bent echt gemeen

Ik dacht hetzelfde hoor .

Ik begin ziek te worden geloof ik en dat kan ik nu écht niet gebruiken . Hele dag al een droge keel en hoesten.

Vanochtend deden we een wedstrijdje bij de cursus gebarentaal: de docent vertelde iets over een bepaalde stad en wij moesten de stad noemen + het gebaar van de stad. Ik ben visueel veel sterker dan de horende medecursisten, dus ik wist het antwoord al voordat de docent klaar was . En toen het op een gegeven moment 8-2 stond voor mijn groepje mocht ik niet meer meedoen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:27:50 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77631606
Ik lustte vroeger geen melk, dus ik kreeg dan yogidrank mee naar school. Verder heb ik wel eens een boterham weggegooid, maar niet structureel. Mijn moeder had niet altijd in de gaten dat de smeerworst niet meer zo vers was .
Niet meer actief op Fok!
pi_77631636
Ooo ik dacht dat alleen jij gebarentaal leerde door je stageschool! Maar iedereen, dus ook de horende mensen, moeten gebaren taal leren?
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:30:13 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77631703
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
Ooo ik dacht dat alleen jij gebarentaal leerde door je stageschool! Maar iedereen, dus ook de horende mensen, moeten gebaren taal leren?
Iedereen die met doven werkt moet gebarentaal leren. Dus dat zijn niet alleen docenten, maar ook begeleiders op het internaat bijvoorbeeld.

En ik volg dus een cursus.
Niet meer actief op Fok!
pi_77631746
Toch nog wezen sporten.
pi_77631889
Ik kreeg als ik geluk had een pakje taxi mee voor drinken, en anders gewoon wicky ofzo. En altijd bruin brood met chocopasta of salami. At het ook altijd netjes op. Op de middelbare school at ik heel vaak pistoletjes van De Osdorper of anders een heel vies stokbroodje in de schoolkantine. In de 4e en 5e gingen ze ook turkse pizza's enzo verkopen, maar daar was ik niet zo'n fan van verder.

Ik krijg nu trouwens nog steeds happy memories als ik een oppaskindje ofzo moet ophalen en ik ruik de geur die altijd in kleuterklassen hangt
pi_77632993
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik lustte vroeger geen melk, dus ik kreeg dan yogidrank mee naar school. Verder heb ik wel eens een boterham weggegooid, maar niet structureel. Mijn moeder had niet altijd in de gaten dat de smeerworst niet meer zo vers was .
Toch niet zo'n muffe stinkbeker?
dat is de lucht die ik associeer met kleuterklasjes. Bah
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:09:50 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77633144
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toch niet zo'n muffe stinkbeker?
dat is de lucht die ik associeer met kleuterklasjes. Bah
Wel een muffe stinkbeker idd . Zo eentje die dan ging lekken in je tas .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 februari 2010 @ 16:10:05 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77633148
vol.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')