Ze projecteerde vast haar dieet op de kindjes!quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik mocht vroeger van mn kleuterjuf maar 1 boterham opeten om 10 uur, terwijl ik dan altijd heel erg honger had!Maar ik moest perse de andere boterham bewaren voor tussen de middag
Ik at m wel atlijd stiekem op als ze niet keek
Dan denk je: "god waar maakte ik me druk omquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ze projecteerde vast haar dieet op de kindjes!
Ik vond mezelf als kind trouwens ook al te dik. Ik heb zelfs gebeden voor dunnere benen, haha, genant!
Als ik nu die foto's terugzie, zie ik een heel slank meisje, die alleen geen stokjes als beentjes had, zoals de andere meisjes uit haar klas.
Ik vraag me af hoe ik over 20 jaar naar mijn foto's van nu zal kijken.
Wat een verrassing.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooide m'n lunch altijd weg geloof ik. Ik weet het niet precies meer. Volgens mij at ik overdag alleen een appel.
Jij bent echt gemeenquote:
Waar haalde je het geld daarvoor vandaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:51 schreef Laureline het volgende:
Ik geloof dat ik mijn hele middelbare schooltijd nooit mijn boterhammen op heb gegeten. Ik gooide ze iedere pauze weg, en dan haalden ik en mijn vriendinnen patat. En cola. En chips. En niemand werd dik, of kreeg puistjes! En ik had een complex omdat ik mezelf te dun vond, dus ik dronk ook nog chocomel erbij, en nam nog een roze koek of Mars uit de kantine.![]()
Ik had ook nog een complex omdat ik eruit zag als 8 jaar op mijn 13e, en mijn vriendinnetjes niet! Veeeel later, toen ik 16 was, kwam het allemaal pas goed. Toen kreeg ik ineens ook lengte, tieten, een kont, en sjans![]()
Zo, voorzover mijn puberleed
Het gras bij de buurman is altijd groener.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:19 schreef conleche het volgende:
Ik kreeg een liga mee en die mocht ik bij m'n schoolmelk opeten. Maar die schoolmelk was lauw en de liga vond ik ook vies en ik keek altijd met jaloezie naar een vriendinnetje, die een liga met chocolade meekreeg.
Tot zover de verdrietjes van kleine Co.
Nee, niet echtquote:
Ik denk dat ik nu een choco-liga nog steeds lekkerder zou vinden. Als ik me voorstel hoe zo'n weeïge gewone liga smaakte. Brrrrrrr.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het gras bij de buurman is altijd groener.
En andere leuke weetjes over vergelijken en statistiek: http://www.guardian.co.uk(...)life-friends-popular
ik was me altijd bewust van het feit dat ik als dikkerd werd aangekeken op wat ik at, dus ging nooit mee naar de snackbar enzo. kocht af en toe in de bovenbouw weleens een saucijzenbroodje of een bagel bij de bakker, of een kauwgomlolly. verder had ik pas op mn 16e mn eerste bijbaantje, en tot die tijd was het zakgeld 5 gulden per week, en 5 gulden per week voor een stempelkaart (1 consumptie was 50 cent op school, 1 stempel)quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:18 schreef LadyBlack het volgende:
Op mijn middelbare school hadden ze op donderdag puddingbroodjesdie kocht ik weleens, en later soms een kaassoufflé als ik hartige trek had
Verder at ik netjes mn brood op en gaf ik inderdaad liever niet zoveel geld uit
Je brood weggooien!quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar haalde je het geld daarvoor vandaan! Ik kon misschien 2x per week een roze koek kopen, maar dan hield het ook op... Ik at dus braaf mijn boterhammetjes. Heeel af en toe een saucijzenbroodje of een tosti.
Ik heb trouwens net mijn brood weggegooid. Ik had er houmous opgedaan, maar dat was er helemaal ingetrokken en het brood was droog. Heb er nog 1 in kunnen proppen, maar dat was echt de max.
Heb wel een lekkere mineola op!
Ik dacht hetzelfde hoorquote:
Iedereen die met doven werkt moet gebarentaal leren. Dus dat zijn niet alleen docenten, maar ook begeleiders op het internaat bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:28 schreef P.F het volgende:
Ooo ik dacht dat alleen jij gebarentaal leerde door je stageschool! Maar iedereen, dus ook de horende mensen, moeten gebaren taal leren?
Toch niet zo'n muffe stinkbeker?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik lustte vroeger geen melk, dus ik kreeg dan yogidrank mee naar school. Verder heb ik wel eens een boterham weggegooid, maar niet structureel. Mijn moeder had niet altijd in de gaten dat de smeerworst niet meer zo vers was.
Wel een muffe stinkbeker iddquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch niet zo'n muffe stinkbeker?
dat is de lucht die ik associeer met kleuterklasjes. Bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |