Zie edit op jouw ninja-edit.quote:
Ze heeft het eindelijk door, mensen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Nou dan ben ik hier dus niet welkom!
Die zijn ook al te mannelijk?quote:
Je kan ook vast wel over andere onderwerpen praten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Nou dan ben ik hier dus niet welkom!
Nee, Krentenbol maakte ook altijd van die inkoppertjes. Ik begin te vermoeden dat jij achter dat account zat.quote:
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdagquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kan ook vast wel over andere onderwerpen praten.
Hier hebben we alleen de Kruidvat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die dingen kun je gewoon bij de drogist kopen hoor!
* Breathtaking is slachtoffer van vriendinnen die er zelf geen durfden te halen en vertrouwden op stoere BT.
Succes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdag!
succesquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdag!
Ik heb helemaal niet de tijd om twee accounts bij te houden joh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Krentenbol maakte ook altijd van die inkoppertjes. Ik begin te vermoeden dat jij achter dat account zat.
Oh. ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de tijd om twee accounts bij te houden joh.
quote:
Seriously, volgens mij postte 'ze' vrij veel. + mijn eigenste dat werkt niet.quote:
Zeker dat de kruidvat ze wel verkoopt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen de Kruidvat.
Die verkoopt ze niet.
In zo'n dorpje als ik woon toch echt niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeker dat de kruidvat ze wel verkoopt.
Bij la place kun je lekker eten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
Gvd wat zit ik vol.
En zo lekker bij de V&D zitten
Zeker, notentaart of zo'n grote suiker appel. Misschien nog ff boekje kopen, opzich leuke winkel als je ff niks te doen hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij la place kun je lekker eten.
Suiker appel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, notentaart of zo'n grote suiker appel. Misschien nog ff boekje kopen, opzich leuke winkel als je ff niks te doen hebt.
Ja gewoon een appel zonder schil zeg maar en dan zit er hetzelfde overheen als bij een appelflap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Suiker appel?
Ik ga er wel graag zitten, vooral als ik ga winkelen in A'dam. Beetje winkelend volk kijken.
Ja alleen foktop duurquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
Daar hebben ze toch ook van die groente/fruit smoothy's.
Ik maak ze altijd zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Wel lekker dus ik heb het er wel voor over. Koop het ook vaak op school.
Bij ons op schoool kan je die niet krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Wel lekker dus ik heb het er wel voor over. Koop het ook vaak op school.
Ik kan je ook wel aan een banaan helpen die smooth smaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd zelfvanochtend nog een lekkere banaan/melk smoothie gehad
!
Ooh fuck, ben ik hier nogdoei!
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij ons op schoool kan je die niet krijgen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:55 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel aan een banaan helpen die smooth smaakt.
Friet zuurvlees ook?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.
Kan je hier niet zeggen, hier kan je alleen snacks krijgen op wat broodjes gezond naquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.
Bij ons ook op de middelbare school hoor. Dat is het verschil denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je hier niet zeggen, hier kan je alleen snacks krijgen op wat broodjes gezond naEn wat blikjes drinken. Vaak als je de snacks inknijpt druipt het vet eraf. Wel goedkoop, dat dan weer wel
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.quote:
Nee dit is het Deltion, maar eigenlijk is hier niets voor elkaar en is de kantine hier het enige goede, waarom? Omdat dat uitbesteed isquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bij ons ook op de middelbare school hoor. Dat is het verschil denk ik.
Ja thuis heb ik ook altijd van dat soort drinken. Van puur sap, maar ik koop het ook op school omdat het zo lekker is en gezond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.
Ik koop nooit smoothies 'n shit op de plek zelf, maar ik zorg altijd dat ik óf Appelsientje Mild óf Coolbest Mango Dream óf die glazen sapflessen van de Albert Heijn in huis heb. Muchos goedkoper.
Precies, op dat leerkamp hoor je alleen maar te leren. Zeker de hele dag in de kantine gaan zitten in een dure uni die ik kan betalenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.
Ik koop nooit smoothies 'n shit op de plek zelf, maar ik zorg altijd dat ik óf Appelsientje Mild óf Coolbest Mango Dream óf die glazen sapflessen van de Albert Heijn in huis heb. Muchos goedkoper.
Dus in jouw schoolkantine verkopen ze alleen aardappelen?quote:
Nee. Patat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dus in jouw schoolkantine verkopen ze alleen aardappelen?
Ja trouwens, ik moet zeggen, soms als ik dorst heb koop ik zo'n klein flesje sap van bosfruit, weet even niet hoe het heet. Maar meestal zit ik er maar 1 uurtje en ik wil ook nog wel eens een flesje vullen met sap van thuis, dus dat komt niet vaak voor. Ik neem ook altijd Ommetjes mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja thuis heb ik ook altijd van dat soort drinken. Van puur sap, maar ik koop het ook op school omdat het zo lekker is en gezond.
Nee knul, ik zal het je uitleggen. Je slaapt tot 12 uur uit, kijkt hoelaat je les hebt, gaat daarheen, verveelt je 2 uur en gaat daarna boodschappen doen en koken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies, op dat leerkamp hoor je alleen maar te leren. Zeker de hele dag in de kantine gaan zitten in een dure uni die ik kan betalen![]()
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja trouwens, ik moet zeggen, soms als ik dorst heb koop ik zo'n klein flesje sap van bosfruit, weet even niet hoe het heet. Maar meestal zit ik er maar 1 uurtje en ik wil ook nog wel eens een flesje vullen met sap van thuis, dus dat komt niet vaak voor. Ik neem ook altijd Ommetjes mee.
Van die meeneemkoekjes van die Aldi, volkoren met chocola. Lekker en vezelrijk. Hier helemaal rechts:quote:
Ik zie het ja. Ik ben niet een man van de koeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van die meeneemkoekjes van die Aldi, volkoren met chocola. Lekker en vezelrijk. Hier helemaal rechts:
http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1C1CHMG_nlNL291NL317&um=1&q=ommetjes+aldi&sa=N&start=0&ndsp=18
Ze was hier hoor. Totdat jij weer terug kwam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk, jullie hebben met dat gedrag ynuhh weggejaagd.
Ja ga mij maar de zwarte piet toespelen. Het lijkt mij wel heel wrang als 1 iemand 4 mensen kan wegjagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze was hier hoor. Totdat jij weer terug kwam.
4 personen? Wie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ga mij maar de zwarte piet toespelen. Het lijkt mij wel heel wrang als 1 iemand 4 mensen kan wegjagen.
Klopt. Die fruit varianten zijn lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
Daar hebben ze toch ook van die groente/fruit smoothy's.
Gewenning is het he, tussendoor even kijken. Maar herkenbaar ik maak het ook vaak zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd zelfvanochtend nog een lekkere banaan/melk smoothie gehad
!
Ooh fuck, ben ik hier nogdoei!
Waar dan van?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ik ben niet een man van de koeken.
Van de Whey Protein shake's. Koeken vind ik te droog. En verder veel brood inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar dan van?
Ik ben zelf een broodjespersoon, maar om mee te nemen zorg ik altijd dat ik sultana's, ommetjes, whatever bij heb zodat ik de ergste honger kan stillen.
Shakes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Van de Whey Protein shake's. Koeken vind ik te droog. En verder veel brood inderdaad.
Whehe, die dronk ik ook altijd toen ik nog sportte. Lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Van de Whey Protein shake's. Koeken vind ik te droog. En verder veel brood inderdaad.
Crash.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
In welke bekende film die ik ongetwijfeld gezien moet hebben is er een botsing tussen twee culturen?
American History X.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
In welke bekende film die ik ongetwijfeld gezien moet hebben is er een botsing tussen twee culturen?
Ik zag dit topic bovenaan staan bij actieve topics, vandaar. Erg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Who the fuck are you!
Ja een hele goede film inderdaad.
Beste kun je je even voorstellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik zag dit topic bovenaan staan bij actieve topics, vandaar. Erg?
Dit dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste kun je je even voorstellen.
Waar maak je dat uit op joh?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk, jullie hebben met dat gedrag ynuhh weggejaagd.
Ken ik niet.quote:
Ken ik niet.quote:
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Oh wait, de beste; The Last Samurai.Zo geschikt.
Ken ik niet.quote:
Lijkt me niet serieus genoegquote:
Het gaat niet over intergalactische culturen ofzo.quote:
Ja, wat moet ik zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste kun je je even voorstellen.
Hoe heet je, waar kom je vandaan, leeftijd hoe je op fok komt, wie je kent hier en een foto. Want we kennen elkaar allemaal hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik zeggenVraag maar raak zou ik zeggen
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
What de fuck BT, bijna elke film is bruikbaar. Hoezo heb je onze hulp nodig.
quote:Find an example of an encounter of a person with other(s) in a multicultural setting.
This can be a newspaper-article, a movie, a novel, your own real-life experience, or an anecdote told to you by someone who works (or worked) in an international business environment (interview the person). The case has to struck you as a typical example of either ‘intercultural understanding’ or of ‘intercultural misunderstanding’.
Ik las: Intergalactic busniss enviroment.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenhet mag ook een boek zijn trouwens.. en:
[..]
The Last Samurai is geschikt, Japans is net 'ontdekt' en de Amerikanen (met Tom Cruise) gaan daarheen en de opstandige bevolking een lesje leren, maar Tom Cruise ontdekt de goede kant van hen en loopt over naar de samurai.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenhet mag ook een boek zijn trouwens.. en:
[..]
Avatar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef S.Seagal het volgende:
NEEEEEE!!! De beste is natuurlijk!!! Pochahontas.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik las: Intergalactic busniss enviroment.
Klinkt wel als een goed verhaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
The Last Samurai is geschikt, Japans is net 'ontdekt' en de Amerikanen (met Tom Cruise) gaan daarheen en de opstandige bevolking een lesje leren, maar Tom Cruise ontdekt de goede kant van hen en loopt over naar de samurai.
Goed excuus om hem te kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Klinkt wel als een goed verhaalmaarja als ik die film niet heb gezien dan wordt het een beetje moeilijk..
Dat zei m'n vriendje ook alquote:
Ik kan toch geen serieuze opdracht maken over Pocahontasquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef S.Seagal het volgende:
NEEEEEE!!! De beste is natuurlijk!!! Pochahontas.
Menno.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe heet je, waar kom je vandaan, leeftijd hoe je op fok komt, wie je kent hier en een foto. Want we kennen elkaar allemaal hier.
Welkom Menno. Nu de uitdaging om een goede UI (usericon) te vinden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Menno.
22 jaar
Veenendaal
Was al een tijdje aan het rondkijken hier, maar nu pas aangemeld.
Foto zal zsm in mijn foboboek account staan![]()
En ik ken hier niemand
Ik moet deze opdracht voor morgenochtend 9 uur inleveren en ik moet ook nog een boek van 850 pagina's leren voor morgenochtend half 9.quote:
Pochahontas is een gewaardeerde film op cultureel gebied en dat meen ik serieus. Verder als je geen van de films hebt gezien zou ik voor American History X gaan. Dat is echt heel zwart-wit. (letterllijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendje ook al![]()
!
[..]
Ik kan toch geen serieuze opdracht maken over Pocahontas?
Sup Menno. Je hebt wel beetje swagga toch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Menno.
22 jaar
Veenendaal
Was al een tijdje aan het rondkijken hier, maar nu pas aangemeld.
Foto zal zsm in mijn foboboek account staan![]()
En ik ken hier niemand
True that.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pochahontas is een gewaardeerde film op cultureel gebied en dat meen ik serieus. Verder als je geen van de films hebt gezien zou ik voor American History X gaan. Dat is echt heel zwart-wit. (letterllijk en figuurlijk.)
Ja je hebt gelijk. Maar ik herinner me niet echt meer hoe die hele film gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pochahontas is een gewaardeerde film op cultureel gebied en dat meen ik serieus. Verder als je geen van de films hebt gezien zou ik voor American History X gaan. Dat is echt heel zwart-wit. (letterllijk en figuurlijk.)
http://en.wikipedia.org/wiki/American_History_Xquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Maar ik herinner me niet echt meer hoe die hele film gaat.. En ik heb dus geen tijd om een film te kijken dus moet ik hele uitgebreide reviews erbij hebben ofzo.
Ja ik moet ook met robbie kado kopen voor Ruurd, zaterdag fissa.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seagal ga jij mee vanaaf als ik extra gewichten ga halen? Kan je gelijk een extra dumbell hosselen.
Joah is ook wel zo, maar ik heb daar dus nu geen tijd meer voor. (Eigen schuld, dikke bult)!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Maar dit is een 'leuke' opdracht, bij dat soort dingen vind ik het juist leuk om een film binnen te halen en die te kijken.
avond of middag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik moet ook met robbie kado kopen voor Ruurd, zaterdag fissa.
Ananas?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Panashiba het volgende:
Ik ben trouwens wel familie van iemand in deze slow chat
Houden ze nou zijn handjes vast?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lengte verschil![]()
!
Ja. Dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:13 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Houden ze nou zijn handjes vast?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Sukkie heeft vanmorgen in de kou buiten voor de deur gestaan omdat hij nog geen toegangspasje heeft. Dus toen bleef hij maar gewoon wachten. Toen er eindelijk iemand naar buiten kwam was het enige dat hij kon uitbrengen: "Nedellands les!"
Serieus, al kan hij niet voetballen, dan bewonder ik hem nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ze hebben die gek btw aangeboden om hem Engels te leren ipv Nederlands omdat hij dat al een beetje kan. Hij wil het allebei leren en leert nu dus 2 talen tegelijk!
Deze man is een koningquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, al kan hij niet voetballen, dan bewonder ik hem nog.Ik dacht btw dat jij Aziaten haatte.
Wat vind je van neit?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind fail en falen echt van die afgezaagde kutwoorden.
Why?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze man is een koning. Ik vind Aziaten vaak wel rare mensen ja
en ik heb het niet zo op het land China vooral.
Waarom je het rare mensen vind en waarom vooral China.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Why? Waarom deze een koning is? Of waarom ik aziaten vaak rare mensen vind? Of China?
Die film ken je toch welquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/09e17926_340x.jpg![]()
Ik vind ze gewoon vaak vreemd qua gedragquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom je het rare mensen vind en waarom vooral China.
Ik vind vooral Indo's raar, als we het over Aziaten hebben. Kijk maar:quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom je het rare mensen vind en waarom vooral China.
IS HET RV?!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind vooral Indo's raar, als we het over Aziaten hebben. Kijk maar:
[ afbeelding ]
Heb je gelijk in. Ik ben het ook eens met je, heb het ook niet op die lui. Alleen vriend van ons wilt naar Japan om daar te wonen enzo. Hij voelt zich Asian.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon vaak vreemd qua gedrag. Met jongeren valt het wel mee maar vooral volwassenen
. Met die typische glimlachjes altijd. Verder gebeuren er natuurlijk veel bizarre dingen in Azië, met name in Japan met die tentakelporno, mensen die zichzelf doodwerken en mensen die zoveel mogelijk passagiers in een metro duwen
. En vergeet vooral ook niet de mensen die zich verkleden als hun favoriete tekenfilmkarakter
.
En China is wat mij betreft helemaal ontspoord. Respect voor die economische groei van ze, maar mensenrechten zijn er heel ver te zoeken.
Ja een vriend van mij ook, die doet Trade Management gericht op Azië en die gaat als alles goed gaat volgend jaar naar Japan toequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik ben het ook eens met je, heb het ook niet op die lui. Alleen vriend van ons wilt naar Japan om daar te wonen enzo. Hij voelt zich Asian.
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
Indonesië en Thailand lijken mij wel aaight voor een vakantie. En ik heb geen last van Aziaten in Nederland.
Indonesië en met name Bali lijkt me tof, vanwege de surfspiritquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:39 schreef Skylark. het volgende:
Indonesië en Thailand lijken mij wel aaight voor een vakantie. En ik heb geen last van Aziaten in Nederland.
Volgens mij is elke stad in Azië een rotzooi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:41 schreef Maisnon het volgende:
Indonesië lijkt me mooi buiten de steden om, maar wat ik van vrienden die daar zijn geweest heb gezien, is de hoofdstad echt een beetje een rotzooi
Nee zegt me niks eigenlijk. Maar ik dacht dat hij bewerkt was ofzo met een grap erin omdat je dequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef Maisnon het volgende:
Maar Otis, ken je die film nou ofniet :p
Ja maar ik bedoel meer... verpauperdquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is elke stad in Azië een rotzooi.
Ja ik gebruik PI's zonder al teveel betekenis eraan te gevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee zegt me niks eigenlijk. Maar ik dacht dat hij bewerkt was ofzo met een grap erin omdat je de-PI gebruikte, maar ik zag niks.
Jakarta is een fucking wreck. Maar wel grappig opzich maar totale chaos.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:41 schreef Maisnon het volgende:
Indonesië lijkt me mooi buiten de steden om, maar wat ik van vrienden die daar zijn geweest heb gezien, is de hoofdstad echt een beetje een rotzooi
Ik zou helemaal gek worden in Tokyo denk ik. Zo enorm drukquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel meer... verpauperd. Net zoals Cairo volgens mij ook niet echt relaxed is.
Maar ik kan me voorstellen dat Tokyo bijvoorbeeld wel weer leuk is, maar op een andere manier complete chaos.
Nice, waar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga deze zomer misschien naar de USA.
O. Nee hoor maakt mij niet uit, als je maar normaal doet toch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:41 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Aaah, heb je het niet zo op nieuwelingen?
k, pm komt eraan.quote:
Moet je niet even weg, chappen met matties ofzo.quote:
Je ma dat doen we alleen elke vrijdag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je niet even weg, chappen met matties ofzo.
Altijd bij iemand anders thuis neem ik aan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je ma dat doen we alleen elke vrijdag.
waar ben jij dan zo goed in?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga bijles geven aan middelbare scholieren. 10 ekkies voor een uurtje, flexibel en je leert er zelf ook nog wat van.
Doe ik al soms voor 9 en een halve ekkerman. Maar dat bedrijf maakt echt 23 euro per uur, homo'squote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga bijles geven aan middelbare scholieren. 10 ekkies voor een uurtje, flexibel en je leert er zelf ook nog wat van.
Engels, Nederlands, Wiskunde A1,2, Aardrijkskunde.quote:
Bij www.studentsplus.nl krijg je 10 ekkermannen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik al soms voor 9 en een halve ekkerman. Maar dat bedrijf maakt echt 23 euro per uur, homo's
Via de onofficiele weg uiteraard.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb ook als idee dat als de termijn verstreken is ik ze aanbied om verder te gaan voor 15 euro per uur.
Ja, zoals ik al zei, zij moeten toch iets van 20+ per uur betalen, kun je beter een dealtje sluiten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Via de onofficiele weg uiteraard.
Je bent wel de shaque als die ouders je dan neppen en je reporten bij dat bedrijf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, zij moeten toch iets van 20+ per uur betalen, kun je beter een dealtje sluiten.
Ze hebben toch meegewerkt dus ze kunnen je niks maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent wel de shaque als die ouders je dan neppen en je reporten bij dat bedrijf.Zal wel niet mogen en shit.
"Het is niet de bedoeling" en ze zullen je wel neppen qua nieuwe scholieren dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze hebben toch meegewerkt dus ze kunnen je niks maken.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef Lakitu het volgende:
Je mag officieel ook niet met gaan met iemand die je bijles geeft. [ afbeelding ]
Link?quote:
Goed zoeken.quote:
Wie ben jij? Ik mag je niet.quote:
MiVer, die ken jij ook niet wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
wie? En wie ben jij?
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou nooit bijles kunnen geven. Als die domme kutkinderen het na 2x uitleggen nog niet snappen scheld ik ze uit en ga ik naar huis.
Hihi nee grapje boi ik voel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou nooit bijles kunnen geven. Als die domme kutkinderen het na 2x uitleggen nog niet snappen scheld ik ze uit en ga ik naar huis.
Ik wil je weg hier, ik ben autist en hou niet van newbies. Vraag maar aan mn huisarts.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt.
die ik ook niet wel ken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Panashiba het volgende:
[..]
MiVer, die ken jij ook niet wel.
Ik heb wel geduld op zich.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie ben jij?quote:
Ik maakte een foutje,quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die ik ook niet wel ken.
Leer praten, klaphark.
Oh, ik ben een newbie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je weg hier, ik ben autist en hou niet van newbies. Vraag maar aan mn huisarts.
Paramariboquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Skylark. het volgende:
Paramaribo ruilen voor jitzzze, wie is voor?
Zeg gewoon wie je bent dan.quote:
Wist je daar daar veel Javanen wonen. Dus mss ben je ook wel Indoquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ParamariboDaar liggen mijn roots.
Nee man ik stam af van de creolen. Niggers dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wist je daar daar veel Javanen wonen. Dus mss ben je ook wel Indo
Graaf eens dieper in het verleden van de sc. Als je dat tenminste kan met die wormenkop van je.quote:
Liefde is ver te zoeken bij jou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh ik ben echt benieuwd wie je bent!!! WOW SPANNEND.
Nee, kanker op.
Nee hoor, interesse wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Liefde is ver te zoeken bij jou?
waarom zou ik? Jij komt hier met een of andere faal kloon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Graaf eens dieper in het verleden van de sc. Als je dat tenminste kan met die wormenkop van je.
Zal ik die banaan die in je oor zit eens diep in je hersenen schoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
waarom zou ik? Jij komt hier met een of andere faal kloon.
Die zou niet zeggen dat ie van de oudste garde was. En niemand daarvan doet WO bedrijfskunde, en jij wel volgens je profiel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ben d'r 1 van de oudste garde.
Jonge, zeg het dan gewoon of kanker een eind op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ben d'r 1 van de oudste garde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Zal ik die banaan die in je oor zit eens diep in je hersenen schoppen.
Waarom die haat, BK? Slechte dag?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge, zeg het dan gewoon of kanker een eind op.
Ik haat niet hoor?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Waarom die haat, BK? Slechte dag?
Oei.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Waarom die haat, BK? Slechte dag?
Absoluut wel, ik heb niks anders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:27 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Liefde en respect is het in ieder geval niet te noemen.
Ze liggen goed in de hand.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
Hoe groot zijn jouw tieten eigenlijk Maisnon?
SB en GT posten nog wel, alleen niet meer in de sc. Jordeeeh met een andere kloon dacht ik zo. Die andere draak weet ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, slindenau, Jordy of GasTurbine. Ik zou het niet weten anders.
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
Hoe groot zijn jouw tieten eigenlijk Maisnon?
en het eindigt op uck youquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
Begint het met een 'F'?
Misschien de tweede, de rest zou niet zo doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, slindenau, Jordy of GasTurbine. Ik zou het niet weten anders.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.
Ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
panashiba, zeg eens of we in de buurt komen
Little Big Planet is een kutspel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.
McFearless? Postmortem?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Panashiba het volgende:
[..]
SB en GT posten nog wel, alleen niet meer in de sc. Jordeeeh met een andere kloon dacht ik zo. Die andere draak weet ik niet.
Inderdaad. Slindenau komt het dichts in de buurt qua gedrag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien de tweede, de rest zou niet zo doen.
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
Het is Bobby zelf gewoon. Gewoon 1 van z'n flauwe grappen.
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.quote:
Florianquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.
Dit zou kurk dan weer zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Wie zal ik zijn. De winnaar krijgt het hoofd van remlof op een zilveren schaal.
Die plejeber deed toch hbo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.
Behangplakker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Oh, als ik niet reageer op namen, dan ben ik het ook niet
Dag Otis!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor, later schatjes en BobbyB.
Dan stop ik met raden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Wie zal ik zijn. De winnaar krijgt het hoofd van remlof op een zilveren schaal.
Nee, die woont in A'dam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef Maisnon het volgende:
de ananas woont ook niet in veenendaal
Ik quote dit even om te onderstrepen dat dit de waarheid is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef Panashiba het volgende:
Wat overigens de mooiste stad van de wereld is.
En jos post nog met zijn gewone account.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef Skylark. het volgende:
Jos schrijft niet zo.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik quote dit even om te onderstrepen dat dit de waarheid is.
Niet deze keer, Sinit. Niet deze keer.quote:
Zeg je alleen maar omdat je het niet kan radenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk ben ik ook weinig geïnteresseerd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |