Menno.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe heet je, waar kom je vandaan, leeftijd hoe je op fok komt, wie je kent hier en een foto. Want we kennen elkaar allemaal hier.
Welkom Menno. Nu de uitdaging om een goede UI (usericon) te vinden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Menno.
22 jaar
Veenendaal
Was al een tijdje aan het rondkijken hier, maar nu pas aangemeld.
Foto zal zsm in mijn foboboek account staan![]()
En ik ken hier niemand
Ik moet deze opdracht voor morgenochtend 9 uur inleveren en ik moet ook nog een boek van 850 pagina's leren voor morgenochtend half 9.quote:
Pochahontas is een gewaardeerde film op cultureel gebied en dat meen ik serieus. Verder als je geen van de films hebt gezien zou ik voor American History X gaan. Dat is echt heel zwart-wit. (letterllijk en figuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendje ook al![]()
!
[..]
Ik kan toch geen serieuze opdracht maken over Pocahontas?
Sup Menno. Je hebt wel beetje swagga toch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Menno.
22 jaar
Veenendaal
Was al een tijdje aan het rondkijken hier, maar nu pas aangemeld.
Foto zal zsm in mijn foboboek account staan![]()
En ik ken hier niemand
True that.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pochahontas is een gewaardeerde film op cultureel gebied en dat meen ik serieus. Verder als je geen van de films hebt gezien zou ik voor American History X gaan. Dat is echt heel zwart-wit. (letterllijk en figuurlijk.)
Ja je hebt gelijk. Maar ik herinner me niet echt meer hoe die hele film gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Pochahontas is een gewaardeerde film op cultureel gebied en dat meen ik serieus. Verder als je geen van de films hebt gezien zou ik voor American History X gaan. Dat is echt heel zwart-wit. (letterllijk en figuurlijk.)
http://en.wikipedia.org/wiki/American_History_Xquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Maar ik herinner me niet echt meer hoe die hele film gaat.. En ik heb dus geen tijd om een film te kijken dus moet ik hele uitgebreide reviews erbij hebben ofzo.
Ja ik moet ook met robbie kado kopen voor Ruurd, zaterdag fissa.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seagal ga jij mee vanaaf als ik extra gewichten ga halen? Kan je gelijk een extra dumbell hosselen.
Joah is ook wel zo, maar ik heb daar dus nu geen tijd meer voor. (Eigen schuld, dikke bult)!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:59 schreef Skylark. het volgende:
Maar dit is een 'leuke' opdracht, bij dat soort dingen vind ik het juist leuk om een film binnen te halen en die te kijken.
avond of middag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik moet ook met robbie kado kopen voor Ruurd, zaterdag fissa.
Ananas?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Panashiba het volgende:
Ik ben trouwens wel familie van iemand in deze slow chat
Houden ze nou zijn handjes vast?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lengte verschil![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |