Beste kun je je even voorstellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik zag dit topic bovenaan staan bij actieve topics, vandaar. Erg?
Dit dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste kun je je even voorstellen.
Waar maak je dat uit op joh?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk, jullie hebben met dat gedrag ynuhh weggejaagd.
Ken ik niet.quote:
Ken ik niet.quote:
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Oh wait, de beste; The Last Samurai.Zo geschikt.
Ken ik niet.quote:
Lijkt me niet serieus genoegquote:
Het gaat niet over intergalactische culturen ofzo.quote:
Ja, wat moet ik zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste kun je je even voorstellen.
Hoe heet je, waar kom je vandaan, leeftijd hoe je op fok komt, wie je kent hier en een foto. Want we kennen elkaar allemaal hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik zeggenVraag maar raak zou ik zeggen
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
What de fuck BT, bijna elke film is bruikbaar. Hoezo heb je onze hulp nodig.
quote:Find an example of an encounter of a person with other(s) in a multicultural setting.
This can be a newspaper-article, a movie, a novel, your own real-life experience, or an anecdote told to you by someone who works (or worked) in an international business environment (interview the person). The case has to struck you as a typical example of either ‘intercultural understanding’ or of ‘intercultural misunderstanding’.
Ik las: Intergalactic busniss enviroment.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenhet mag ook een boek zijn trouwens.. en:
[..]
The Last Samurai is geschikt, Japans is net 'ontdekt' en de Amerikanen (met Tom Cruise) gaan daarheen en de opstandige bevolking een lesje leren, maar Tom Cruise ontdekt de goede kant van hen en loopt over naar de samurai.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenhet mag ook een boek zijn trouwens.. en:
[..]
Avatar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef S.Seagal het volgende:
NEEEEEE!!! De beste is natuurlijk!!! Pochahontas.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik las: Intergalactic busniss enviroment.
Klinkt wel als een goed verhaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
The Last Samurai is geschikt, Japans is net 'ontdekt' en de Amerikanen (met Tom Cruise) gaan daarheen en de opstandige bevolking een lesje leren, maar Tom Cruise ontdekt de goede kant van hen en loopt over naar de samurai.
Goed excuus om hem te kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Klinkt wel als een goed verhaalmaarja als ik die film niet heb gezien dan wordt het een beetje moeilijk..
Dat zei m'n vriendje ook alquote:
Ik kan toch geen serieuze opdracht maken over Pocahontasquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef S.Seagal het volgende:
NEEEEEE!!! De beste is natuurlijk!!! Pochahontas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |