Ja gewoon een appel zonder schil zeg maar en dan zit er hetzelfde overheen als bij een appelflap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Suiker appel?
Ik ga er wel graag zitten, vooral als ik ga winkelen in A'dam. Beetje winkelend volk kijken.
Ja alleen foktop duurquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
Daar hebben ze toch ook van die groente/fruit smoothy's.
Ik maak ze altijd zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Wel lekker dus ik heb het er wel voor over. Koop het ook vaak op school.
Bij ons op schoool kan je die niet krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Wel lekker dus ik heb het er wel voor over. Koop het ook vaak op school.
Ik kan je ook wel aan een banaan helpen die smooth smaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd zelfvanochtend nog een lekkere banaan/melk smoothie gehad
!
Ooh fuck, ben ik hier nogdoei!
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij ons op schoool kan je die niet krijgen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:55 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel aan een banaan helpen die smooth smaakt.
Friet zuurvlees ook?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.
Kan je hier niet zeggen, hier kan je alleen snacks krijgen op wat broodjes gezond naquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.
Bij ons ook op de middelbare school hoor. Dat is het verschil denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je hier niet zeggen, hier kan je alleen snacks krijgen op wat broodjes gezond naEn wat blikjes drinken. Vaak als je de snacks inknijpt druipt het vet eraf. Wel goedkoop, dat dan weer wel
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.quote:
Nee dit is het Deltion, maar eigenlijk is hier niets voor elkaar en is de kantine hier het enige goede, waarom? Omdat dat uitbesteed isquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bij ons ook op de middelbare school hoor. Dat is het verschil denk ik.
Ja thuis heb ik ook altijd van dat soort drinken. Van puur sap, maar ik koop het ook op school omdat het zo lekker is en gezond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.
Ik koop nooit smoothies 'n shit op de plek zelf, maar ik zorg altijd dat ik óf Appelsientje Mild óf Coolbest Mango Dream óf die glazen sapflessen van de Albert Heijn in huis heb. Muchos goedkoper.
Precies, op dat leerkamp hoor je alleen maar te leren. Zeker de hele dag in de kantine gaan zitten in een dure uni die ik kan betalenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.
Ik koop nooit smoothies 'n shit op de plek zelf, maar ik zorg altijd dat ik óf Appelsientje Mild óf Coolbest Mango Dream óf die glazen sapflessen van de Albert Heijn in huis heb. Muchos goedkoper.
Dus in jouw schoolkantine verkopen ze alleen aardappelen?quote:
Nee. Patat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dus in jouw schoolkantine verkopen ze alleen aardappelen?
Ja trouwens, ik moet zeggen, soms als ik dorst heb koop ik zo'n klein flesje sap van bosfruit, weet even niet hoe het heet. Maar meestal zit ik er maar 1 uurtje en ik wil ook nog wel eens een flesje vullen met sap van thuis, dus dat komt niet vaak voor. Ik neem ook altijd Ommetjes mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja thuis heb ik ook altijd van dat soort drinken. Van puur sap, maar ik koop het ook op school omdat het zo lekker is en gezond.
Nee knul, ik zal het je uitleggen. Je slaapt tot 12 uur uit, kijkt hoelaat je les hebt, gaat daarheen, verveelt je 2 uur en gaat daarna boodschappen doen en koken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies, op dat leerkamp hoor je alleen maar te leren. Zeker de hele dag in de kantine gaan zitten in een dure uni die ik kan betalen![]()
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja trouwens, ik moet zeggen, soms als ik dorst heb koop ik zo'n klein flesje sap van bosfruit, weet even niet hoe het heet. Maar meestal zit ik er maar 1 uurtje en ik wil ook nog wel eens een flesje vullen met sap van thuis, dus dat komt niet vaak voor. Ik neem ook altijd Ommetjes mee.
Van die meeneemkoekjes van die Aldi, volkoren met chocola. Lekker en vezelrijk. Hier helemaal rechts:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |