Zie edit op jouw ninja-edit.quote:
Ze heeft het eindelijk door, mensen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Nou dan ben ik hier dus niet welkom!
Die zijn ook al te mannelijk?quote:
Je kan ook vast wel over andere onderwerpen praten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Nou dan ben ik hier dus niet welkom!
Nee, Krentenbol maakte ook altijd van die inkoppertjes. Ik begin te vermoeden dat jij achter dat account zat.quote:
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdagquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kan ook vast wel over andere onderwerpen praten.
Hier hebben we alleen de Kruidvat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die dingen kun je gewoon bij de drogist kopen hoor!
* Breathtaking is slachtoffer van vriendinnen die er zelf geen durfden te halen en vertrouwden op stoere BT.
Succes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdag!
succesquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdag!
Ik heb helemaal niet de tijd om twee accounts bij te houden joh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Krentenbol maakte ook altijd van die inkoppertjes. Ik begin te vermoeden dat jij achter dat account zat.
Oh. ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de tijd om twee accounts bij te houden joh.
quote:
Seriously, volgens mij postte 'ze' vrij veel. + mijn eigenste dat werkt niet.quote:
Zeker dat de kruidvat ze wel verkoopt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen de Kruidvat.
Die verkoopt ze niet.
In zo'n dorpje als ik woon toch echt niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeker dat de kruidvat ze wel verkoopt.
Bij la place kun je lekker eten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
Gvd wat zit ik vol.
En zo lekker bij de V&D zitten
Zeker, notentaart of zo'n grote suiker appel. Misschien nog ff boekje kopen, opzich leuke winkel als je ff niks te doen hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij la place kun je lekker eten.
Suiker appel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, notentaart of zo'n grote suiker appel. Misschien nog ff boekje kopen, opzich leuke winkel als je ff niks te doen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |