Zie edit op jouw ninja-edit.quote:
Ze heeft het eindelijk door, mensen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Nou dan ben ik hier dus niet welkom!
Die zijn ook al te mannelijk?quote:
Je kan ook vast wel over andere onderwerpen praten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
Nou dan ben ik hier dus niet welkom!
Nee, Krentenbol maakte ook altijd van die inkoppertjes. Ik begin te vermoeden dat jij achter dat account zat.quote:
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdagquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kan ook vast wel over andere onderwerpen praten.
Hier hebben we alleen de Kruidvat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die dingen kun je gewoon bij de drogist kopen hoor!
* Breathtaking is slachtoffer van vriendinnen die er zelf geen durfden te halen en vertrouwden op stoere BT.
Succes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdag!
succesquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee helaas. Bovendien moet ik leren, dagdag!
Ik heb helemaal niet de tijd om twee accounts bij te houden joh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Krentenbol maakte ook altijd van die inkoppertjes. Ik begin te vermoeden dat jij achter dat account zat.
Oh. ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet de tijd om twee accounts bij te houden joh.
quote:
Seriously, volgens mij postte 'ze' vrij veel. + mijn eigenste dat werkt niet.quote:
Zeker dat de kruidvat ze wel verkoopt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hier hebben we alleen de Kruidvat.
Die verkoopt ze niet.
In zo'n dorpje als ik woon toch echt niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zeker dat de kruidvat ze wel verkoopt.
Bij la place kun je lekker eten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:34 schreef phpmystyle het volgende:
Gvd wat zit ik vol.
En zo lekker bij de V&D zitten
Zeker, notentaart of zo'n grote suiker appel. Misschien nog ff boekje kopen, opzich leuke winkel als je ff niks te doen hebt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij la place kun je lekker eten.
Suiker appel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, notentaart of zo'n grote suiker appel. Misschien nog ff boekje kopen, opzich leuke winkel als je ff niks te doen hebt.
Ja gewoon een appel zonder schil zeg maar en dan zit er hetzelfde overheen als bij een appelflap.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Suiker appel?
Ik ga er wel graag zitten, vooral als ik ga winkelen in A'dam. Beetje winkelend volk kijken.
Ja alleen foktop duurquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
Daar hebben ze toch ook van die groente/fruit smoothy's.
Ik maak ze altijd zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Wel lekker dus ik heb het er wel voor over. Koop het ook vaak op school.
Bij ons op schoool kan je die niet krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
True. Wel lekker dus ik heb het er wel voor over. Koop het ook vaak op school.
Ik kan je ook wel aan een banaan helpen die smooth smaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd zelfvanochtend nog een lekkere banaan/melk smoothie gehad
!
Ooh fuck, ben ik hier nogdoei!
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bij ons op schoool kan je die niet krijgen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:55 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik kan je ook wel aan een banaan helpen die smooth smaakt.
Friet zuurvlees ook?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.
Kan je hier niet zeggen, hier kan je alleen snacks krijgen op wat broodjes gezond naquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een half restaurant op school. Kan je van patat tot bami krijgen. En daarnaast een kroeg, midden in de kantine. Wel relaxed.
Bij ons ook op de middelbare school hoor. Dat is het verschil denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan je hier niet zeggen, hier kan je alleen snacks krijgen op wat broodjes gezond naEn wat blikjes drinken. Vaak als je de snacks inknijpt druipt het vet eraf. Wel goedkoop, dat dan weer wel
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.quote:
Nee dit is het Deltion, maar eigenlijk is hier niets voor elkaar en is de kantine hier het enige goede, waarom? Omdat dat uitbesteed isquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bij ons ook op de middelbare school hoor. Dat is het verschil denk ik.
Ja thuis heb ik ook altijd van dat soort drinken. Van puur sap, maar ik koop het ook op school omdat het zo lekker is en gezond.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.
Ik koop nooit smoothies 'n shit op de plek zelf, maar ik zorg altijd dat ik óf Appelsientje Mild óf Coolbest Mango Dream óf die glazen sapflessen van de Albert Heijn in huis heb. Muchos goedkoper.
Precies, op dat leerkamp hoor je alleen maar te leren. Zeker de hele dag in de kantine gaan zitten in een dure uni die ik kan betalenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan laat ik je wel eens kennis maken met dat wereldberoemde gerecht.
Ik koop nooit smoothies 'n shit op de plek zelf, maar ik zorg altijd dat ik óf Appelsientje Mild óf Coolbest Mango Dream óf die glazen sapflessen van de Albert Heijn in huis heb. Muchos goedkoper.
Dus in jouw schoolkantine verkopen ze alleen aardappelen?quote:
Nee. Patat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Dus in jouw schoolkantine verkopen ze alleen aardappelen?
Ja trouwens, ik moet zeggen, soms als ik dorst heb koop ik zo'n klein flesje sap van bosfruit, weet even niet hoe het heet. Maar meestal zit ik er maar 1 uurtje en ik wil ook nog wel eens een flesje vullen met sap van thuis, dus dat komt niet vaak voor. Ik neem ook altijd Ommetjes mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja thuis heb ik ook altijd van dat soort drinken. Van puur sap, maar ik koop het ook op school omdat het zo lekker is en gezond.
Nee knul, ik zal het je uitleggen. Je slaapt tot 12 uur uit, kijkt hoelaat je les hebt, gaat daarheen, verveelt je 2 uur en gaat daarna boodschappen doen en koken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Precies, op dat leerkamp hoor je alleen maar te leren. Zeker de hele dag in de kantine gaan zitten in een dure uni die ik kan betalen![]()
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja trouwens, ik moet zeggen, soms als ik dorst heb koop ik zo'n klein flesje sap van bosfruit, weet even niet hoe het heet. Maar meestal zit ik er maar 1 uurtje en ik wil ook nog wel eens een flesje vullen met sap van thuis, dus dat komt niet vaak voor. Ik neem ook altijd Ommetjes mee.
Van die meeneemkoekjes van die Aldi, volkoren met chocola. Lekker en vezelrijk. Hier helemaal rechts:quote:
Ik zie het ja. Ik ben niet een man van de koeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van die meeneemkoekjes van die Aldi, volkoren met chocola. Lekker en vezelrijk. Hier helemaal rechts:
http://images.google.nl/images?hl=nl&rlz=1C1CHMG_nlNL291NL317&um=1&q=ommetjes+aldi&sa=N&start=0&ndsp=18
Ze was hier hoor. Totdat jij weer terug kwam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk, jullie hebben met dat gedrag ynuhh weggejaagd.
Ja ga mij maar de zwarte piet toespelen. Het lijkt mij wel heel wrang als 1 iemand 4 mensen kan wegjagen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze was hier hoor. Totdat jij weer terug kwam.
4 personen? Wie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja ga mij maar de zwarte piet toespelen. Het lijkt mij wel heel wrang als 1 iemand 4 mensen kan wegjagen.
Klopt. Die fruit varianten zijn lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef S.Seagal het volgende:
Daar hebben ze toch ook van die groente/fruit smoothy's.
Gewenning is het he, tussendoor even kijken. Maar herkenbaar ik maak het ook vaak zelfquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd zelfvanochtend nog een lekkere banaan/melk smoothie gehad
!
Ooh fuck, ben ik hier nogdoei!
Waar dan van?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:07 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ik ben niet een man van de koeken.
Van de Whey Protein shake's. Koeken vind ik te droog. En verder veel brood inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waar dan van?
Ik ben zelf een broodjespersoon, maar om mee te nemen zorg ik altijd dat ik sultana's, ommetjes, whatever bij heb zodat ik de ergste honger kan stillen.
Shakes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Van de Whey Protein shake's. Koeken vind ik te droog. En verder veel brood inderdaad.
Whehe, die dronk ik ook altijd toen ik nog sportte. Lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Van de Whey Protein shake's. Koeken vind ik te droog. En verder veel brood inderdaad.
Crash.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
In welke bekende film die ik ongetwijfeld gezien moet hebben is er een botsing tussen twee culturen?
American History X.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef Breathtaking het volgende:
In welke bekende film die ik ongetwijfeld gezien moet hebben is er een botsing tussen twee culturen?
Ik zag dit topic bovenaan staan bij actieve topics, vandaar. Erg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Who the fuck are you!
Ja een hele goede film inderdaad.
Beste kun je je even voorstellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik zag dit topic bovenaan staan bij actieve topics, vandaar. Erg?
Dit dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste kun je je even voorstellen.
Waar maak je dat uit op joh?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
Leuk, jullie hebben met dat gedrag ynuhh weggejaagd.
Ken ik niet.quote:
Ken ik niet.quote:
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Oh wait, de beste; The Last Samurai.Zo geschikt.
Ken ik niet.quote:
Lijkt me niet serieus genoegquote:
Het gaat niet over intergalactische culturen ofzo.quote:
Ja, wat moet ik zeggenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Beste kun je je even voorstellen.
Hoe heet je, waar kom je vandaan, leeftijd hoe je op fok komt, wie je kent hier en een foto. Want we kennen elkaar allemaal hier.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik zeggenVraag maar raak zou ik zeggen
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
What de fuck BT, bijna elke film is bruikbaar. Hoezo heb je onze hulp nodig.
quote:Find an example of an encounter of a person with other(s) in a multicultural setting.
This can be a newspaper-article, a movie, a novel, your own real-life experience, or an anecdote told to you by someone who works (or worked) in an international business environment (interview the person). The case has to struck you as a typical example of either ‘intercultural understanding’ or of ‘intercultural misunderstanding’.
Ik las: Intergalactic busniss enviroment.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenhet mag ook een boek zijn trouwens.. en:
[..]
The Last Samurai is geschikt, Japans is net 'ontdekt' en de Amerikanen (met Tom Cruise) gaan daarheen en de opstandige bevolking een lesje leren, maar Tom Cruise ontdekt de goede kant van hen en loopt over naar de samurai.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan bedenken en ik er wel 2000 woorden over moet schrijvenhet mag ook een boek zijn trouwens.. en:
[..]
Avatar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef S.Seagal het volgende:
NEEEEEE!!! De beste is natuurlijk!!! Pochahontas.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:48 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik las: Intergalactic busniss enviroment.
Klinkt wel als een goed verhaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
The Last Samurai is geschikt, Japans is net 'ontdekt' en de Amerikanen (met Tom Cruise) gaan daarheen en de opstandige bevolking een lesje leren, maar Tom Cruise ontdekt de goede kant van hen en loopt over naar de samurai.
Goed excuus om hem te kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
[..]
Klinkt wel als een goed verhaalmaarja als ik die film niet heb gezien dan wordt het een beetje moeilijk..
Dat zei m'n vriendje ook alquote:
Ik kan toch geen serieuze opdracht maken over Pocahontasquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef S.Seagal het volgende:
NEEEEEE!!! De beste is natuurlijk!!! Pochahontas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |