Ik zeg serieus gewoon altijd 'en kan ik hier zalf voor krijgen?' 'Mag ik hier meteen een herhalingsrecept voor?' 'Ik denk dat dat daarvoor helpt, mag ik daar een recept voor?' en dan doen ze het meestal wel en ben ik snel weer wegquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zou je denken ja? Ik wilde eigenlijk alleen maar wat meer tijd
Niet echt. Ik kom amper bij de dokter en als ik er kom is het er meestal vrij rustig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef S.Seagal het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat wanneer je in de wachtkamer zit dat je je afvraagt waarom die mensen er ook zijn?
Ik kom er ook bijna nooit. Maar denk wel altijd, hoe vaak kom jij eigenlijk hier? Ben je zo'n irritant iemand die overal om belt? En wat heb je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kom amper bij de dokter en als ik er kom is het er meestal vrij rustig.
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef S.Seagal het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat wanneer je in de wachtkamer zit dat je je afvraagt waarom die mensen er ook zijn?
Ja, want ik ben altijd bang dat ik aangestoken word.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:45 schreef S.Seagal het volgende:
O dat heb ik niet. Ben niet bang voor ziektes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, want ik ben altijd bang dat ik aangestoken word.
Ik gewoon buiten ook niet ofzo, maar in de wachtkamer zitten natuurlijk wel een hoop zieke mensen verzameld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
O dat heb ik niet. Ben niet bang voor ziektes.
Stoerquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
O dat heb ik niet. Ben niet bang voor ziektes.
Ik probeerde me in het gesprek te mengen, maar ik heb weinig ervaring met afspraken bij de dokter.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. En waarom zou je dat willen weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's a joke. I say, that's a joke, son.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef Leghorn. het volgende:
Een keertje toen ik een stuk kraakbeen had afgebroken in de knie.
Toen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis.Hoe valt dat nou, zo'n morning after pil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Geen idee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe valt dat nou, zo'n morning after pil?
Griekjeee is echt de nieuwe Krentenbol.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe valt dat nou, zo'n morning after pil?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef Leghorn. het volgende:
Een keertje toen ik een stuk kraakbeen had afgebroken in de knie.
Toen werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis.Die dingen kun je gewoon bij de drogist kopen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
* Breathtaking is slachtoffer van vriendinnen die er zelf geen durfden te halen en vertrouwden op stoere BT.
Neehoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Griekjeee is echt de nieuwe Krentenbol.
Wel waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Neehoor.
Omdat ik geen ervaring heb met de MA pil?
Waarom danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |