SB en GT posten nog wel, alleen niet meer in de sc. Jordeeeh met een andere kloon dacht ik zo. Die andere draak weet ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, slindenau, Jordy of GasTurbine. Ik zou het niet weten anders.
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
Hoe groot zijn jouw tieten eigenlijk Maisnon?
en het eindigt op uck youquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
Begint het met een 'F'?
Misschien de tweede, de rest zou niet zo doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, slindenau, Jordy of GasTurbine. Ik zou het niet weten anders.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.
Ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
panashiba, zeg eens of we in de buurt komen
Little Big Planet is een kutspel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.
McFearless? Postmortem?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Panashiba het volgende:
[..]
SB en GT posten nog wel, alleen niet meer in de sc. Jordeeeh met een andere kloon dacht ik zo. Die andere draak weet ik niet.
Inderdaad. Slindenau komt het dichts in de buurt qua gedrag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien de tweede, de rest zou niet zo doen.
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
Het is Bobby zelf gewoon. Gewoon 1 van z'n flauwe grappen.
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.quote:
Florianquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.
Dit zou kurk dan weer zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Wie zal ik zijn. De winnaar krijgt het hoofd van remlof op een zilveren schaal.
Die plejeber deed toch hbo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.
Behangplakker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Oh, als ik niet reageer op namen, dan ben ik het ook niet
Dag Otis!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor, later schatjes en BobbyB.
Dan stop ik met raden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Wie zal ik zijn. De winnaar krijgt het hoofd van remlof op een zilveren schaal.
Nee, die woont in A'dam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef Maisnon het volgende:
de ananas woont ook niet in veenendaal
Ik quote dit even om te onderstrepen dat dit de waarheid is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef Panashiba het volgende:
Wat overigens de mooiste stad van de wereld is.
En jos post nog met zijn gewone account.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef Skylark. het volgende:
Jos schrijft niet zo.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik quote dit even om te onderstrepen dat dit de waarheid is.
Niet deze keer, Sinit. Niet deze keer.quote:
Zeg je alleen maar omdat je het niet kan radenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk ben ik ook weinig geïnteresseerd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |