Graaf eens dieper in het verleden van de sc. Als je dat tenminste kan met die wormenkop van je.quote:
Liefde is ver te zoeken bij jou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh ik ben echt benieuwd wie je bent!!! WOW SPANNEND.
Nee, kanker op.
Nee hoor, interesse wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Liefde is ver te zoeken bij jou?
waarom zou ik? Jij komt hier met een of andere faal kloon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Graaf eens dieper in het verleden van de sc. Als je dat tenminste kan met die wormenkop van je.
Zal ik die banaan die in je oor zit eens diep in je hersenen schoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
waarom zou ik? Jij komt hier met een of andere faal kloon.
Die zou niet zeggen dat ie van de oudste garde was. En niemand daarvan doet WO bedrijfskunde, en jij wel volgens je profiel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ben d'r 1 van de oudste garde.
Jonge, zeg het dan gewoon of kanker een eind op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ben d'r 1 van de oudste garde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Zal ik die banaan die in je oor zit eens diep in je hersenen schoppen.
Waarom die haat, BK? Slechte dag?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge, zeg het dan gewoon of kanker een eind op.
Ik haat niet hoor?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Waarom die haat, BK? Slechte dag?
Oei.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Waarom die haat, BK? Slechte dag?
Absoluut wel, ik heb niks anders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:27 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Liefde en respect is het in ieder geval niet te noemen.
Ze liggen goed in de hand.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
Hoe groot zijn jouw tieten eigenlijk Maisnon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |