Wie ben jij? Ik mag je niet.quote:
MiVer, die ken jij ook niet wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
wie? En wie ben jij?
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou nooit bijles kunnen geven. Als die domme kutkinderen het na 2x uitleggen nog niet snappen scheld ik ze uit en ga ik naar huis.
Hihi nee grapje boi ik voel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou nooit bijles kunnen geven. Als die domme kutkinderen het na 2x uitleggen nog niet snappen scheld ik ze uit en ga ik naar huis.
Ik wil je weg hier, ik ben autist en hou niet van newbies. Vraag maar aan mn huisarts.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt.
die ik ook niet wel ken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Panashiba het volgende:
[..]
MiVer, die ken jij ook niet wel.
Ik heb wel geduld op zich.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie ben jij?quote:
Ik maakte een foutje,quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die ik ook niet wel ken.
Leer praten, klaphark.
Oh, ik ben een newbie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je weg hier, ik ben autist en hou niet van newbies. Vraag maar aan mn huisarts.
Paramariboquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Skylark. het volgende:
Paramaribo ruilen voor jitzzze, wie is voor?
Zeg gewoon wie je bent dan.quote:
Wist je daar daar veel Javanen wonen. Dus mss ben je ook wel Indoquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ParamariboDaar liggen mijn roots.
Nee man ik stam af van de creolen. Niggers dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wist je daar daar veel Javanen wonen. Dus mss ben je ook wel Indo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |