Wie ben jij? Ik mag je niet.quote:
MiVer, die ken jij ook niet wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:11 schreef jitzzzze het volgende:
wie? En wie ben jij?
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou nooit bijles kunnen geven. Als die domme kutkinderen het na 2x uitleggen nog niet snappen scheld ik ze uit en ga ik naar huis.
Hihi nee grapje boi ik voel jequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zou nooit bijles kunnen geven. Als die domme kutkinderen het na 2x uitleggen nog niet snappen scheld ik ze uit en ga ik naar huis.
Ik wil je weg hier, ik ben autist en hou niet van newbies. Vraag maar aan mn huisarts.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt.
die ik ook niet wel ken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:13 schreef Panashiba het volgende:
[..]
MiVer, die ken jij ook niet wel.
Ik heb wel geduld op zich.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Wie ben jij?quote:
Ik maakte een foutje,quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
die ik ook niet wel ken.
Leer praten, klaphark.
Oh, ik ben een newbie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil je weg hier, ik ben autist en hou niet van newbies. Vraag maar aan mn huisarts.
Paramariboquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Skylark. het volgende:
Paramaribo ruilen voor jitzzze, wie is voor?
Zeg gewoon wie je bent dan.quote:
Wist je daar daar veel Javanen wonen. Dus mss ben je ook wel Indoquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ParamariboDaar liggen mijn roots.
Nee man ik stam af van de creolen. Niggers dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wist je daar daar veel Javanen wonen. Dus mss ben je ook wel Indo
Graaf eens dieper in het verleden van de sc. Als je dat tenminste kan met die wormenkop van je.quote:
Liefde is ver te zoeken bij jou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh ik ben echt benieuwd wie je bent!!! WOW SPANNEND.
Nee, kanker op.
Nee hoor, interesse wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Liefde is ver te zoeken bij jou?
waarom zou ik? Jij komt hier met een of andere faal kloon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:21 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Graaf eens dieper in het verleden van de sc. Als je dat tenminste kan met die wormenkop van je.
Zal ik die banaan die in je oor zit eens diep in je hersenen schoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
waarom zou ik? Jij komt hier met een of andere faal kloon.
Die zou niet zeggen dat ie van de oudste garde was. En niemand daarvan doet WO bedrijfskunde, en jij wel volgens je profiel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ben d'r 1 van de oudste garde.
Jonge, zeg het dan gewoon of kanker een eind op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:23 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Ik ben d'r 1 van de oudste garde.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Zal ik die banaan die in je oor zit eens diep in je hersenen schoppen.
Waarom die haat, BK? Slechte dag?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jonge, zeg het dan gewoon of kanker een eind op.
Ik haat niet hoor?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Waarom die haat, BK? Slechte dag?
Oei.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:26 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Waarom die haat, BK? Slechte dag?
Absoluut wel, ik heb niks anders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:27 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Liefde en respect is het in ieder geval niet te noemen.
Ze liggen goed in de hand.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
Hoe groot zijn jouw tieten eigenlijk Maisnon?
SB en GT posten nog wel, alleen niet meer in de sc. Jordeeeh met een andere kloon dacht ik zo. Die andere draak weet ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, slindenau, Jordy of GasTurbine. Ik zou het niet weten anders.
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Mozy het volgende:
Hoe groot zijn jouw tieten eigenlijk Maisnon?
en het eindigt op uck youquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
Begint het met een 'F'?
Misschien de tweede, de rest zou niet zo doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:32 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, slindenau, Jordy of GasTurbine. Ik zou het niet weten anders.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.
Ok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
panashiba, zeg eens of we in de buurt komen
Little Big Planet is een kutspel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je zegt dat Litte Big Planet een kutspel is stuurt ze je een foto er van.
McFearless? Postmortem?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Panashiba het volgende:
[..]
SB en GT posten nog wel, alleen niet meer in de sc. Jordeeeh met een andere kloon dacht ik zo. Die andere draak weet ik niet.
Inderdaad. Slindenau komt het dichts in de buurt qua gedrag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien de tweede, de rest zou niet zo doen.
Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:38 schreef Lakitu het volgende:
Het is Bobby zelf gewoon. Gewoon 1 van z'n flauwe grappen.
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.quote:
Florianquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.
Dit zou kurk dan weer zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Wie zal ik zijn. De winnaar krijgt het hoofd van remlof op een zilveren schaal.
Die plejeber deed toch hbo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh ja, Florian deed iets van bedrijfskunde. Ja, dat is het.
Behangplakker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Oh, als ik niet reageer op namen, dan ben ik het ook niet
Dag Otis!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga ervandoor, later schatjes en BobbyB.
Dan stop ik met raden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:43 schreef Panashiba het volgende:
Wie zal ik zijn. De winnaar krijgt het hoofd van remlof op een zilveren schaal.
Nee, die woont in A'dam.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef Maisnon het volgende:
de ananas woont ook niet in veenendaal
Ik quote dit even om te onderstrepen dat dit de waarheid is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:45 schreef Panashiba het volgende:
Wat overigens de mooiste stad van de wereld is.
En jos post nog met zijn gewone account.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef Skylark. het volgende:
Jos schrijft niet zo.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik quote dit even om te onderstrepen dat dit de waarheid is.
Niet deze keer, Sinit. Niet deze keer.quote:
Zeg je alleen maar omdat je het niet kan radenquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:47 schreef Skylark. het volgende:
Eigenlijk ben ik ook weinig geïnteresseerd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |