k, pm komt eraan.quote:
Moet je niet even weg, chappen met matties ofzo.quote:
Je ma dat doen we alleen elke vrijdag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Moet je niet even weg, chappen met matties ofzo.
Altijd bij iemand anders thuis neem ik aan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je ma dat doen we alleen elke vrijdag.
waar ben jij dan zo goed in?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga bijles geven aan middelbare scholieren. 10 ekkies voor een uurtje, flexibel en je leert er zelf ook nog wat van.
Doe ik al soms voor 9 en een halve ekkerman. Maar dat bedrijf maakt echt 23 euro per uur, homo'squote:Op donderdag 28 januari 2010 15:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga bijles geven aan middelbare scholieren. 10 ekkies voor een uurtje, flexibel en je leert er zelf ook nog wat van.
Engels, Nederlands, Wiskunde A1,2, Aardrijkskunde.quote:
Bij www.studentsplus.nl krijg je 10 ekkermannen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe ik al soms voor 9 en een halve ekkerman. Maar dat bedrijf maakt echt 23 euro per uur, homo's
Via de onofficiele weg uiteraard.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb ook als idee dat als de termijn verstreken is ik ze aanbied om verder te gaan voor 15 euro per uur.
Ja, zoals ik al zei, zij moeten toch iets van 20+ per uur betalen, kun je beter een dealtje sluiten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Via de onofficiele weg uiteraard.
Je bent wel de shaque als die ouders je dan neppen en je reporten bij dat bedrijf.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, zij moeten toch iets van 20+ per uur betalen, kun je beter een dealtje sluiten.
Ze hebben toch meegewerkt dus ze kunnen je niks maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent wel de shaque als die ouders je dan neppen en je reporten bij dat bedrijf.Zal wel niet mogen en shit.
"Het is niet de bedoeling" en ze zullen je wel neppen qua nieuwe scholieren dan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:03 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ze hebben toch meegewerkt dus ze kunnen je niks maken.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:05 schreef Lakitu het volgende:
Je mag officieel ook niet met gaan met iemand die je bijles geeft. [ afbeelding ]
Link?quote:
Goed zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |