Ja. Dus?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:13 schreef Panashiba het volgende:
[..]
Houden ze nou zijn handjes vast?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Sukkie heeft vanmorgen in de kou buiten voor de deur gestaan omdat hij nog geen toegangspasje heeft. Dus toen bleef hij maar gewoon wachten. Toen er eindelijk iemand naar buiten kwam was het enige dat hij kon uitbrengen: "Nedellands les!"
Serieus, al kan hij niet voetballen, dan bewonder ik hem nog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:24 schreef Otis2.0 het volgende:
Ze hebben die gek btw aangeboden om hem Engels te leren ipv Nederlands omdat hij dat al een beetje kan. Hij wil het allebei leren en leert nu dus 2 talen tegelijk!
Deze man is een koningquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus, al kan hij niet voetballen, dan bewonder ik hem nog.Ik dacht btw dat jij Aziaten haatte.
Wat vind je van neit?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind fail en falen echt van die afgezaagde kutwoorden.
Why?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze man is een koning. Ik vind Aziaten vaak wel rare mensen ja
en ik heb het niet zo op het land China vooral.
Waarom je het rare mensen vind en waarom vooral China.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:32 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Why? Waarom deze een koning is? Of waarom ik aziaten vaak rare mensen vind? Of China?
Die film ken je toch welquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/09e17926_340x.jpg![]()
Ik vind ze gewoon vaak vreemd qua gedragquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom je het rare mensen vind en waarom vooral China.
Ik vind vooral Indo's raar, als we het over Aziaten hebben. Kijk maar:quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Waarom je het rare mensen vind en waarom vooral China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |