quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat lijkt me wel wat, in een drukke winkelstraat gaan staan en dan met een vlammenwerper een voor een uggsdragers te pakken te krijgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je de uggs in de fik steekt komt de rest wel vanzelf
en toen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met het licht uit.
Theequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel.![]()
Ja hij staat op zijn laagste standquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe de brightness van je monitor wat omlaag. Scheelt een hoop koppijn. Heb ik ook een paar maanden terug ontdekt.
wat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lange nekken voor je gegeten
wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel.![]()
HELL YEAH!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, in een drukke winkelstraat gaan staan en dan met een vlammenwerper een voor een uggsdragers te pakken te krijgen
lang nekkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lange nekken voor je gegeten
Hopen dat de hoofdpijn over isquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Slayage het volgende:
eindelijk weer eens een fatsoenlijke TT![]()
[..]
en toen?
Kruidnagel in je theequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel erin.![]()
Goed onthouden; ik ga je morgen overhoren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat moet ik met deze informatie?
lekker
Thee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kruidnagel in je thee?
Earl Grey is wel lekker, rooibos ook.
Omdat je het voor de verandering eens zo lief vraagt: ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag al drie jodekoeken op, bilmiyorem mag ik alsjeblieeeeeeft het einde van de dag halen?
Ja! Weet je hoe gezond en lekker dat is? Vooral bij verkoudheid.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kruidnagel in je thee?
Earl Grey is wel lekker, rooibos ook.
en wat wordt de beloning als ik alles goed heb?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed onthouden; ik ga je morgen overhoren.
Verpest dat de smaak nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja! Weet je hoe gezond en lekker dat is? Vooral bij verkoudheid.
quote:
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag al drie jodekoeken op, bilmiyorem mag ik alsjeblieeeeeeft het einde van de dag halen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik dacht dat het een Turkse uitdrukking was die ik niet kende.
Een tweedaagse excursie naar Auschwitz.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en wat wordt de beloning als ik alles goed heb?
ik dacht aan lange vingers, langnekken zijn wel mwahquote:
ZEL.quote:
Mintjequote:
Ik had laatst wel groene thee gezet die naar rottend vlees smaakte, dat was wat minderquote:
gaan wij saampjes de holocaust herhalen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.
Ook al heb ik ze zelf gekocht, ik vind het lekkerder om ze op te etenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.
helemaal betaald door jou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een tweedaagse excursie naar Auschwitz.
quote:
ik denk dat ze blijer was geweest als je 3 joden had opgegetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet je niet van die kutmerken kopen, pauperstudentquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had laatst wel groene thee gezet die naar rottend vlees smaakte, dat was wat minder. Geen groene thee meer voor mij.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gaan wij saampjes de holocaust herhalen?
Dit was Pickwickquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je niet van die kutmerken kopen, pauperstudent
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.quote:
Vergeet de Duitsers nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Extra toevoegingen worden wel de Marokkanen en de Chinezen.
Jij bent gek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook al heb ik ze zelf gekocht, ik vind het lekkerder om ze op te eten.
En Armenen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
je denkt zo verkeerd over mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ik denk dat ze blijer was geweest als je 3 joden had opgegeten
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.
Oja. En de Engelsen en de Fransen, vanwege hun kolonialistisch-imperialistische verleden.quote:
anti semitisme rulesquote:
m'n vriendin is chinees.. maar veel chinezen zijn wel vies..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
En daarna de Turken, veel te trots die mannetjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja. En de Engelsen en de Fransen, vanwege hun kolonialistisch-imperialistische verleden.
Of je doopt je nagels in kruiden en bijten maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?
Eerst maar eens kruidnagelen gaan kopen dan.
Hebben jullie ze niet allemaal uitgeroeid dan?quote:
Ja, je moet zeggen: de overige Armenen.quote:
Nee ik ga volgende week, gisteren heeft de brandweer de gebouw onbewoonbaar verklaard en er was vandaag inval van de sociale recherche bij mn huis baas, dus ja genoeg tijd om naar Ierland te gaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mintje![]()
Ja goed, ik verveel me nogal vanavond. Komt doordat ik eigenlijk `echte´dingen moet doen, maar ben aan het uitstellen.
Hoe is het met jou? Al verhuisd? Nog wel tijd voor ons tripje naar Ierland?
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.
Jouw humor zit vanavond wel weer op het beste niveau ooitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of je doopt je nagels in kruiden en bijten maar![]()
![]()
!@111!!!
![]()
![]()
![]()
!11!!!!
SOAD gaat als eerste ten onder.quote:
Da's pech hebben voor haar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n vriendin is chinees.. maar veel chinezen zijn wel vies..![]()
wie regelt wat?
Vast wel, maar ik drink ik het alleen met normale thee of met Earl Grey. Ik weet niet of het wel zo lekker is met vruchtenthee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?
Eerst maar eens kruidnagelen gaan kopen dan.
Nee, man. Die zijn juist superieur. Wees blij dat ik de Nederlanders wil sparen. Doe niet stoer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En daarna de Turken, veel te trots die mannetjes.
kaaskopquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Turken en Nederlanders ook.
Omdat ze irritant zijn.
Had jij net erover de jood, uit de jodenkoek te stampen?quote:
2012, jwt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
En dan heel de mensheid, wat heb je eraan.
Zo zijn we klaar.
Nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Hebben jullie ze niet allemaal uitgeroeid dan?
Ja, sorry, kutdag enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw humor zit vanavond wel weer op het beste niveau ooit_!
Ah... Boomquote:
Tot nu toe heb ik er geen hallucinaties van gehad, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?
In België daar hadden ze pas een kutdag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
Ja, sorry, kutdag enzo![]()
[..]
Ah... Boom
nootmuskaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?
Wij worden wel de bazen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Da's pech hebben voor haar.
We moeten eerst een basis leggen. Later doen we de takenverdeling.
Je bent gewoon 24/7 high, je weet het zelf niet meer. Ik ben maar een hersenspinsel van je, een hersenkronkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik er geen hallucinaties van gehad, dus ik denk het niet.
De laatste Armeen gaan we publiekelijk lynchen bij de festiviteiten ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de Republiek.quote:
Maar goed dus dat je weggaat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee ik ga volgende week, gisteren heeft de brandweer de gebouw onbewoonbaar verklaard en er was vandaag inval van de sociale recherche bij mn huis baas, dus ja genoeg tijd om naar Ierland te gaan![]()
Iedereen heeft 9 maanden lang kutdagen gehadquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
In België daar hadden ze pas een kutdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TM wat doe je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De laatste Armeen gaan we publiekelijk lynchen bij de festiviteiten ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de Republiek.
A Beautiful Mind, topfilmquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon 24/7 high, je weet het zelf niet meer. Ik ben maar een hersenspinsel van je, een hersenkronkel.
Sowieso. We beginnen gewoon hier in Nederland. De Marokkanen even snel uitroeien. O! Ik vergeet de Surinamers. De dag dat we hen uitroeien benoemen we De verlossing van Knoflook.quote:
fight clubquote:
Vechtkampen, jwzquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ayca, volgens mij ben jij echt n gevaarlijk meisje..
En dat zegt een Turk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sowieso. We beginnen gewoon hier in Nederland. De Marokkanen even snel uitroeien. O! Ik vergeet de Surinamers. De dag dat we hen uitroeien benoemen we De verlossing van Knoflook.
Jij mag Marokkanen ook echt niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sowieso. We beginnen gewoon hier in Nederland. De Marokkanen even snel uitroeien. O! Ik vergeet de Surinamers. De dag dat we hen uitroeien benoemen we De verlossing van Knoflook.
Ja! Goed idee. Die moet een langzame pijnlijke dood sterven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De laatste Armeen gaan we publiekelijk lynchen bij de festiviteiten ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de Republiek.
Ik vraag me echt af hoe ze eruit zietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ayca, volgens mij ben jij echt n gevaarlijk meisje..
Twisted little bitchquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij mag Marokkanen ook echt niet?Anderen noemen het generaliseren (rookert, hij kruipt diep in hun kont). Ik heb er serieus zin in.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij mag bij de geheime dienst werken, met je rechercheurskunsten.
de observator ben ik in het echt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ze eruit ziet![]()
Echt een observator, die meelacht, maar nooit helemaal mengt
Ja, dat zeg ik. Rot op, Wik. Ik zeg net dat ik de Nederlanders wil sparen, zit jij hier de grenzen te pushen.quote:
knoflook is lekkerquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
En hier spuw je het uit hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de observator ben ik in het echt.
sorry Sinan abi..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Mijn alter-ego had even de overhand.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We gaan ze massaal ophangen met bontkragen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij mag Marokkanen ook echt niet?Anderen noemen het generaliseren (rookert, hij kruipt diep in hun kont). Ik heb er serieus zin in.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
sorry Sinasabiltje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
in het echt eigenlijk ook, maar ik observeer ook heel veel..quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ayça is heel normaal volgens mij, daarom valt ze hier op
Te gek idee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We gaan ze massaal ophangen met bontkragen.
De rest wel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Te gek idee.(te gek zou ik nooit in het echt zeggen)
Oke, ik ben te lui om een plaatje te zoeken maar typ maar even 'fat girl' in bij googlequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee zo ziet ze er niet uit![]()
![]()
Ayça is heel normaal volgens mij, daarom valt ze hier op
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna getquote:
Tussen mn twintigste en vijfentwintigste had ik veel interesse in natuurlijke drugs, wist je bv dat de zaden van blauwe winde een errug hallucinerende werking heeftquote:
Schattig meisjequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee..![]()
ik ben anders in het echt..
Oostblokkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oke, ik ben te lui om een plaatje te zoeken maar typ maar even 'fat girl' in bij google
nopequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef siddha het volgende:
[..]
Had jij net erover de jood, uit de jodenkoek te stampen?![]()
Ja, prachtig!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get![]()
So I started running![]()
He bought me shares in some kind of fruit company (Apple) and told me I'd never have to work again
Wortelsquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Join de club, jij hebt meer oosterse wortels dan ik.
Whehehehehehe, hahahahahaha, hihihihihihiihihihhhihihi.quote:
Met jouw theorie over wat het oostblok is, is alles het oostblok.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Join de club, jij hebt meer oosterse wortels dan ik.
Sorry het was Genuaquote:
hoe precies?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik moest wel lachenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Whehehehehehe, hahahahahaha, hihihihihihiihihihhhihihi.
Nee.
Ja, goede filmquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, prachtig!Ik moest zelfs een keer een traantje wegpinken.
''Run Forrest, run!''![]()
Nee dat wist ik niet, hou wel van een helder hoofd eigenlijk. Van een blauwe winde heb ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Tussen mn twintigste en vijfentwintigste had ik veel interesse in natuurlijke drugs, wist je bv dat de zaden van blauwe winde een errug hallucinerende werking heeft
(?)quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem Genusbuteo Satincare
wikwakka2 ihvk (?)
...quote:
Maar ze gaat al met mij trouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
die. Is. Van. Mij. Niet. Van. Jou.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
Sorry als ik je gekwetst heb. Was niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Whehehehehehe, hahahahahaha, hihihihihihiihihihhhihihi.
Nee.
Ik ben geen oostblokkerquote:
Die theorie van jou dan, zelfs Nederlanders zie jij als oostblokkersquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met jouw theorie over wat het oostblok is, is alles het oostblok.
Wat, Bortecinem?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die. Is. Van. Mij. Niet. Van. Jou..
Ieder zo z'n eigen humor.quote:
Gay chicken werkt niet bij homoseksuelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry als ik je gekwetst heb. Was niet mijn bedoeling.![]()
Goedmaaksex?
groeit in vele tuinenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, hou wel van een helder hoofd eigenlijk. Van een blauwe winde heb ik nog nooit gehoord.
Ik vind het echt supergrappig als jij dit soort dingen zegt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goedmaaksex?
Ze is half Servisch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem een kroaat geen oostblokker.
Ik bedoelde die smileyquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat, Bortecinem?![]()
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo....
Echt niet, die van jou was een pygmee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die. Is. Van. Mij. Niet. Van. Jou..
joden schoppen is niet echt mijn dingquote:
Dat was ons spel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gay chicken werkt niet bij homoseksuelen.
Ik kan wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goedmaaksex?
Een Kroaat zou haar half uitschot noemen, die hebben het niet zo op met de Serviërs.quote:
Maar jij had dusquote:
En ook dat is GEEN oostblokquote:
Jij had toch ooit gezegd dat je wou dat je knapper was ofzo?quote:
Volgens Kris is het helemaal niet zo erg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Kroaat zou haar half uitschot noemen, die hebben het niet zo op met de Serviërs.
Ik haat het als er weer zo'n keppel tussen zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar jij had dus![]()
erover om de jood uit de jodenkoek te stampen
Nee. Ik had het alleen over stampen op jodekoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar jij had dus![]()
erover om de jood uit de jodenkoek te stampen
Noem je TM nou een stoot?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje.
Ik wacht op je.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik soms zulke dingen er uitflap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het echt supergrappig als jij dit soort dingen zegt.![]()
Omdat je het bijna nooit doet.
kroatie is eig meer centraal europaquote:
Dat zegt ze om dat ze haar ene helft niet wil beledigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens Kris is het helemaal niet zo erg.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Kroaat zou haar half uitschot noemen, die hebben het niet zo op met de Serviërs.
Ik vind je grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik haat het als er weer zo'n keppel tussen zit
Gevalletje internetheld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom soms zulke dingen er uitflap.In real life zou ik het never nooit doen.
En Turken als de herren rasquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alle Slavische volken zijn in mijn ogen Oostblokkers.
Dat maakt het juist grappig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom soms zulke dingen er uitflap.In real life zou ik het never nooit doen.
TM is een hengst.quote:
niets tegen internethelden!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alle Slavische volken zijn in mijn ogen Oostblokkers.
Dus je bent een BosnischServische Kroaat die in Nederland woontquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Bosnië, daar zijn gemengde huwelijken echt heel normaal
Sowieso valt die haat echt mee, ik weet niet hoe jullie er allemaal bij komen![]()
Ik zou je een draai om de oren geven, gevolgd door een vette knipoogquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niets tegen internethelden!![]()
ik zou in t echt ook niet zeggen: hahahahha jullie hebben geen manieren.
kon ik dat maar..
Daar had ik expres vrijspel voor gegeven, godverrre.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou hier een seksueel getinte grap maken, maar ik doe het niet.
dat zou je niet durven ik ben en zie er vet rebels uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou je een draai om de oren geven, gevolgd door een vette knipoog.
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je bent een BosnischServische Kroaat die in Nederland woont
Ik ben geen flapuit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar had ik expres vrijspel voor gegeven, godverrre.En dan doe je het niet!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou hier een seksueel getinte grap maken, maar ik doe het niet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zou je niet durven ik ben en zie er vet rebels schattig uit
Niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zou je niet durven ik ben en zie er vet rebels uit
Maar dat wil ik welquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je kent me nog niet goed genoeg
quote:
Dus je valt op hetero mannen?quote:
De kracht van herhaling. Als je zo doorgaat gaan ze het nog geloven ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zie bortecinem wel samen met themagnificent..
Ja, zoals GHEWÁLDICHquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg dan op zijn minst een woord met een zachte g erin![]()
Ssst niet jaloers zijn, binnenkort ga ik de herhaling voor jou doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
De kracht van herhaling. Als je zo doorgaat gaan ze het nog geloven ook.
Weet ik veel. Er bestaan ook homoseksuele paarden. Man, er bestaan zelfs homoseksuele fruitvliegjes!quote:
That's what she saidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet jaloers, ik geef je een tip om het te doen slagen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst niet jaloers zijn, binnenkort ga ik de herhaling voor jou doen.
Wilders is daar een meester inquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
De kracht van herhaling. Als je zo doorgaat gaan ze het nog geloven ook.
jij wilde ook, binnenkort ga ik het voor jou proberen, sabirrrrrquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, ik geef je een tip om het te doen slagen.
Met wie zat je in de bus en wie was het slachtoffer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zaterdagavond zat ik in de bus.. toen gaf ................ ................... een kus, zal hij met haar trouwen ja of nee ja nee ja nee ja nee ja nee![]()
Byequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met wie zat je in de bus en wie was het slachtoffer?
Nu alquote:
Haha.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Weet ik veel. Er bestaan ook homoseksuele paarden. Man, er bestaan zelfs homoseksuele fruitvliegjes!
...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mijn vader zijn geheime ayran plek gevonden. Onder zijn werktafel in de garage.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bye
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zaterdagavond zat ik in de bus.. toen gaf ................ ................... een kus, zal hij met haar trouwen ja of nee ja nee ja nee ja nee ja nee![]()
Doei!quote:
Je was toch wel geschokt he, dat dat kon in Nederlandquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zat met tm en borte in de bus..
Worden ze dan niet lauw? Ik heb ze liever ijskoud uit de koelkast.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mijn vader zijn geheime ayran plek gevonden. Onder zijn werktafel in de garage.
Dat deed ik in de 4e op de middelbare school alquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef IHVK het volgende:
Fruitvliegjes, die ga ik kruisen binnenkort.
ja, mijn eerste topic op fok..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je was toch wel geschokt he, dat dat kon in Nederland
Zo groot is ons huis/garage niet hoor. Ik had de plek binnen 10 minuten gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
...
Ging je er serieus naar zoeken? Damn, jij bent verslaafder dan ik dacht.
Dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat deed ik in de 4e op de middelbare school al
waarom verstopt hij het ook echtquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Blijkbaar kost haar verslaving een fortuin.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef SatinCare het volgende:
[..]
waarom verstopt hij het ook echt
Is je huis tegelijkertijd de garage? Behehe. Behe. Be. Sorry.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo groot is ons huis/garage niet hoor. Ik had de plek binnen 10 minuten gevonden.
Weet je hoe koud de garage wel niet is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Worden ze dan niet lauw? Ik heb ze liever ijskoud uit de koelkast.
*gaat zoekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, mijn eerste topic op fok..
vivisectiequote:
Ik zocht thuis en in de garage, mierenneuker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is je huis tegelijkertijd de garage? Behehe. Behe. Be. Sorry.
Oké, gözün aydin. Drink maar.
Dat had ik al door, ja. 'Mierenneuker' is trouwens niet netjes. Je moet zeggen: 'Met je seksuele voorkeur voor gevliesvleugelde insecten.'quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zocht thuis en in de garage, mierenneuker.
Oké, daar zit wat in. Weet ik het; je maakt me horendol.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je hoe koud de garage wel niet is.
Omdat ik er per dag wel een stuk of 6/7 drink.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef SatinCare het volgende:
[..]
waarom verstopt hij het ook echt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, daar zit wat in. Weet ik het; je maakt me horendol.
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik er per dag wel een stuk of 6/7 drink.
[..]
Dit is het verborgen monster in je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent mijn dochter niet hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik er per dag wel een stuk of 6/7 drink.
Faalartsen hier in Nederland.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef SatinCare het volgende:
Mijn kies doet echt pijnVolgens mij heeft die gare tandarts het gewoon niet goed gevuld ofzo, want het doet al een jaar echt zeer
[..]
Uhuuu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |