eet ook een stukje voor mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga even chocolade halen beneden..
Dit is gewoon terecht, ik had precies hetzelfde gedaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik hoor er wel thuis. Kijk hoe vals ik kan zijn:
[..]
Daar is paracetamol voor uitgevonden!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
Ik haat hoofdpijn.Dit wilde ik even met jullie delen.
Ik heb geschiedenis alleen in de onderbouw gehad en het was echt altijd mijn lievelingsvakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ons eindexamen geschiedenis ging over Nederlands-Indië en de onderwijsgeschiedenis van Nederland. Dat was echt een oersaai jaar wat betreft het vak geschiedenis.De jaren ervoor waren nog leuk en interessant.
Nee, is echt waar. Nagelbijters gaan tijdens de daad meestal een scheve bek trekken. Op de lange termijn krijg je daar dus last van.quote:
GTA spelen zekerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Was een hoax.
Ik ga morgen naar de bieb.
Joah ik heb er net 2 opquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daar is paracetamol voor uitgevonden!
Uggs moeten branden in de hel, zo ook uggsdragers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
als je er om die reden thuis hoort, ben ik ook een homo..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
ik haat leven, dat wilde ik met jou delen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Ayca het volgende:
Ik haat hoofdpijn.Dit wilde ik even met jullie delen.
babyuggs zijn wel liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uggs moeten branden in de hel, zo ook uggsdragers.
Rookert met z'n uggs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met het licht uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leun dan achterover, en wacht tot ze inwerken.
Ik ken mensen die het al 25 jaar doen en nergens last van hebben..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, is echt waar. Nagelbijters gaan tijdens de daad meestal een scheve bek trekken. Op de lange termijn krijg je daar dus last van.
Ik soms ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik haat leven, dat wilde ik met jou delen..
Vrijwillige keus klinkt als een pleonasmequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik moet morgen een presentatie houden. Maar het was een vrijwillge keus, als ik het morgen doe hoeft het helemaal niet meer voor dat vak
De ouders van baby's die uggs dragen zullen ook branden en hard. Puur omdat ze een weerloos kind vrijwillig als een kneus eruit laten zien.quote:
Halloooquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef siddha het volgende:
Hallo edele Turkjes en de paar verdwaalde Neder Saksen
Ik ben ook maar een arme allochtoon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrijwillige keus klinkt als een pleonasme
Met alleen je monitor aan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met het licht uit.
doe je laptop dan uit, dat felle licht is niet goed voor je! Of doe een van je zonnebrillen op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
kom we gaan samen naar een flat..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik soms ookdat wilde ik ook met jou delen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Dat is niet lief van jequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De ouders van baby's die uggs dragen zullen ook branden en hard. Puur omdat ze een weerloos kind vrijwillig als een kneus eruit laten zien.
Wat wil je wat we doen met deze informatiequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja van de laptop, maar hij staat op de laagste stand... met het licht aan is het nog feller in mijn kamerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:59 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Met alleen je monitor aan?denk dat je daardoor juist meer hoofdpijn gaat krijgen
je hoeft er niets mee te doen nerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat wil je wat we doen met deze informatie
Heu Mintjequote:
als je de uggs in de fik steekt komt de rest wel vanzelfquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan slapen, het is maar een idee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja van de laptop, maar hij staat op de laagste stand... met het licht aan is het nog feller in mijn kamer![]()
Als ik hoofdpijn heb moet ik gewoon in mijn kamer liggen, licht uit, deur dicht, helemaal stil, en dan wachten....
Je weet dat het geconcentreerd staren naar een laptopscherm als enige bron van licht alles teniet doet wat je nu probeert hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja van de laptop, maar hij staat op de laagste stand... met het licht aan is het nog feller in mijn kamer![]()
Als ik hoofdpijn heb moet ik gewoon in mijn kamer liggen, licht uit, deur dicht, helemaal stil, en dan wachten....
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef IHVK het volgende:
Baby's zijn lief.
Baby uggs zijn een schande voor de mensheid.
Ok, die zijn wel een beetje grootquote:
Ik hoop dat je van warmte houdtquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:00 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat is niet lief van je![]()
Ik ga mijn kinderen later ook uggs aandoen
het gaat om de gedachtequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gedaan![]()
maar dat voel jij niet..
je nagel is een nerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je hoeft er niets mee te doen nerd
Doe de brightness van je monitor wat omlaag. Scheelt een hoop koppijn. Heb ik ook een paar maanden terug ontdekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |