Laat em, vrijheid van signatures.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het staat in zn signature zo trots is hij er op
Waarom doe je dat in Godsnaam?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
doen
ik heb je homoposts gelezen..![]()
zo heet dat toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met je nagelriemen?
Dat hebben we in groep 8 gehad herinner ik me nuquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje vertelde mij dat een juffrouw uit een andere klas die bij hen inviel eerst de prut uit haar neus haalt, het dan in de boter doet en vervolgens opeet. In de klas.
![]()
![]()
Vast een grap.......quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef IHVK het volgende:
Mijn broertje vertelde mij dat een juffrouw uit een andere klas die bij hen inviel eerst de prut uit haar neus haalt, het dan in de boter doet en vervolgens opeet. In de klas.
![]()
![]()
Hou op hou op hou op!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Ik had vroeger een klasgenoot die mij vertelde dat hij de roodbruine stukjes het lekkerste vond
sorry..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Waarom doe je dat in Godsnaam?
Waarom.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Ik had vroeger een klasgenoot die mij vertelde dat hij de roodbruine stukjes het lekkerste vond
Dat witte velletje bij het begin vna je nagel, of gewoon het vel bij de uiteindes?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zo heet dat toch?
dat randje rondje nagel enzo
Bangmakerij hoop ik..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Van erge vormen van nagelbijten kun je op de lange termijn zelfs kaakproblemen krijgen.
En om de daad bij het woord te voegen demonstreerde hij hetquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hou op hou op hou op!!!!!!!!!!!!!!!!
hele cirkel rondom m'n nagel maak ik kapotquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat witte velletje bij het begin vna je nagel, of gewoon het vel bij de uiteindes?
Ik pulk vaak met mijn duimnagel aan mijn andere angels, ik kan er niks aan doen, het is gewoon een tic
Ik heb een knakkende kaakquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
Van erge vormen van nagelbijten kun je op de lange termijn zelfs kaakproblemen krijgen.
dit had ik ook gelezen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Het schijnt zelfs dat op de langere termijn sommige nagelbijters zijn veranderd in kikkers.
Ons eindexamen geschiedenis ging over Nederlands-Indië en de onderwijsgeschiedenis van Nederland. Dat was echt een oersaai jaar wat betreft het vak geschiedenis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Dat hebben we in groep 8 gehad herinner ik me nu. De Franse revolutie hebben we ook besproken, maar volgens mij was dat ook basisschool, want ik herinner me dat ik daar een kinderboekje over heb gelezen
Moet je ze erna zoenen zodat ze in een prins veranderen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
Het schijnt zelfs dat op de langere termijn sommige nagelbijters zijn veranderd in kikkers.
WIj hadden Nederlands Indië en Europese Oorlogen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ons eindexamen geschiedenis ging over Nederlands-Indië en de onderwijsgeschiedenis van Nederland. Dat was echt een oersaai jaar wat betreft het vak geschiedenis.De jaren ervoor waren nog leuk en interessant.
Wel als ik jullie posts over eten lees.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ook een beetje groen aan het worden toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik hoor er wel thuis. Kijk hoe vals ik kan zijn:quote:
quote:Şen .. zegt (20:51):
welke uggs zijn mooi
Şen .. zegt (20:51):
hoi
Ali zegt (20:52):
HAHAHAHAHAHAHAHAH
AHAHHAHAHA
AHAHAHAHHAHAHAHHAAH