Is het zo slecht voor je tanden dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet het ook, maar hij heeft besloten erop zijn 25'ste mee te stoppen vanwege zijn tanden.
Maar hij wil er nu nog even van genieten/
Is het slecht voor je tanden...?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een vriend van mij doet het ook, maar hij heeft besloten erop zijn 25'ste mee te stoppen vanwege zijn tanden.
Maar hij wil er nu nog even van genieten/
Bij ons ook, maar wel rare volgorde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Ayca het volgende:
[..]raar mens..
Er zijn genoeg andere belangrijke dingen geweest maar daar ging het nooit overgelukkig is het dit jaar wat anders
Tuurlijk. Zelfs de vorm van je tanden kan er door veranderen (bij overmatig gebruik).quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het slecht voor je tanden...?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs de vorm van je tanden kan er door veranderen.
Ik bijt al meer dan 7 jaar..quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfs de vorm van je tanden kan er door veranderen.
Teennagel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik bijt nog iets veel ergers dan nagel..help me
WTFquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Teennagel?dat heb ik serieus ooit gehoord
dat mensen dat doen
neequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Teennagel?dat heb ik serieus ooit gehoord
dat mensen dat doen
tachtigjarige oorlog?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef SatinCare het volgende:
In de 3 jaar dat ik geschiedenis heb gehad op de middelbare school hebben we het alleen over de beide wereldoorlogen gehad, over Amerika en over Indonesië. Meer niet
Wat bedoel je met je nagelriemen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik bijt jij nagelriemen? ik bijt mn nagels niet, maar mn nagelriemen (nagels tijd terug mee gestopt), ik ben NU gestopt, niet vanwege m'n tanden, maar het ziet er niet uit..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:48 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens, totaal uit het niets: het lijkt me grappig om een keer 'pot verwijt de ketel' te zeggen in de Lesbeau SC.
Mensen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik bijt nog iets veel ergers dan nagel..help me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |