jij wilde ook, binnenkort ga ik het voor jou proberen, sabirrrrrquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, ik geef je een tip om het te doen slagen.
Met wie zat je in de bus en wie was het slachtoffer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zaterdagavond zat ik in de bus.. toen gaf ................ ................... een kus, zal hij met haar trouwen ja of nee ja nee ja nee ja nee ja nee![]()
Byequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met wie zat je in de bus en wie was het slachtoffer?
Nu alquote:
Haha.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Weet ik veel. Er bestaan ook homoseksuele paarden. Man, er bestaan zelfs homoseksuele fruitvliegjes!
...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mijn vader zijn geheime ayran plek gevonden. Onder zijn werktafel in de garage.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bye
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zaterdagavond zat ik in de bus.. toen gaf ................ ................... een kus, zal hij met haar trouwen ja of nee ja nee ja nee ja nee ja nee![]()
Doei!quote:
Je was toch wel geschokt he, dat dat kon in Nederlandquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zat met tm en borte in de bus..
Worden ze dan niet lauw? Ik heb ze liever ijskoud uit de koelkast.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb mijn vader zijn geheime ayran plek gevonden. Onder zijn werktafel in de garage.
Dat deed ik in de 4e op de middelbare school alquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef IHVK het volgende:
Fruitvliegjes, die ga ik kruisen binnenkort.
ja, mijn eerste topic op fok..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je was toch wel geschokt he, dat dat kon in Nederland
Zo groot is ons huis/garage niet hoor. Ik had de plek binnen 10 minuten gevonden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
...
Ging je er serieus naar zoeken? Damn, jij bent verslaafder dan ik dacht.
Dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat deed ik in de 4e op de middelbare school al
waarom verstopt hij het ook echtquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Blijkbaar kost haar verslaving een fortuin.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef SatinCare het volgende:
[..]
waarom verstopt hij het ook echt
Is je huis tegelijkertijd de garage? Behehe. Behe. Be. Sorry.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo groot is ons huis/garage niet hoor. Ik had de plek binnen 10 minuten gevonden.
Weet je hoe koud de garage wel niet is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Worden ze dan niet lauw? Ik heb ze liever ijskoud uit de koelkast.
*gaat zoekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, mijn eerste topic op fok..
vivisectiequote:
Ik zocht thuis en in de garage, mierenneuker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Is je huis tegelijkertijd de garage? Behehe. Behe. Be. Sorry.
Oké, gözün aydin. Drink maar.
Dat had ik al door, ja. 'Mierenneuker' is trouwens niet netjes. Je moet zeggen: 'Met je seksuele voorkeur voor gevliesvleugelde insecten.'quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zocht thuis en in de garage, mierenneuker.
Oké, daar zit wat in. Weet ik het; je maakt me horendol.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Weet je hoe koud de garage wel niet is.
Omdat ik er per dag wel een stuk of 6/7 drink.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:45 schreef SatinCare het volgende:
[..]
waarom verstopt hij het ook echt
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, daar zit wat in. Weet ik het; je maakt me horendol.
jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik er per dag wel een stuk of 6/7 drink.
[..]
Dit is het verborgen monster in je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent mijn dochter niet hequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat ik er per dag wel een stuk of 6/7 drink.
Faalartsen hier in Nederland.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef SatinCare het volgende:
Mijn kies doet echt pijnVolgens mij heeft die gare tandarts het gewoon niet goed gevuld ofzo, want het doet al een jaar echt zeer
[..]
Uhuuu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |