Nee. Ik had het alleen over stampen op jodekoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar jij had dus![]()
erover om de jood uit de jodenkoek te stampen
Noem je TM nou een stoot?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje.
Ik wacht op je.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik soms zulke dingen er uitflap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het echt supergrappig als jij dit soort dingen zegt.![]()
Omdat je het bijna nooit doet.
kroatie is eig meer centraal europaquote:
Dat zegt ze om dat ze haar ene helft niet wil beledigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens Kris is het helemaal niet zo erg.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Kroaat zou haar half uitschot noemen, die hebben het niet zo op met de Serviėrs.
Ik vind je grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik haat het als er weer zo'n keppel tussen zit
Gevalletje internetheld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom soms zulke dingen er uitflap.In real life zou ik het never nooit doen.
En Turken als de herren rasquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alle Slavische volken zijn in mijn ogen Oostblokkers.
Dat maakt het juist grappig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom soms zulke dingen er uitflap.In real life zou ik het never nooit doen.
TM is een hengst.quote:
niets tegen internethelden!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alle Slavische volken zijn in mijn ogen Oostblokkers.
Dus je bent een BosnischServische Kroaat die in Nederland woontquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Bosniė, daar zijn gemengde huwelijken echt heel normaal
Sowieso valt die haat echt mee, ik weet niet hoe jullie er allemaal bij komen![]()
Ik zou je een draai om de oren geven, gevolgd door een vette knipoogquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niets tegen internethelden!![]()
ik zou in t echt ook niet zeggen: hahahahha jullie hebben geen manieren.
kon ik dat maar..
Daar had ik expres vrijspel voor gegeven, godverrre.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou hier een seksueel getinte grap maken, maar ik doe het niet.
dat zou je niet durven ik ben en zie er vet rebels uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou je een draai om de oren geven, gevolgd door een vette knipoog.
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je bent een BosnischServische Kroaat die in Nederland woont
Ik ben geen flapuit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Daar had ik expres vrijspel voor gegeven, godverrre.En dan doe je het niet!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou hier een seksueel getinte grap maken, maar ik doe het niet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zou je niet durven ik ben en zie er vet rebels schattig uit
Niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat zou je niet durven ik ben en zie er vet rebels uit
Maar dat wil ik welquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je kent me nog niet goed genoeg
quote:
Dus je valt op hetero mannen?quote:
De kracht van herhaling. Als je zo doorgaat gaan ze het nog geloven ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik zie bortecinem wel samen met themagnificent..
Ja, zoals GHEWĮLDICHquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg dan op zijn minst een woord met een zachte g erin![]()
Ssst niet jaloers zijn, binnenkort ga ik de herhaling voor jou doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
De kracht van herhaling. Als je zo doorgaat gaan ze het nog geloven ook.
Weet ik veel. Er bestaan ook homoseksuele paarden. Man, er bestaan zelfs homoseksuele fruitvliegjes!quote:
That's what she saidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet jaloers, ik geef je een tip om het te doen slagen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst niet jaloers zijn, binnenkort ga ik de herhaling voor jou doen.
Wilders is daar een meester inquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
De kracht van herhaling. Als je zo doorgaat gaan ze het nog geloven ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |