Nee. Ik had het alleen over stampen op jodekoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar jij had dus![]()
erover om de jood uit de jodenkoek te stampen
Noem je TM nou een stoot?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje.
Ik wacht op je.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik soms zulke dingen er uitflap.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind het echt supergrappig als jij dit soort dingen zegt.![]()
Omdat je het bijna nooit doet.
kroatie is eig meer centraal europaquote:
Dat zegt ze om dat ze haar ene helft niet wil beledigenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens Kris is het helemaal niet zo erg.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Kroaat zou haar half uitschot noemen, die hebben het niet zo op met de Serviërs.
Ik vind je grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik haat het als er weer zo'n keppel tussen zit
Gevalletje internetheld?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom soms zulke dingen er uitflap.In real life zou ik het never nooit doen.
En Turken als de herren rasquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alle Slavische volken zijn in mijn ogen Oostblokkers.
Dat maakt het juist grappig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk ook niet waarom soms zulke dingen er uitflap.In real life zou ik het never nooit doen.
TM is een hengst.quote:
niets tegen internethelden!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alle Slavische volken zijn in mijn ogen Oostblokkers.
Dus je bent een BosnischServische Kroaat die in Nederland woontquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:34 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Bosnië, daar zijn gemengde huwelijken echt heel normaal
Sowieso valt die haat echt mee, ik weet niet hoe jullie er allemaal bij komen![]()
Ik zou je een draai om de oren geven, gevolgd door een vette knipoogquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niets tegen internethelden!![]()
ik zou in t echt ook niet zeggen: hahahahha jullie hebben geen manieren.
kon ik dat maar..
Daar had ik expres vrijspel voor gegeven, godverrre.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wou hier een seksueel getinte grap maken, maar ik doe het niet.
dat zou je niet durven ik ben en zie er vet rebels uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou je een draai om de oren geven, gevolgd door een vette knipoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |