die. Is. Van. Mij. Niet. Van. Jou.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
Sorry als ik je gekwetst heb. Was niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Whehehehehehe, hahahahahaha, hihihihihihiihihihhhihihi.
Nee.
Ik ben geen oostblokkerquote:
Die theorie van jou dan, zelfs Nederlanders zie jij als oostblokkersquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Met jouw theorie over wat het oostblok is, is alles het oostblok.
Wat, Bortecinem?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die. Is. Van. Mij. Niet. Van. Jou..
Ieder zo z'n eigen humor.quote:
Gay chicken werkt niet bij homoseksuelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry als ik je gekwetst heb. Was niet mijn bedoeling.![]()
Goedmaaksex?
groeit in vele tuinenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, hou wel van een helder hoofd eigenlijk. Van een blauwe winde heb ik nog nooit gehoord.
Ik vind het echt supergrappig als jij dit soort dingen zegt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goedmaaksex?
Ze is half Servisch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem een kroaat geen oostblokker.
Ik bedoelde die smileyquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat, Bortecinem?![]()
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo....
Echt niet, die van jou was een pygmee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die. Is. Van. Mij. Niet. Van. Jou..
joden schoppen is niet echt mijn dingquote:
Dat was ons spel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gay chicken werkt niet bij homoseksuelen.
Ik kan wel tegen een stootje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goedmaaksex?
Een Kroaat zou haar half uitschot noemen, die hebben het niet zo op met de Serviėrs.quote:
Maar jij had dusquote:
En ook dat is GEEN oostblokquote:
Jij had toch ooit gezegd dat je wou dat je knapper was ofzo?quote:
Volgens Kris is het helemaal niet zo erg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Kroaat zou haar half uitschot noemen, die hebben het niet zo op met de Serviėrs.
Ik haat het als er weer zo'n keppel tussen zitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar jij had dus![]()
erover om de jood uit de jodenkoek te stampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |