Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna getquote:
Tussen mn twintigste en vijfentwintigste had ik veel interesse in natuurlijke drugs, wist je bv dat de zaden van blauwe winde een errug hallucinerende werking heeftquote:
Schattig meisjequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee..![]()
ik ben anders in het echt..
Oostblokkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oke, ik ben te lui om een plaatje te zoeken maar typ maar even 'fat girl' in bij google
nopequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef siddha het volgende:
[..]
Had jij net erover de jood, uit de jodenkoek te stampen?![]()
Ja, prachtig!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get![]()
So I started running![]()
He bought me shares in some kind of fruit company (Apple) and told me I'd never have to work again
Wortelsquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Join de club, jij hebt meer oosterse wortels dan ik.
Whehehehehehe, hahahahahaha, hihihihihihiihihihhhihihi.quote:
Met jouw theorie over wat het oostblok is, is alles het oostblok.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Join de club, jij hebt meer oosterse wortels dan ik.
Sorry het was Genuaquote:
hoe precies?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De laatste Armeen gaan we publiekelijk lynchen bij de festiviteiten ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de Republiek.
Ik moest wel lachenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Whehehehehehe, hahahahahaha, hihihihihihiihihihhhihihi.
Nee.
Ja, goede filmquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, prachtig!Ik moest zelfs een keer een traantje wegpinken.
''Run Forrest, run!''![]()
Nee dat wist ik niet, hou wel van een helder hoofd eigenlijk. Van een blauwe winde heb ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Tussen mn twintigste en vijfentwintigste had ik veel interesse in natuurlijke drugs, wist je bv dat de zaden van blauwe winde een errug hallucinerende werking heeft
(?)quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem Genusbuteo Satincare
wikwakka2 ihvk (?)
...quote:
Maar ze gaat al met mij trouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I can approve that!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |