quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat lijkt me wel wat, in een drukke winkelstraat gaan staan en dan met een vlammenwerper een voor een uggsdragers te pakken te krijgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je de uggs in de fik steekt komt de rest wel vanzelf
en toen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met het licht uit.
Theequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel.![]()
Ja hij staat op zijn laagste standquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe de brightness van je monitor wat omlaag. Scheelt een hoop koppijn. Heb ik ook een paar maanden terug ontdekt.
wat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lange nekken voor je gegeten
wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel.![]()
HELL YEAH!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, in een drukke winkelstraat gaan staan en dan met een vlammenwerper een voor een uggsdragers te pakken te krijgen
lang nekkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lange nekken voor je gegeten
Hopen dat de hoofdpijn over isquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Slayage het volgende:
eindelijk weer eens een fatsoenlijke TT![]()
[..]
en toen?
Kruidnagel in je theequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel erin.![]()
Goed onthouden; ik ga je morgen overhoren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat moet ik met deze informatie?
lekker
Thee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kruidnagel in je thee?
Earl Grey is wel lekker, rooibos ook.
Omdat je het voor de verandering eens zo lief vraagt: ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag al drie jodekoeken op, bilmiyorem mag ik alsjeblieeeeeeft het einde van de dag halen?
Ja! Weet je hoe gezond en lekker dat is? Vooral bij verkoudheid.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kruidnagel in je thee?
Earl Grey is wel lekker, rooibos ook.
en wat wordt de beloning als ik alles goed heb?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed onthouden; ik ga je morgen overhoren.
Verpest dat de smaak nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja! Weet je hoe gezond en lekker dat is? Vooral bij verkoudheid.
quote:
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag al drie jodekoeken op, bilmiyorem mag ik alsjeblieeeeeeft het einde van de dag halen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik dacht dat het een Turkse uitdrukking was die ik niet kende.
Een tweedaagse excursie naar Auschwitz.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en wat wordt de beloning als ik alles goed heb?
ik dacht aan lange vingers, langnekken zijn wel mwahquote:
ZEL.quote:
Mintjequote:
Ik had laatst wel groene thee gezet die naar rottend vlees smaakte, dat was wat minderquote:
gaan wij saampjes de holocaust herhalen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.
Ook al heb ik ze zelf gekocht, ik vind het lekkerder om ze op te etenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.
helemaal betaald door jou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een tweedaagse excursie naar Auschwitz.
quote:
ik denk dat ze blijer was geweest als je 3 joden had opgegetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Moet je niet van die kutmerken kopen, pauperstudentquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had laatst wel groene thee gezet die naar rottend vlees smaakte, dat was wat minder. Geen groene thee meer voor mij.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gaan wij saampjes de holocaust herhalen?
Dit was Pickwickquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je niet van die kutmerken kopen, pauperstudent
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.quote:
Vergeet de Duitsers nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Extra toevoegingen worden wel de Marokkanen en de Chinezen.
Jij bent gek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook al heb ik ze zelf gekocht, ik vind het lekkerder om ze op te eten.
En Armenen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
je denkt zo verkeerd over mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ik denk dat ze blijer was geweest als je 3 joden had opgegeten
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.
Oja. En de Engelsen en de Fransen, vanwege hun kolonialistisch-imperialistische verleden.quote:
anti semitisme rulesquote:
m'n vriendin is chinees.. maar veel chinezen zijn wel vies..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
En daarna de Turken, veel te trots die mannetjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja. En de Engelsen en de Fransen, vanwege hun kolonialistisch-imperialistische verleden.
Of je doopt je nagels in kruiden en bijten maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?
Eerst maar eens kruidnagelen gaan kopen dan.
Hebben jullie ze niet allemaal uitgeroeid dan?quote:
Ja, je moet zeggen: de overige Armenen.quote:
Nee ik ga volgende week, gisteren heeft de brandweer de gebouw onbewoonbaar verklaard en er was vandaag inval van de sociale recherche bij mn huis baas, dus ja genoeg tijd om naar Ierland te gaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mintje![]()
Ja goed, ik verveel me nogal vanavond. Komt doordat ik eigenlijk `echte´dingen moet doen, maar ben aan het uitstellen.
Hoe is het met jou? Al verhuisd? Nog wel tijd voor ons tripje naar Ierland?
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.
Jouw humor zit vanavond wel weer op het beste niveau ooitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of je doopt je nagels in kruiden en bijten maar![]()
![]()
!@111!!!
![]()
![]()
![]()
!11!!!!
SOAD gaat als eerste ten onder.quote:
Da's pech hebben voor haar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n vriendin is chinees.. maar veel chinezen zijn wel vies..![]()
wie regelt wat?
Vast wel, maar ik drink ik het alleen met normale thee of met Earl Grey. Ik weet niet of het wel zo lekker is met vruchtenthee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?
Eerst maar eens kruidnagelen gaan kopen dan.
Nee, man. Die zijn juist superieur. Wees blij dat ik de Nederlanders wil sparen. Doe niet stoer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En daarna de Turken, veel te trots die mannetjes.
kaaskopquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Turken en Nederlanders ook.
Omdat ze irritant zijn.
Had jij net erover de jood, uit de jodenkoek te stampen?quote:
2012, jwt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
En dan heel de mensheid, wat heb je eraan.
Zo zijn we klaar.
Nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Hebben jullie ze niet allemaal uitgeroeid dan?
Ja, sorry, kutdag enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw humor zit vanavond wel weer op het beste niveau ooit_!
Ah... Boomquote:
Tot nu toe heb ik er geen hallucinaties van gehad, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?
In België daar hadden ze pas een kutdag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
Ja, sorry, kutdag enzo![]()
[..]
Ah... Boom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |