quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat lijkt me wel wat, in een drukke winkelstraat gaan staan en dan met een vlammenwerper een voor een uggsdragers te pakken te krijgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je de uggs in de fik steekt komt de rest wel vanzelf
en toen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik lig nu in bed, met het licht uit.
Theequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel.![]()
Ja hij staat op zijn laagste standquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe de brightness van je monitor wat omlaag. Scheelt een hoop koppijn. Heb ik ook een paar maanden terug ontdekt.
wat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lange nekken voor je gegeten
wat moet ik met deze informatie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel.![]()
HELL YEAH!!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, in een drukke winkelstraat gaan staan en dan met een vlammenwerper een voor een uggsdragers te pakken te krijgen
lang nekkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb lange nekken voor je gegeten
Hopen dat de hoofdpijn over isquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef Slayage het volgende:
eindelijk weer eens een fatsoenlijke TT![]()
[..]
en toen?
Kruidnagel in je theequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik geniet nu van mijn kopje Earl Grey, met twee stukjes kruidnagel erin.![]()
Goed onthouden; ik ga je morgen overhoren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wat moet ik met deze informatie?
lekker
Thee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kruidnagel in je thee?
Earl Grey is wel lekker, rooibos ook.
Omdat je het voor de verandering eens zo lief vraagt: ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag al drie jodekoeken op, bilmiyorem mag ik alsjeblieeeeeeft het einde van de dag halen?
Ja! Weet je hoe gezond en lekker dat is? Vooral bij verkoudheid.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kruidnagel in je thee?
Earl Grey is wel lekker, rooibos ook.
en wat wordt de beloning als ik alles goed heb?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed onthouden; ik ga je morgen overhoren.
Verpest dat de smaak nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja! Weet je hoe gezond en lekker dat is? Vooral bij verkoudheid.
quote:
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag al drie jodekoeken op, bilmiyorem mag ik alsjeblieeeeeeft het einde van de dag halen?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik dacht dat het een Turkse uitdrukking was die ik niet kende.
Een tweedaagse excursie naar Auschwitz.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en wat wordt de beloning als ik alles goed heb?
ik dacht aan lange vingers, langnekken zijn wel mwahquote:
ZEL.quote:
Mintjequote:
Ik had laatst wel groene thee gezet die naar rottend vlees smaakte, dat was wat minderquote:
gaan wij saampjes de holocaust herhalen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.
Ook al heb ik ze zelf gekocht, ik vind het lekkerder om ze op te etenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jodekoeken zijn niet om op te eten, doe normaal man. Je moet erop stampen.
helemaal betaald door jou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een tweedaagse excursie naar Auschwitz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |