Hebben jullie ze niet allemaal uitgeroeid dan?quote:
Ja, je moet zeggen: de overige Armenen.quote:
Nee ik ga volgende week, gisteren heeft de brandweer de gebouw onbewoonbaar verklaard en er was vandaag inval van de sociale recherche bij mn huis baas, dus ja genoeg tijd om naar Ierland te gaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mintje![]()
Ja goed, ik verveel me nogal vanavond. Komt doordat ik eigenlijk `echte´dingen moet doen, maar ben aan het uitstellen.
Hoe is het met jou? Al verhuisd? Nog wel tijd voor ons tripje naar Ierland?
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.
Jouw humor zit vanavond wel weer op het beste niveau ooitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of je doopt je nagels in kruiden en bijten maar![]()
![]()
!@111!!!
![]()
![]()
![]()
!11!!!!
SOAD gaat als eerste ten onder.quote:
Da's pech hebben voor haar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
m'n vriendin is chinees.. maar veel chinezen zijn wel vies..![]()
wie regelt wat?
Vast wel, maar ik drink ik het alleen met normale thee of met Earl Grey. Ik weet niet of het wel zo lekker is met vruchtenthee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?
Eerst maar eens kruidnagelen gaan kopen dan.
Nee, man. Die zijn juist superieur. Wees blij dat ik de Nederlanders wil sparen. Doe niet stoer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En daarna de Turken, veel te trots die mannetjes.
kaaskopquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Turken en Nederlanders ook.
Omdat ze irritant zijn.
Had jij net erover de jood, uit de jodenkoek te stampen?quote:
2012, jwt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
En dan heel de mensheid, wat heb je eraan.
Zo zijn we klaar.
Nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Hebben jullie ze niet allemaal uitgeroeid dan?
Ja, sorry, kutdag enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw humor zit vanavond wel weer op het beste niveau ooit_!
Ah... Boomquote:
Tot nu toe heb ik er geen hallucinaties van gehad, dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?
In België daar hadden ze pas een kutdag.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Rookert het volgende:
Ja, sorry, kutdag enzo![]()
[..]
Ah... Boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |