quote:
ik denk dat ze blijer was geweest als je 3 joden had opgegetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb vandaag al drie jodekoeken op, bilmiyorem mag ik alsjeblieeeeeeft het einde van de dag halen?
Moet je niet van die kutmerken kopen, pauperstudentquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had laatst wel groene thee gezet die naar rottend vlees smaakte, dat was wat minder. Geen groene thee meer voor mij.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gaan wij saampjes de holocaust herhalen?
Dit was Pickwickquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je niet van die kutmerken kopen, pauperstudent
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.quote:
Vergeet de Duitsers nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Extra toevoegingen worden wel de Marokkanen en de Chinezen.
Jij bent gek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook al heb ik ze zelf gekocht, ik vind het lekkerder om ze op te eten.
En Armenen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
je denkt zo verkeerd over mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef SatinCare het volgende:
[..]
ik denk dat ze blijer was geweest als je 3 joden had opgegeten
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee. Moet je eens proberen; het is heerlijk. Het geeft een scherpe, frisse smaak aan de thee. Als je verkouden bent, gaat je neus er spontaan van open. Wel maximaal twee stukjes erin doen, anders wordt het te scherp.
Oja. En de Engelsen en de Fransen, vanwege hun kolonialistisch-imperialistische verleden.quote:
anti semitisme rulesquote:
m'n vriendin is chinees.. maar veel chinezen zijn wel vies..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
En daarna de Turken, veel te trots die mannetjes.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oja. En de Engelsen en de Fransen, vanwege hun kolonialistisch-imperialistische verleden.
Of je doopt je nagels in kruiden en bijten maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan het in elke theesoort, of alleen zwarte?
Eerst maar eens kruidnagelen gaan kopen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |