nootmuskaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ehh dat had toch een hallucinerende werking?? Of even denken, misschien was dat nootmuskaat?
Wij worden wel de bazen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Da's pech hebben voor haar.
We moeten eerst een basis leggen. Later doen we de takenverdeling.
Je bent gewoon 24/7 high, je weet het zelf niet meer. Ik ben maar een hersenspinsel van je, een hersenkronkel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik er geen hallucinaties van gehad, dus ik denk het niet.
De laatste Armeen gaan we publiekelijk lynchen bij de festiviteiten ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de Republiek.quote:
Maar goed dus dat je weggaat!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee ik ga volgende week, gisteren heeft de brandweer de gebouw onbewoonbaar verklaard en er was vandaag inval van de sociale recherche bij mn huis baas, dus ja genoeg tijd om naar Ierland te gaan![]()
Iedereen heeft 9 maanden lang kutdagen gehadquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
In België daar hadden ze pas een kutdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TM wat doe je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De laatste Armeen gaan we publiekelijk lynchen bij de festiviteiten ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de Republiek.
A Beautiful Mind, topfilmquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon 24/7 high, je weet het zelf niet meer. Ik ben maar een hersenspinsel van je, een hersenkronkel.
Sowieso. We beginnen gewoon hier in Nederland. De Marokkanen even snel uitroeien. O! Ik vergeet de Surinamers. De dag dat we hen uitroeien benoemen we De verlossing van Knoflook.quote:
fight clubquote:
Vechtkampen, jwzquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ayca, volgens mij ben jij echt n gevaarlijk meisje..
En dat zegt een Turk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sowieso. We beginnen gewoon hier in Nederland. De Marokkanen even snel uitroeien. O! Ik vergeet de Surinamers. De dag dat we hen uitroeien benoemen we De verlossing van Knoflook.
Jij mag Marokkanen ook echt niet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Sowieso. We beginnen gewoon hier in Nederland. De Marokkanen even snel uitroeien. O! Ik vergeet de Surinamers. De dag dat we hen uitroeien benoemen we De verlossing van Knoflook.
Ja! Goed idee. Die moet een langzame pijnlijke dood sterven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De laatste Armeen gaan we publiekelijk lynchen bij de festiviteiten ter gelegenheid van de 100e verjaardag van de Republiek.
Ik vraag me echt af hoe ze eruit zietquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ayca, volgens mij ben jij echt n gevaarlijk meisje..
Twisted little bitchquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij mag Marokkanen ook echt niet?Anderen noemen het generaliseren (rookert, hij kruipt diep in hun kont). Ik heb er serieus zin in.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij mag bij de geheime dienst werken, met je rechercheurskunsten.
de observator ben ik in het echt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ze eruit ziet![]()
Echt een observator, die meelacht, maar nooit helemaal mengt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |