Ik erger me dood. Vind het zo respectloos.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:56 schreef Zapato het volgende:
MJ
Robijn, laat het dan ook gaan. Ik vind t ook bullcrap, maar laat ze lekker. Niet nodig om zo duidelijk je afkeur te laten blijken, elke keer opnieuw.
Laatse outstanding live-optredenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:01 schreef DrDentz het volgende:
En de Motown Medley's tijdens de HIStory Tour waren ook live.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Zapato het volgende:
[..]
Laatse outstanding live-optreden
(op This Is It na dan)
Jaaa, dat weet ik, daarom....quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef DrDentz het volgende:
Dat betekent volgens mij dat het plaatje niet meer geladen kan worden. Eerst had hij een kleine Michael.
Koopuhhhhquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef Dynd het volgende:
Ik vind dat shirt op de foto in de OP mooi!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die foto toen ik zocht op Joseph Jackson bij google afbeeldingen.
Ja dat weet ik, ik kwam alleen toevallig bij de Off The Wall medley uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Motown Medley bedoel ik, I Want You Back / The Love You Save / I'll Be There
Dat betekent dat ik te lui ben om een andere te zoeken.quote:Jaaa, dat weet ik, daarom....
Ja dat wou ik verdikkie ook maar dat paste niet, dus er moest een woordje uit. Hopen dat niemand het opviel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:43 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja! Alleen zit er een klein foutje in, het is ''...evening sky..''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |