Dan heb ik nog een geluk dat ik nog 5 dagen in het ziekenhuis blijf na de bevalling. Kan mijn man op zoek naar doopsuiker (en alle andere spullen)quote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef Saffier het volgende:
Het is niet erfelijk Leonieke, maar je kan wel naar je zus kijken qua termijn, vaak komt het wel wat overeen zeggen ze
Ik hou het bij ons op 1 feb maar kan zo maar eerder zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 09:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
3 feb is een mooie dag om geboren te worden.![]()
slechte tvp he
LLM succes!
Niks der vanquote:Op maandag 25 januari 2010 09:38 schreef Troel het volgende:
freecell al bijna aan het werpenDe tijd gaat snel (ik ga er tenminste vanuit dat deze net als de eerste vroeg gaat komen
)
Ja, ik doe alles per week een tandje langzamer dan de week ervoor. Maar ja als het maar gedaan wordt: de was, stofzuigen enz.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:53 schreef happyme28 het volgende:
Free, lijkt lichamelijk wel ok te gaan nu met je of niet?? (niet dat je een marathon moet gaan lopen, maar gewoon bewegen zonder veel pijn is ook veel waard toch?)
Orea, wat heerlijk!!![]()
Flowerbox, ja ik geniet echt volop. Ben benieuwd wanneer het echt zwaarder gaat worden en ik dus niet meer gewoon kan doen wat ik wil. Zal toch echt wel komen de komende weken lijkt me.
voel me licht paniekerig.....het mag.....maar, maar, maar.....quote:
Iets met "in mei leggen alle vogels een ei" zou het ook zo werken bij mensen? Aan de lijst te zien wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef DJRandall het volgende:
[..]
voel me licht paniekerig.....het mag.....maar, maar, maar.....
Edit: jeutje, wat is februari eigenlijk een drukke maand!
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:08 schreef DJRandall het volgende:
Orea: wat fijn dat het een mooie echo was!
Flowerbox: zullen we voor datum tweeling gaan. Ik heb aan het begin van de zwangerschap gedroomd dat ik op die dag ga bevallen, dus ik ben benieuwd....
En daar gaan we dan...........*ik meld me vast voor vandaag*
37 weken dus.....
WEL, over drie dagen al!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Wat een goede en leuke nieuwtjes allemaal!
freecell, fijn dat het nieuwe huis lekker wont. En die dozen... ik woon nu 3,5 jaar samen met mijn man en er staan nog wel her en der spullen die weg moeten of dozen die nog geruimd moeten worden...![]()
En dat bekken, tja het went inderdaad. Je leert er mee omgaan...
happy, zolang je je goed voelt lekker vanalles ondernemen hoor!![]()
En heeft DJRandall al meldplicht?![]()
Ik nog lang niet hoor!
Het was niet een beetje de eerste keer, vandaar dat we dachten dat het mijn vliezen waren.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef freecell het volgende:
Helemaal aan het einde van de zwangerschap een beetje urine verliezen is echt doodnormaal![]()
En dan inderdaad niet zozeer dat je het niet kan ophouden, maar dat er na het plassen nog wat komt
Veel plezier vanmiddag Pessie. Geen succes, want alles is gewoon goed....quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef pessie het volgende:
Ymme dat is inderdaad wel even spannend! Helpt het om je bekken een beetje te kantelen nadat je klaar bent? (Als dat fysiek nog mogelijk is als je hoogzwanger bent).
Nog een paar uur en dan hartje luisteren! Zo spannend! Ik hoop echt dat ze em kan vinden. Zal toch best verdrietig zijn als ze geen hartje vind... (Ben 13 weken 6 dagen).
Bekken kantelen, gaat hem hier inderdaad niet meer worden. Ik blijf nu wel wat langer zitten gewoon. En heb constant een inlegkruisje in. Ik heb sinds afgelopen weekend ook ineens minder last van 'afscheiding'. En al dat gerommel in mijn steeds. Er is toch wel iets gaande hoor. Maar tja, dat kan ook nog 4 weken zo dorogaan. (hopeijk niet hoor hihi)..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef pessie het volgende:
Ymme dat is inderdaad wel even spannend! Helpt het om je bekken een beetje te kantelen nadat je klaar bent? (Als dat fysiek nog mogelijk is als je hoogzwanger bent).
Nog een paar uur en dan hartje luisteren! Zo spannend! Ik hoop echt dat ze em kan vinden. Zal toch best verdrietig zijn als ze geen hartje vind... (Ben 13 weken 6 dagen).
Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Veel plezier vanmiddag Pessie. Geen succes, want alles is gewoon goed....
Maar jij had toch al een goede echo gehad??
Joh met 13 weken horen ze dat hartje echt welquote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!
Ok, dan snap ik hem. Maar dat vinden ze dan wel hoor! Hoe dan ook, blijft een leuk en spannend momentje..quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!
Tssss, alsof deel zo belangrijk isquote:Op maandag 25 januari 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht* Die zwangeren altijd met hun dementie... je bent alwèèr het woordje 'deel' in de TT vergeten freecell!
Heel herkenbaar hoor tweelingzusquote:Op maandag 25 januari 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Ik word af en toe een beetje moedeloos van afscheiding en slijmIk kan niet goed tegen inlegkruisjes, dus de keuze is nu: jeuk of onderbroeken verwisselen. En dan laatste gaan ook niet heel makkelijk meer
En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef ymme het volgende:
[..]
En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
Dat had ik gister ook inderdaad! Wij willen dan ook even lekker weg, man is dag ervoor jarig en dan 9 mei moederdag. Heel apart!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef ymme het volgende:
Je moet niet denken dat ik lig te bevallen, als ik voor 12.0 uur niets van mij heb laten horen.
Wordt het later, tja dan kan het wel eens raar zijn. Ben meestal elke dag wel even op fok! te vinden hoor.
Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissiequote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef freecell het volgende:
[..]
De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallen
Cool mag ook al wel papa wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissie
Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef flowerbox het volgende:
Yeah! ik heb officieel permissie van FOK!
![]()
![]()
Oh, iemand die een peuter met dirftbuien over wil nemen?Pffffft (sorry verkeerde topic)
Hmm, dichtsbijzijnde is toch boterdiep? Is dat zo ver? Aan de andere kant.... Je bent wel heel hoog zwanger... Als je wilt kan ik misschien een dezer dagen voor je halen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef freecell het volgende:
Yay Pessie, gefeliciteerd dat het zo goed ging!En inderdaad grappig om een keer je bloedgroep te weten
En biologische inlegkruisjes is wel een plan, maar a. is dichtsbijzijnde bio-winkel buiten mijn fietsbereik en b. is het dan nog niet gegarandeerd dat ik daar wel tegen kan. Dus daar ga ik de moeite niet voor doen
Wie heeft dat ooit kunnen bedenkenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?![]()
En dan zeggen ze dat zwanger zijn van een tweede makkelijker isSerieus, wie dat ooit bedacht heeft wil ik een vriendelijk blauw oog slaan.
Wat heerlijk voor je.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef pessie het volgende:Hartje
Ohhhhhhh
![]()
Het was zo leuk, ze kon em niet heel snel vinden, en toen ze het hartje eenmaal had schopte ons kindje tegen het apparaat aan en kon ze weer op zoek naar het hartje... Uiteindelijk nog best even mogen luisteren van de beeb. Ik had een hele aardige verloskundige vandaag. Ik heb haar gevraagd naar een pretecho, en zij vertelde dat als ik bij het afspraak maken duidelijk zou maken dat we echt alleen even willen koekeloeren dat dat dan best mogelijk is. En ik mag schaatsen! (mocht er ijs genoeg liggen). Ik dacht voor de zekerheid toch nog even vragen...
Oh ja, schoot ook nog in de lach tijdens het luisteren. Ik hoorde mn eigen hartslag door die van de baby heen, en die van de baby ging exact 2× zo snel als die van mij!
Bloeddruk 110/65. Dus perfect. En volgens het bloedonderzoek ben ik helemaal gezond: Laag suiker, hoog ijzer en dat schijnt de bedoeling te zijn. Verder weet ik nu eindelijk mn bloedgroep, wat ook erg interessant is.
Freecell. Wel eens gedacht aan inlegkruisjes van de biologische winkel? Die zijn vaak helemaal natuurlijk. Wel prijzig uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max 3 uur rijdenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar ymme, als je weeën beginnen dan kan hij toch meteen terug? Duitsland is max 3 uur rijden. Dat is Groningen Eindhoven ook. Als je weeën beginnen of je vliezen breken heb je nog wel een paar uur hoor.
Je kan moeilijk van je man verwachten dat hij tot je bevalling thuis je handje komt vasthouden. Hij moet gewoon werken. Dan kan hij beter nu wat krediet opbouwen dat hij wat makkelijker wegkan als de baby er eenmaal is.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:
Ik snap je agressie hoor ymme!
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.
Tot zover, ik ga weer overgeven. Mensen mensen ik ben zó ziek... :-(
Oooh, krijg je een lekker bulletjequote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef Orea het volgende:
Nee hoor Asy, echo was perfect, kind loopt zelfs 4 dagen voor en dat voor een ivf kind (weten natuurlijk exact het moment van conceptie)
En tuurlijk mag je even klagen, dat is ook naar....
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:
Ik snap je agressie hoor ymme!
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.
Tot zover, ik ga weer overgeven. Mensen mensen ik ben zó ziek... :-(
Ik zie in het hele plaatje niks herkensbaarsquote:Op maandag 25 januari 2010 19:53 schreef Orea het volgende:
Ik heb weer wat grappigs hoor...Ben ooit eens ergens deze link tegengekomen:
http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html
(komt erop neer dat op die termijn de vrouwelijke en mannelijke genitaliën er natuurlijk nog hetzelfde uitzien, maar dat het blijkt dat die van een jongetje in een hoek van 30 graden staan en die van een meisje meer horizontaal, er staan plaatjes bij....)
En nu even gekeken op het echo-filmpje... Foto eruit geknipt....
[ afbeelding ]
Het lijkt een jongetje te zijn!Het blijft natuurlijk giswerk, maar vind het wel grappig! Straks na de geslachtsecho kan ik natuurlijk pas zeggen of het voor mij klopt! (en misschien was dit wel een stuk been ofzo
)
Ik zou willen dat ik kon zeggen: mooie foto...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:12 schreef Orea het volgende:![]()
Links is in elk geval het hoofd, het gaat om het hele kleine uitstulpinkje rechtsin het midden zit een arm of een been sowieso!
Ach ja, boeien ook![]()
ik zie wat je bedoelt!quote:
das toch ook goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Mijn kindje krijgt geen kamer. Maar wel een eigen plekje op onze kamer. T wordt wel wat.
quote:
Nee joh!quote:Op maandag 25 januari 2010 20:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat we gewoon een meid krijgen. Mijn man kan gewoon geen jongens maken.
euhquote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Ticootje het volgende:
Haha huup! Wat moet ik nou met een jongetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de dag heb ik zo'n beetje geslapen. Morgen om kwart over twee hebben we de echo. Ik hoop zo dat Teigetje gegroeid is!
Ik wil jullie nog bedanken voor alle blijken van medeleven! Het is ontzettend fijn om te weten dat jullie zo meeleven.
Ik hoop wel dat ik niemand extra stress bezorg met mijn verhaal! Bij mij was alles tot nu toe goed. De eerste echo's, de combinatietest,de 20 weken echo, etc., alles! Totdat je dan ineens een groeiachterstand hebt.A grand adventure has begun.
Heus wel. M. heeft zich het hele weekend vermaakt met het make-up tasje van oma, dus roze linten en staarten vindt hij vast ook geen probleem.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Maar die kunnen geen staarten in met roze linten.
dat denk ik nou ook altijdquote:Op maandag 25 januari 2010 20:36 schreef Ticootje het volgende:
Haha huup! Wat moet ik nou met een jongetje?
hier ook, en voor de zekerheid leer ik het selene ook wel *knufs*quote:Op maandag 25 januari 2010 21:03 schreef Asyniur het volgende:
Keshet, hier wordt ook voor jullie geduimd!
Eerlijk? Omdat ik vandaag nog twee vergaderingen heb en nog al mijn procedures moet uitwerken want anders zullen ze mijn taken gewoon niet kunnen overnemenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:55 schreef Keshet het volgende:
Leo, even kort door de bocht:
Waarom meld je je niet een paar dagen ziek met ingang van nú?
Moet je eens kijken hoe gewillig ze volgende week je taken van je overnemen!
Mja, ik denk niet dat die collega's veel te kiezen zullen hebben. Het is gewoon zo k*t dat ze er nu ook nog eens moeilijk over doen. Ik denk trouwens niet dat ze naar de baas zullen durven stappen om het te zeggen, maar doe dan ook gewoon eens voor één keer normaal. De ene collega zal dus effectief 'last' hebben van het overnemen van die taak van 9 februari tot 19 februari. En dan voor de rest van het semester niets meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Leonieke toch
Zullen we afspreken dat jij vandaag gewoon lekker een keer een flinke hormonale bui krijgt en eens flink van je afbijt? Zijn ze nou een haartje betoeterd om het jou zo moeilijk te maken? Je loopt *Y&(^*&*& je benen onder je lijf vandaan voor hen en dan krijg je dit? Meid bitch ajb eens flink terug en als dat geen effect heeft moet je je baas maar een keer voor het blok zetten... Enne, dat hele weekend LAN-party is natuurlijk te veel van het goede he, dat zal toch iedereen wel snappen? Je hebt je rust nodig, neem die ook gewoon....
O wat zou ik graag eens een keer die kant in reizen om een aantal mensen in jouw omgeving eens goed de waarheid te zeggen, meiske laat toch niet zo over je heen walsen...
Die buikpijn is wel een pak minderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
Flugel ik ben jaloers!!! Vannacht met oordoppen geslapen tegen de snurkende meneer, maar alsnog om de 1,5 uur (het wordt steeds korter lijkt het) eruit om te piesen. En dan voor 3 druppels hèmaar als ik niet ga krijg ik pijn in mijn buik!
Tico, ik denk wel dat het normaal is hoor. Maar na vrijdag moet het vast goedkomen!!
Inderdaad best stoer dat je tegen iemand zegt geen extra werk erbij te kunnen nemen! Vooral als ze dat normaal gesproken niet van je gewend zijn! Goedzo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerlijk? Omdat ik vandaag nog twee vergaderingen heb en nog al mijn procedures moet uitwerken want anders zullen ze mijn taken gewoon niet kunnen overnemen![]()
Ik vond me gisteren al een beetje stoer toen ik tegen iemand zei dat ik er echt niets meer kan bijnemen omdat ik anders niet meer door mijn eigen werk geraak (persoon reageerde uiteraard verbaasd, want dat zijn ze hier niet gewoon van mij)
Dit heb ik ook korte tijd gehad. Ben je met een potje naar de huisarts geweest? Altijd handig om te laten controleren. Ik had geen blaasontsteking, maar heb het wel laten controleren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
Flugel ik ben jaloers!!! Vannacht met oordoppen geslapen tegen de snurkende meneer, maar alsnog om de 1,5 uur (het wordt steeds korter lijkt het) eruit om te piesen. En dan voor 3 druppels hèmaar als ik niet ga krijg ik pijn in mijn buik!
Tico, ik denk wel dat het normaal is hoor. Maar na vrijdag moet het vast goedkomen!!
Hmz, effectief, Orea, ik merk nu eigenlijk dat je er al vrij vroeg last van hebt. Al kan ik me eerlijk gezegd niet meer herinneren wanneer het bij mij begonnen is dat ik telkens naar het toilet moetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook korte tijd gehad. Ben je met een potje naar de huisarts geweest? Altijd handig om te laten controleren. Ik had geen blaasontsteking, maar heb het wel laten controleren.
Niemand is veel gezegd, het document is gisteren verstuurd en er zijn er nog 'maar' twee komen klagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef sindell het volgende:
Meldt!
Gisteravond wel krampen gehad voor het eerst, maar konden net zo goed mijn darmen zijn geloof ik![]()
Leo, ik vind het wel apart dat niemand je taken wil overnemen hoor. Ik zou op een gegeven moment zeggen, nou zoek het dan lekker maar uit, ik ga straks met verlof en dan is het mijn probleem niet meer. Hooguit dat van je baas, nou dan komt er vanzelf wel een oplossing hoor. Zorg gewoon dat je de dingen klaar hebt die je echt over moet dragen en de rest zoeken ze zelf maar uit. Je kunt je wel overal verantwoordelijk voor blijven voelen, maar soms moet je ook kunnen loslaten natuurlijk. (en alles schijnt heel relatief te worden zodra je kindje er is zeggen ze)
Cantare succes en have fun met je echo!
Oh, nou ja volgens mij werken overal wel mensen die vinden dat ze het zelf al druk genoeg hebben, het zal vast goedkomen want jij gaat hoe dan ook met verlofquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niemand is veel gezegd, het document is gisteren verstuurd en er zijn er nog 'maar' twee komen klagen.
En idd, dat zegt iedereen tegen mij dat eens het kindje er is, het mij allemaal niets meer zal kunnen schelen
als hij er is, dan is er toch toezicht? en kun jij thuis blijven en wat rusten enzoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:16 schreef leonieke het volgende:
Maar ik zal proberen zo veel mogelijk te rusten op die LAN. Ik zal er zijn, maar meer zullen ze van mij niet moeten verwachten. Ik heb hen ook al gezegd dat ik niet help met de opkuis (ik poets mijn eigen huis al bijna niet meer) en dat ik geen tafels verzet of iets opruim. Maar er moet toezicht zijn
![]()
Mijn man is er gelukkig wel bij dus die zal me sowieso tot de orde roepen als hij nog maar denkt dat ik iets te veel zou doen.![]()
En wat een mijlpaal voor Freecell
![]()
De directie eist constant 3 toezichters en je raadt het nooit... na een oproep aan alle collega's heeft er zich niemand anders kandidaat gesteld (terwijl in die oproep zelfs verwezen werd naar het feit dat ik er anders in mijn toestand constant moet zijn).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
als hij er is, dan is er toch toezicht? en kun jij thuis blijven en wat rusten enzo
k snapt t niet helemaal,quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
De directie eist constant 3 toezichters en je raadt het nooit... na een oproep aan alle collega's heeft er zich niemand anders kandidaat gesteld (terwijl in die oproep zelfs verwezen werd naar het feit dat ik er anders in mijn toestand constant moet zijn).
Oh, ik zou liegen, er zijn drie collega's geweest die gezegd hebben dat ze wel eens voor max 2 uur willen afkomen. Dat geeft mij voldoende tijd om eens naar huis te rijden en terug te keren![]()
weet je, op den duur lach je er gewoon mee... daarnet had ik gewoon ff een dipje, heb ik de deur van mijn bureau dicht gedaan en gewoon ff zitten wenen en het heeft toch wat opgelucht![]()
Omdat een andere collega, mijn man en ik als verantwoordelijken zijn opgegeven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
k snapt t niet helemaal,maar als er niemand reageert waarom reageer jij alsnog? dan vraag ik me af stel dat de kleine straks ziek is, wat dan?
k hoop iig dat t allemaal beter gaat en dat je er niet te moe iod van word allemaal
Dat zou nogal wat zijn... als ik nu dit weekend eens zou bevallen. Zitten ze helemaal in de sh*t want dan is mijn man ook weg... Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:59 schreef Troel het volgende:
Ja, maar heel leuk en aardig hoor: als je in het ziekenhuis zou liggen, zou je ook niet kunnen?
Hier andersomquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef pessie het volgende:
Ik ben 14 weken en zag net op mn tellen dat ik over 2 dagen 100 dagen zwanger ben![]()
/zwijmelpost
Orea, ik moet 's nachts veel naar de wc omdat ik de hele dag bijna niets drink en 's avonds helemaal los ga.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:02 schreef pessie het volgende:
Ik ben 14 weken en zag net op mn tellen dat ik over 2 dagen 100 dagen zwanger ben![]()
/zwijmelpost
Orea, ik moet 's nachts veel naar de wc omdat ik de hele dag bijna niets drink en 's avonds helemaal los ga.
Haha! Eigenlijk blijf je dus het liefste liggen! (Ik kan het me heel goed voorstellen met dit weer, hier op het moment -3!)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]Dat laatste klinkt wel logisch ja
![]()
Zwanger zijn, is trouwens wel leuk als je iets hebt met cijfertjes vind ik. Er is zo vaak een combinatie te vinden die gewoon leuk isik heb een obsessie voor het cijfer 9, in mijn hoofd is dat gelijk aan 0, dus voor mij zou 99 dagen speciaal zijn en 100 natuurlijk ook en zo is 108 dagen ook tof, want opgeteld is dat 9 en dat is dan weer 0... en zo ga ik maar verder
en die obsessie gaat eigenlijk zo ver dat ik niet wil opstaan als de som van de cijfers op mijn wekker niet gelijk is aan 9 (of 0 dus) want dat voelt dan weer niet goed
Uitzonderingen om de trein/bus te halen? Als de som deelbaar is door 3 mag het ook, maar eigenlijk liever niet
Niet om te zeveren, maar ik heb me daar vroeger echt moeten op aanpassen. Want stel dat je even je ogen dicht doet en het is 6:04, ja dan moest ik blijven liggen tot 6:12 want al de rest was niet 0. En op den duur mis je een bus of een trein.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Haha! Eigenlijk blijf je dus het liefste liggen! (Ik kan het me heel goed voorstellen met dit weer, hier op het moment -3!)
40 weken flowerboxquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:45 schreef flowerbox het volgende:Hier ook een mijlpaal; vandaag ben ik uitgerekend!
Niet dat het vandaag gaat komen, maar toch voelt het wel een beetje speciaal.
Leonieke, denk je wel een beetje om jezelf?Het is natuurlijk geen kangaroe die we aan het uitbroeden zijn
![]()
Zeg nooit, nooit. Het is pas 12.00 uur en er kan dus nog veel gebeuren vandaag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:45 schreef flowerbox het volgende:Hier ook een mijlpaal; vandaag ben ik uitgerekend!
Niet dat het vandaag gaat komen, maar toch voelt het wel een beetje speciaal.
Leonieke, denk je wel een beetje om jezelf?Het is natuurlijk geen kangaroe die we aan het uitbroeden zijn
![]()
Dat is mijn datum!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:11 schreef Cantare het volgende:
Alles zag er helemaal goed uit op de echo!![]()
![]()
![]()
![]()
10 weken en 1 dag, dus uitgerekend op 23 augustus.
Fotootjes komen nog.
We mochten alleen niet filmen
Jeumig, wat een opluchting, ik ben zelden zó zenuwachtig geweest. Gelukkig was de baby gelijk goed zichtbaar, het hartje zag je duidelijk kloppen, en hij spartelde rond.
Oja, ik zie het nuquote:
Ik kan me goed voorstellen dat dat wel even een hele belangrijke drempel was dan voor jou hoor! Want anders is het toch einde verhaal op een gegeven moment toch?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:32 schreef Orea het volgende:
Octo, veel plezier!!!
Zie net mijn ticker en ik ben vandaag officieel 12 wekenDE grens waar ik al weken naar uit zit te kijken... Mocht er nu nog iets gebeuren dan krijg ik al mijn ivf-en weer (teller op nul)... gaat niet nodig zijn, maar dat is wel iets psychisch geweest wat de afgelopen weken steeds door mijn hoofd spookte!
(en onofficieel ben ik zelfs al 12 weken en 4 dagen, volgens groeimijn kind doet het super goed!!!
![]()
)
/zwijmelpost
Je krijgt er 3 vergoed. Je mag nog wel doorgaan, maar zo'n geintje kost je ongeveer 3000 per keer. En als het na 3x nog niet is gelukt, dan is de kans dat het in die 3x erna ook niet lukt gewoon groter. De meeste behandelaars gaan tot een behandeling of 6..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat dat wel even een hele belangrijke drempel was dan voor jou hoor! Want anders is het toch einde verhaal op een gegeven moment toch?
Maar goed, het gaat idd niet nodig zijn!
I know, en als ik me niet vergis was Orea al een aardig eind op weg met die 3 zeg maar, dit was niet haar eerste poging, vandaar haar verhaaltje...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je krijgt er 3 vergoed. Je mag nog wel doorgaan, maar zo'n geintje kost je ongeveer 3000 per keer. En als het na 3x nog niet is gelukt, dan is de kans dat het in die 3x erna ook niet lukt gewoon groter. De meeste behandelaars gaan tot een behandeling of 6..
*streng kijkt*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:10 schreef Orea het volgende:
[..]
Hier andersomik drink me overdag helemaal gek! En dan 's avonds bijna niks meer ivm juist dat plassen...
Niet weer schoppen Asy!!! Tis bijna lunchtijd, dus dan kan ik me van de honger toch niet concentreren op het werk![]()
Ik snap op zich de 'oncollegialiteit' van de collega's wel, want als ik jou zo lees is het gewoon echt structureel een (té?) zware baan met een enorme belasting. Je weekend heb je dan nodig, zeker in jouw conditie. Ik zou echt denken: dan maar geen LAN als ik jou(w collega) wasquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat een andere collega, mijn man en ik als verantwoordelijken zijn opgegeven.
Dat is een beslissing die al heel lang geleden is genomen (nog vorig academiejaar, voor mijn zwangerschap dus).
De vraag is dus eigenlijk gesteld aan de collega's om iets te regelen met z'n allen om mij te vervangen, maar dat euh... zien ze niet echt zitten![]()
Met wat geluk kan ik het zo regelen dat een aantal mensen elkaar opvolgen (bv iemand van 14u tot 16u iemand van 16u tot 18u en dan heb ik effectief wel tijd om eens naar huis te rijden en mij in de zetel te leggen).
Soit, er is gisteren beslist van nog een tweede oproep te doen naar de collega's. Wie weet dus
Jeej over 2 of 3 weken dus zeker een baby! (volgens de fysio!)quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:36 schreef freecell het volgende:
Leonieke met je cijfertjesIk heb ook wel iets met cijfers, maar juist weer niks met nullen en negens
Ik ben ontslagen bij de fysioIk moest over 2 à 3 weken weer (ze kan eigenlijk niet zoveel meer voor me doen) maar ze dacht dat ik dan wrs wel een baby had
Weet ik niet. Manlief had de camera meegenomen, maar de echoscopiste zei dat hij niet mocht filmen. Het was trouwens niet bij de verloskundige maar bij een echocentrum. Ik weet niet of dat nog uitmaakt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:41 schreef freecell het volgende:
Waarom mocht je eigenlijk niet filmen Cantare? Het is toch jouw beeldmateriaal?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:06 schreef flugeltje het volgende:
En nu aan Orea vragen of er een piem0l zit![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:06 schreef flugeltje het volgende:
Cantare
En nu aan Orea vragen of er een piem0l zit![]()
Moedergevoel komt toch tijdens de geboorte? Komt echt wel goed.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:19 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hier is er eentje onzeker of alles straks wel goed gaat en of ze straks geen dingen verkeerd gaat doen.
Onzin natuurlijk want er is ook nog zoiets als een kraamhulp en die legt je eea gewoon goed uit.
Weet ook niet waarom het komt. K is trouwens wel snip-verkouden. Ik nog niet en klop het bij deze af.
Gaat trouwens wel opschieten zomorgen 37 weken
Wow 2 uur echo-en!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Keshet het volgende:
Er lijkt groei te zijn en zelfs na 2 uur echo-en kon de arts geen afwijkingen vinden!
Go go Teigetje!
Fatsoenlijke update volgt als ik thuis ben.
Nou dat klinkt in elk geval positiefquote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Keshet het volgende:
Er lijkt groei te zijn en zelfs na 2 uur echo-en kon de arts geen afwijkingen vinden!
Go go Teigetje!
Beweeglijk in bekkeningang en beweeglijk boven bekkeningang.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Wat is bibi en bbb
Zag in mijn boekje van de vk bibi staan.
bibi: beweeglijk in bekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Wat is bibi en bbb
Zag in mijn boekje van de vk bibi staan.
klinkt postief!!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Keshet het volgende:
Go go Teigetje!
Als je nog niet wil posten dat je bevallen bent, moet je maar gewoon (laten) posten dat het goed gaat ofzo. Het is zo eng als je een tijd niks hoort van iemand die je goed kent. *nagelbijtsmiley*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef octopussy het volgende:
Yppy, ik verwacht dat ik nog wel het een en ander zelf kan posten als het echt begint. En anders heeft lief een foon met internet
Fjew. Freecell zei toen dat ze eerst d'r hele familie ging bellen en met die 38 broers kost dat wel drie dagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef octopussy het volgende:
Ah Yp, komt goed hoor. Ik vind wel een manier om jullie op de hoogte te brengen
Jep, hij zat dus eerst met zijn hoofd losjes in mijn bekken en nu hangt hij met zijn hoofd boven mijn bekken...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef DJRandall het volgende:
Asy, betekent bbbi dat Harry nu minder ingedaald ligt dan vorige keer?
Das een knap kindje....quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef sindell het volgende:
Goodmorning
Niks te melden hier, heb alleen maar gedroomd dat ze er was. En dat ze al kon praten met een paar weekjes oud
Pfuh, die van mij kon het bij de geboorte alquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef sindell het volgende:
Goodmorning
Niks te melden hier, heb alleen maar gedroomd dat ze er was. En dat ze al kon praten met een paar weekjes oud
Bij mij hebben ze ook 9 buisjes afgetapt voor onderzoeken....is dat dan niet standaard in NL nu?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
Leo dat klinkt inderdaad alsof er veel onderzoeken zijn. Op een andere site waar ik meelees moest een vlaamse bloed laten prikken bij 14 weken en het was allemaal nogal apart verlopen dus had ze het even opgeschreven. Ik kwam op 9 buisjes bloed!!! Zoveel hadden ze van haar afgetapt! Bij mij waren ze klaar met 3 (gelukkig maar). Ik snap alleen niet goed wat het te maken heeft met een ruggeprik. Hier in Nederland is het zo dat je die pas krijgt als je er expliciet om vraagt en als de anesthesist niet naar huis is (en die kans is best groot als je snachts en in het weekend bevalt). En volgens mij doen ze vantevoren niet snel nog even wat onderzoekjes.
Nou, dit is mn allereeerste zwangerschap dus weet niet wat standaard is, maar ik weet heel zeker dat ze na 3 is gestopt, en alle onderzoeken zijn uitgevoerd (glucose, HIV, ijzer etc....).quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef sindell het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze ook 9 buisjes afgetapt voor onderzoeken....is dat dan niet standaard in NL nu?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef leonieke het volgende:
Pessie, nu zullen het maar 3 buisjes zijn, maar bij het allereerste bloedonderzoek in het ziekenhuis hebben ze er ook een stuk of 9 afgetapt hoorEn dan nog eens 5 of 6 en dan nog een paar keer een stuk of 3.
En wie is Stewie? Stewie is een rotkind uit Family Guy dat maar één doel heeft in zijn leven: zijn eigen moeder vermoorden(gewoon eens intypen in google en je ziet al direct hoe mooi hij er uit ziet met zijn dik hoofd
)
ik zeg dus net: nog 3 wekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
Leo dat klinkt inderdaad alsof er veel onderzoeken zijn. Op een andere site waar ik meelees moest een vlaamse bloed laten prikken bij 14 weken en het was allemaal nogal apart verlopen dus had ze het even opgeschreven. Ik kwam op 9 buisjes bloed!!! Zoveel hadden ze van haar afgetapt! Bij mij waren ze klaar met 3 (gelukkig maar). Ik snap alleen niet goed wat het te maken heeft met een ruggeprik. Hier in Nederland is het zo dat je die pas krijgt als je er expliciet om vraagt en als de anesthesist niet naar huis is (en die kans is best groot als je snachts en in het weekend bevalt). En volgens mij doen ze vantevoren niet snel nog even wat onderzoekjes.
Freecell: Ik dacht dat ik het blijde nieuws mocht vertellen op Fok! als jij er niet toe in staat zou zijn? En daar komt bij, waar maken we ons druk om, die baby blijft nog minstens 2 weken zitten!
Confronterendquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:29 schreef Asyniur het volgende:
bikkel freecell
De eerste van de zwangerschapsgym is bevallen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |