abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:55:32 #251
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77302092
Keshet goed om te horen dat je vertrouwen hebt in een goede afloop! Succes de komende nacht en dag!
pi_77302247
keshet het kllinkt idd allemaal een stuk hoopvoller!
blijft spannend natuurlijk! nmn duimen blijven draaien, maar dit hebben jullie in ieder geval weer binnen!
Succes morgen bij de uitslag van de punctie
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:39:09 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77304119
Nou nog even heel spannend voor jullie Keshet. En dan morgen hopelijk goed nieuws

Wij zijn weer goedgekeurd bij de vroedvrouw. Harry lag niet meer bibi maar bbbi. Ze zei dat ik deze week waarschijnlijk veel buikpijn zou ga krijgen van het indalen. Jippie
Vroedvrouw moest nog lachen. Ze was aan het voelen aan mijn buik (rug links, hoofd onder) en zegt heel droog: aan deze kant (rechts) steekt vanalles uit
En ze had nog een tip voor mijn klacht van gisteren. Otrivin neusspray erop en het zou met 2 dagen zo goed als weg moeten zijn.. Dus we zijn meteen even dat spul gaan halen en nu maar hopen dat het helpt!
Volgende week mogen we terugkomen

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 26-01-2010 19:55:58 ]
pi_77304588
Wat is bibi en bbb
Zag in mijn boekje van de vk bibi staan.
pi_77304806
Keshet, het klinkt zeer hoopvol.
Hopelijk wordt dit alleen maar meer en meer en meer.
pi_77304861
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Wat is bibi en bbb
Beweeglijk in bekkeningang en beweeglijk boven bekkeningang.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:55:41 #257
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77304944
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:48 schreef ymme het volgende:
Wat is bibi en bbb
bibi: beweeglijk in bekken
bbbi: beweeglijk boven bekken
pi_77305183
Ok, dat is duidelijk. Dus dan ligt het nog niet vast.
Dan mag meneer hier, dat wel eens snel gaan doen. (of hoeft dat ook weer niet).
pi_77305452
Jeetje Keshet, wat een spanning allemaal. De echo klinkt iig hoopvol, hopelijk is de uitslag morgen dat ook!!!

Vanochtend weer bij de verloskundige geweest. Ben weer goedgekeurd
Dus dat is wel fijn
En mijn kind was weer braaf, eerst moest er even gezocht worden naar het hartje, maar hij of zij schopte wel En toen het hartje gevonden was bleef hij of zij netjes liggen en konden we er goed naar luisteren.
pi_77307556
Wat een goed nieuws hier!

Tessie, welkom, nog zo'n lief roodharig kindje!

En Keshet, wat een hoopvolle berichten!
pi_77307613
Ik ga op bed tv kijken. Een zwaar menstruatie-achtig gevoel Echt een naar gevoel.
Helpt me eraan herinneren dat ik straks weer elke maand ongesteld ga worden.

Morgen om 10.30 uur weer controle vk. Dus niet schrikken als ik mij laat meld morgen hoor
Daarna naar mijn ouders, die hebben een nieuwe auto gekocht (en rekening gehouden met kinderstoel en kleinkinder hihi).
pi_77308929
octo, je bent er al bijna! Heb je wel iemand geregeld die ons op de hoogte houdt? Als je een dag niet post, gaan we ons helemaal zorgen maken, ik vind het zo spannend!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77309791
Keshet klinkt hoopvol, ik duim voor je!

Sonnetje en Asy een sticker

Asy, betekent bbbi dat Harry nu minder ingedaald ligt dan vorige keer?
pi_77310431
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 16:23 schreef Keshet het volgende:
Er lijkt groei te zijn en zelfs na 2 uur echo-en kon de arts geen afwijkingen vinden!
Go go Teigetje!

Fatsoenlijke update volgt als ik thuis ben.
klinkt postief!!
ik zal eens kijken of ik duimende selene morgen op film kan krijgen. vandaag de kans niet gehad.

belabberd geslapen wegens snipverkouden, vanochtend om 7 uur de deur uit, 4 uur (file)rijden, drukdrukdruk met familie, thesispraatje en verdediging, etentje (bij de pannekoekenboer), 3 uur rijden terug. *ugh*. morgen pijamadag (voor het eerst in toch wel 2 jaar oid heeft sangdrax echt een vrije dag. gewoon echt, dus niet stiekum nog aan dingen hoeven werken) en dan donderdag samen naar de sauna sangdrax is nu Dr (geen medische hoor) dus ik ben nu mevrouw de Dr
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77311080
Keshet, wat fijn dat het er in ieder geval goed uitzag op de echo vandaag
Is het trouwens de verwachting dat het een prematuurtje (te vroeg geboren) wordt of een dysmatuurtje (op tijd geboren, maar te klein)?

Asy, lekker eigenwijs kind heb je nu al :p

Sonnetje ook weer een stickertje

Ymme, ik heb vanavond ook behoorlijk last van voorwerk
Ben aan het raiden met World of Warcraft maar echt mijn aandacht erbij houden is moeilijk zo

Yppy, ik verwacht dat ik nog wel het een en ander zelf kan posten als het echt begint. En anders heeft lief een foon met internet
pi_77312208
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:50 schreef octopussy het volgende:

Yppy, ik verwacht dat ik nog wel het een en ander zelf kan posten als het echt begint. En anders heeft lief een foon met internet
Als je nog niet wil posten dat je bevallen bent, moet je maar gewoon (laten) posten dat het goed gaat ofzo. Het is zo eng als je een tijd niks hoort van iemand die je goed kent. *nagelbijtsmiley*

Dat geldt ook voor jou freecell, laat Sas maar posten dat je internetverbinding eruit ligt ofzo als je familie nog niet op de hoogte is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_77312282
Sorry andere llm, bij jullie is het ook spannend enzo, maar bij irl vriendinnetjes is het extra spannend.
*OUD heilige*
pi_77312417
Ah Yp, komt goed hoor. Ik vind wel een manier om jullie op de hoogte te brengen
pi_77312540
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 22:12 schreef octopussy het volgende:
Ah Yp, komt goed hoor. Ik vind wel een manier om jullie op de hoogte te brengen
Fjew. Freecell zei toen dat ze eerst d'r hele familie ging bellen en met die 38 broers kost dat wel drie dagen. En op zich is dat niet vreemd , maar als iemand hoogzwanger 3 dagen niet post is dat eng, zeg maar.
*OUD heilige*
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:18:26 #270
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77312708
Keshet voorzichtig positief dus, wat fijn zo ver!!
egopost
Wij moesten vanmiddag om 15.35 in het zh zijn vanwege prenatale diagnostiek, om 16.30 konden we pas naar binnen Hoop informatie gekregen en dingen besproken en ook voor ons heeft ze meer tijd genomen dan er was ingepland. 17.15 kon ik nog even bloedprikken.
We gingen om half 6 uiteindelijk pas weg en vanwege ijs op de Erasmusbrug hebben we ruim een uur over de terugweg gedaan
We mochten weer even spieken naar ons kleine prutteltje en ik kon onmiddellijk een hoofdje/gezichtje zien, armpjes en beentjes waren afzonderlijk al zichtbaar en de navelstreng zag ik ook zelf al, de gyn hoefde niets te zeggen, kon alleen maar beamen zó duidelijk dus al!! Heerlijk om even te kunnen spieken
Morgen scant Lautie de echo voor me in dan kan ik hem hier posten
/egopost

Sorry dames, ik ben te moe om echt bij te lezen.
Octo, Freecell en Flowerbox succes nog even
Arinyo hoe is het met jou?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 26 januari 2010 @ 22:31:22 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77313276
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef DJRandall het volgende:
Asy, betekent bbbi dat Harry nu minder ingedaald ligt dan vorige keer?
Jep, hij zat dus eerst met zijn hoofd losjes in mijn bekken en nu hangt hij met zijn hoofd boven mijn bekken...

Gefeliciteerd mevrouw dr. Simmu

Fijn dat je even hebt kunnen zwijmelen Saffier. Nu nog even doorbijten die laatste paar weekjes met medicatie
pi_77313312
@Flowerbox: Dat is niet zomaar een mijlpaal, dat is DE mijlpaal

@Leonieke: Ja, wil je die echt horen? Ik ben vandaag drie keer in huilen uitgebarsten, de eerste keer omdat ik en plein public (wat ik niet zo netjes vond) op mijn nummer werd gezet voor iets dat ik vergeten was (en dat was dan weer wel terecht), daarna omdat een fijne collega weg gaat (emigreren), en vervolgens omdat ik met -6 graden al 20 minuten tevergeefs probeerde de ANWB te bellen (wachtstand, " you gotta move" ), nadat ik al een half uur met pech aan de kant van de weg stond. En vervolgens zegt de ANWB mevrouw, als ik ze EINDELIJK te spreken krijg, doodleuk: Sorry, mevrouw, ik versta u niet... tuut..tuut..tuut. Opgehangen. Kon ik weer opnieuw gaan bellen, maar dan met maar liefst 25 minuten wachttijd. En normaal gesproken zou ik goed pissig zijn. Nu moest ik dus huilen Ik heb dik anderhalf uur in de kou staan wachten op die rot wegenwacht. En ik vond (echt hormonaal) dat je dat een zwangere vrouw niet aan hoort te doen
Maar die meneer van de wegenwacht was gelukkig heel lief, en heeft me niet laten betalen

@Cantare: Wauw, mooie echo hoor! Bekend verhaal. Ik moet ook daar mijn echo's maken. En wij mochten ook niet filmen. We hadden vorige keer ook een hele chagrijnige mevrouw, die onze echo zat af te kraken. Helemaal niet leuk. De eerste keer hadden we trouwens wel een hele leuke dame, ook bij het echocentrum. Ze zijn daar van mening dat het een serieus medisch onderzoek betreft. En blijkbaar mag dat ook absoluut niet leuk zijn ofzo. Heel raar vind ik dat. Er is één medische toestand die écht leuk is, en dan zou het niet leuk mogen zijn...

@Keshet: Fijn hoor, dat alle organen en beetje groei nu etc. goed lijken te zijn! Hopelijk blijft ziekenhuisopname toch niet nodig...

@Sonnetje en @Asy: Fijn he, zo'n mooie sticker!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77314869
Jeetje Djenneke, jij hebt het inderdaad wel te verduren gehad vandaag schandalig van die telefoonmiep van de wegenwacht trouwens!

Ik duik lekker mijn bed in, dat gerommel in mijn buik is stikvermoeiend
pi_77321536
*meldt*

zucht, mijlpaal voorbij; op naar 3 feb!

Goed geslapen, maar nog wel slaperig.
Hier alles rustig?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:08:16 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77321846
djenneke, wat een dag!

Hier vannacht goed geslapen. Ben er niet eens uitgeweest om te plassen!
Maar daarom wel erg vroeg op ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')