abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:33:48 #276
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77322198
Ik meld me weer
Moeder komt zo weer om even te soppen en stofzuigen Heerlijk!

Flowerbox nog gefeliciteerd met je mijlpaal gisteren
Asyniur fijn he als je een keer er niet uit hoeft! Helaas had ik minder geluk, maar ik heb gelukkig ook goed geslapen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:37:38 #277
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77322258
Sorry dat je zo lang moest wachten in het Erasmus saffier. Daar zou ik wel eens wat mee te maken gehad kunnen hebben.
Fijn dat alles er goed uitzag op de echo!

Jeetje, wat een kutdag Djenneke! Heb je een beetje goed kunnen slapen vannacht?

Een voor de dames met vervelend voorwerk!
A grand adventure has begun.
pi_77322266
Oi Djenneke
Ik zou ook gaan huilen hoor

Yps: mijn broers nemen allemaal hun telefoon wel op in één keer en lezen niet mee, maar zolang Sas het nog niet weet posten we nog niks op FOK

Maar de vorige keer ging het allemaal heel soepel met posten Dus ik verwacht dat je het over een week of drie wel snel leest
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:58:30 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77322602
Ook hier heerlijk geslapen, wel 2 keer geplast, maar er zat dit keer 4 uur tussen ipv 3

djenneke, met recht een kutdag... Hopelijk vandaag beter

Van harte met de stickertjes

Hier blijft het allemaal een beetje abstract, het lijkt wel alsof ik gewoon niet zwanger ben. Zelfs de hormonen laten me inmiddels redelijk met rust. Heb juist al een paar dagen best goeie zin....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77322947
Hier ging de sirene vanmorgen om 5:30
Sirene was niet stil te krijgen, dus bij ons in bed genomen en nog gepit tot half 8
pi_77322996
Djenneke wat een k*tdag lijkt me dat. En ik zat hier gisteren al te huilen in mijn bureau omdat een paar van mijn collega's niet willen meewerken en dan ben ik nog zo onnozel om gisterenavond tegen mijn man het verhaal te vertellen en dan voelde hij zich nog superslecht omdat hij er gisteren niet kon bij zijn toen ik me zo blah voelde... zat ik weer bijna te huilen omdat ik hem een slecht gevoel gaf... Welke hormonen?

Keshet, ik ben blij dat de echo zo goed is meegevallen Nu nog doorduimen tot morgen en dan hopelijk ook de beste uitkomst (maar dat betekent sowieso ziekenhuisopname zeker als ik het mij goed herinner?)

En hier een nieuwe wake-up call. Ik mocht vanaf gisteren naar het ziekenhuis voor een laatste bloedcontrole omdat het sinds gisteren sowieso minder dan 6 weken duurt voor ik beval (die zin klinkt niet helemaal zoals het hoort, denk ik ). Vandaag of morgen dus even langs het ziekenhuis gaan en dan krijg ik bij de volgende afspraak bij de gyn (volgende week donderdag) direct de uitslag.
pi_77323134
Waar is die laatste bloedcontrole dan nog voor Leonieke?
Hier doen ze echt veel minder dan daar heb ik het idee

Straks eerst even boodschappen doen (ik kan het lopen nog geen 100 meter naar 5 nuttige winkels, lang leve verhuizen) en daarna naar de vlos.
pi_77323572
Blijkbaar is het een standaardonderzoek voor zwangere vrouwen in derde trimester: preoperatief. En ik heb de indruk dat ze ongeveer alles gaan onderzoeken: glucose, kalium, CK, PCHE, Ureum, Chloride, LDH, Creatinine, Bicarbonaat (is dat geen middel om deeg te doen rijzen ), witte bloedcellen, rode bloedcellen, enzovoort enzovoort...

De gynaecologe zei wel dat het iets te maken had ivm een eventuele epidurale (als ik die zou willen of ik ze wel zou mogen krijgen) of moest het onverwachts toch op een keizersnede uitdraaien dat ze dan helemaal voorbereid zijn. Daarom dat het ook moet gebeuren tijdens de laatste 6 weken, want als je het een dag vroeger doet (stel bv dat ik het zondag ging laten uitvoeren, dan is het maar geldig tot 7 maart en ze zouden mij ten laatste op 8 maart inleiden) moet het toch opnieuw net voor de bevalling.

Maar idd, hier zijn er wel veel meer van die onderzoeken, lijkt het mij. Maar dat komt misschien omdat het een universitair ziekenhuis is en dat binnen één van hun onderzoeken valt (gekoppeld aan de unief dan).

En damn, zoveel winkels op zo'n korte afstand. Wij hebben in de gemeente nog geen bakker of slager
pi_77323607
Goedemorgen!

Ik las weer een goede echo ergens! Mooi....

Hier weer een korte nacht gehad. Omdat ik zo licht slaap, hoor ik echt elke ademhaling van lief. Schiet niet op, duurt steeds een uur voordat ik weer inslaap. En ook niet uitslapen vandaag, want ik ga zo nog snel naar de stoffenmarkt. Nog even wat stofjes inslaan voordat ik echt de deur niet meer uitkan....
Vanmiddag ga ik een sticker halen, hoop ik....
pi_77323986
Goodmorning

Niks te melden hier, heb alleen maar gedroomd dat ze er was. En dat ze al kon praten met een paar weekjes oud
pi_77324007
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef sindell het volgende:
Goodmorning

Niks te melden hier, heb alleen maar gedroomd dat ze er was. En dat ze al kon praten met een paar weekjes oud
Das een knap kindje....
pi_77324074
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef sindell het volgende:
Goodmorning

Pfuh, die van mij kon het bij de geboorte al (echt waar... en het leek op Stewie )
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:02:19 #288
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77324122
Leo dat klinkt inderdaad alsof er veel onderzoeken zijn. Op een andere site waar ik meelees moest een vlaamse bloed laten prikken bij 14 weken en het was allemaal nogal apart verlopen dus had ze het even opgeschreven. Ik kwam op 9 buisjes bloed!!! Zoveel hadden ze van haar afgetapt! Bij mij waren ze klaar met 3 (gelukkig maar). Ik snap alleen niet goed wat het te maken heeft met een ruggeprik. Hier in Nederland is het zo dat je die pas krijgt als je er expliciet om vraagt en als de anesthesist niet naar huis is (en die kans is best groot als je snachts en in het weekend bevalt). En volgens mij doen ze vantevoren niet snel nog even wat onderzoekjes.

Freecell: Ik dacht dat ik het blijde nieuws mocht vertellen op Fok! als jij er niet toe in staat zou zijn? En daar komt bij, waar maken we ons druk om, die baby blijft nog minstens 2 weken zitten!

Keshet, nog even wachten... Sterkte ermee...
pi_77324153

Wie is Stewie?
Ze was wel heel mooi trouwens
pi_77324190
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
Leo dat klinkt inderdaad alsof er veel onderzoeken zijn. Op een andere site waar ik meelees moest een vlaamse bloed laten prikken bij 14 weken en het was allemaal nogal apart verlopen dus had ze het even opgeschreven. Ik kwam op 9 buisjes bloed!!! Zoveel hadden ze van haar afgetapt! Bij mij waren ze klaar met 3 (gelukkig maar). Ik snap alleen niet goed wat het te maken heeft met een ruggeprik. Hier in Nederland is het zo dat je die pas krijgt als je er expliciet om vraagt en als de anesthesist niet naar huis is (en die kans is best groot als je snachts en in het weekend bevalt). En volgens mij doen ze vantevoren niet snel nog even wat onderzoekjes.

Bij mij hebben ze ook 9 buisjes afgetapt voor onderzoeken....is dat dan niet standaard in NL nu?
pi_77324212
Goedemorgen ook vanuit hier. Lig nog lekker even in bed. Vanmorgen al weer een wasje gedraaid en uitgehangen. Nu lekker even luieren. Vanmiddag komen ze de nieuwe droger brengen en vanavond gezellig met mijn collega's uit eten bij Crazy Piano's in Schevingen. Zin in en trek in

Free, waggelse! Lekker zeg die winkeltjes zo dichtbij. Hier is het ook wel te lopen normaal gesproken maar nu is het wat teveel van het goede (zo'n 2 kilometer denk).

flowerbox, 3 feb is het ook zo voor je het weet joh! En misschien wordt je wel eerder verrast. Spannend!
pi_77324246
Pessie, nu zullen het maar 3 buisjes zijn, maar bij het allereerste bloedonderzoek in het ziekenhuis hebben ze er ook een stuk of 9 afgetapt hoor En dan nog eens 5 of 6 en dan nog een paar keer een stuk of 3.

En wie is Stewie? Stewie is een rotkind uit Family Guy dat maar één doel heeft in zijn leven: zijn eigen moeder vermoorden (gewoon eens intypen in google en je ziet al direct hoe mooi hij er uit ziet met zijn dik hoofd )
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:07:47 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77324248
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef sindell het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze ook 9 buisjes afgetapt voor onderzoeken....is dat dan niet standaard in NL nu?
Nou, dit is mn allereeerste zwangerschap dus weet niet wat standaard is, maar ik weet heel zeker dat ze na 3 is gestopt, en alle onderzoeken zijn uitgevoerd (glucose, HIV, ijzer etc....).
pi_77324361
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef leonieke het volgende:
Pessie, nu zullen het maar 3 buisjes zijn, maar bij het allereerste bloedonderzoek in het ziekenhuis hebben ze er ook een stuk of 9 afgetapt hoor En dan nog eens 5 of 6 en dan nog een paar keer een stuk of 3.

En wie is Stewie? Stewie is een rotkind uit Family Guy dat maar één doel heeft in zijn leven: zijn eigen moeder vermoorden (gewoon eens intypen in google en je ziet al direct hoe mooi hij er uit ziet met zijn dik hoofd )

dat is wel even een tegenvaller dan inderdaad, als je droomt dat je kind er zo uit ziet
Gelukkig is het een droom

Wat betreft bloedonderzoek, ik heb dan ook geen idee hoeveel buisjes standaard zijn, maar maakt ook verder niet zoveel uit natuurlijk. Zolang alles maar goed is
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:18:23 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77324529
Hier liggen nu 18 gevouwen vliegertjes klaar voor een paar babybilletjes

Ow, en ik vind het maar een gekke verklaring van je gyn hoor Leonie, dat het preoperatief zou zijn. Alsof er in 6 weken niks kan veranderen...

Hoe laat kreeg Keshet de uitslag van de punctie?
pi_77324590
Als ik er aan denk, vraag ik donderdag nog even te goed waarom het nu precies was Maar het had alleszins iets te maken met een eventuele keizersnede, maar het fijne weet ik er niet meer van.
pi_77324680
Ok, kutdag!
Get wat voel ik me misselijk vandaag!!! pfff.... hoelang moet ik nog ? Aftelt tot 5 uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77324719
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef pessie het volgende:

Freecell: Ik dacht dat ik het blijde nieuws mocht vertellen op Fok! als jij er niet toe in staat zou zijn? En daar komt bij, waar maken we ons druk om, die baby blijft nog minstens 2 weken zitten!
ik zeg dus net: nog 3 weken
Maar het mag nog niet op Fok als Sas het nog niet weet Beetje lullig als die het eerst weet.
Daarbij heb ik een hele stabiele internetverbinding dus post ik het wrs gewoon zelluf
  woensdag 27 januari 2010 @ 10:29:47 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77324839
bikkel freecell

De eerste van de zwangerschapsgym is bevallen!!
pi_77327394
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:29 schreef Asyniur het volgende:
bikkel freecell

De eerste van de zwangerschapsgym is bevallen!!
Confronterend

Hier sticker
110/60, baby ligt bibi

En ik: 'wordt het weer een kleintje?'
vlos: *voelvoel aan buik* 'hmmm, als je met 40 weken bevalt kan de baby wel 6-6,5 pond worden!'
Kleintje dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')