Das een knap kindje....quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef sindell het volgende:
Goodmorning
Niks te melden hier, heb alleen maar gedroomd dat ze er was. En dat ze al kon praten met een paar weekjes oud
Pfuh, die van mij kon het bij de geboorte alquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:56 schreef sindell het volgende:
Goodmorning
Niks te melden hier, heb alleen maar gedroomd dat ze er was. En dat ze al kon praten met een paar weekjes oud
Bij mij hebben ze ook 9 buisjes afgetapt voor onderzoeken....is dat dan niet standaard in NL nu?quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
Leo dat klinkt inderdaad alsof er veel onderzoeken zijn. Op een andere site waar ik meelees moest een vlaamse bloed laten prikken bij 14 weken en het was allemaal nogal apart verlopen dus had ze het even opgeschreven. Ik kwam op 9 buisjes bloed!!! Zoveel hadden ze van haar afgetapt! Bij mij waren ze klaar met 3 (gelukkig maar). Ik snap alleen niet goed wat het te maken heeft met een ruggeprik. Hier in Nederland is het zo dat je die pas krijgt als je er expliciet om vraagt en als de anesthesist niet naar huis is (en die kans is best groot als je snachts en in het weekend bevalt). En volgens mij doen ze vantevoren niet snel nog even wat onderzoekjes.
Nou, dit is mn allereeerste zwangerschap dus weet niet wat standaard is, maar ik weet heel zeker dat ze na 3 is gestopt, en alle onderzoeken zijn uitgevoerd (glucose, HIV, ijzer etc....).quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef sindell het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze ook 9 buisjes afgetapt voor onderzoeken....is dat dan niet standaard in NL nu?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:07 schreef leonieke het volgende:
Pessie, nu zullen het maar 3 buisjes zijn, maar bij het allereerste bloedonderzoek in het ziekenhuis hebben ze er ook een stuk of 9 afgetapt hoorEn dan nog eens 5 of 6 en dan nog een paar keer een stuk of 3.
En wie is Stewie? Stewie is een rotkind uit Family Guy dat maar één doel heeft in zijn leven: zijn eigen moeder vermoorden(gewoon eens intypen in google en je ziet al direct hoe mooi hij er uit ziet met zijn dik hoofd
)
ik zeg dus net: nog 3 wekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:02 schreef pessie het volgende:
Leo dat klinkt inderdaad alsof er veel onderzoeken zijn. Op een andere site waar ik meelees moest een vlaamse bloed laten prikken bij 14 weken en het was allemaal nogal apart verlopen dus had ze het even opgeschreven. Ik kwam op 9 buisjes bloed!!! Zoveel hadden ze van haar afgetapt! Bij mij waren ze klaar met 3 (gelukkig maar). Ik snap alleen niet goed wat het te maken heeft met een ruggeprik. Hier in Nederland is het zo dat je die pas krijgt als je er expliciet om vraagt en als de anesthesist niet naar huis is (en die kans is best groot als je snachts en in het weekend bevalt). En volgens mij doen ze vantevoren niet snel nog even wat onderzoekjes.
Freecell: Ik dacht dat ik het blijde nieuws mocht vertellen op Fok! als jij er niet toe in staat zou zijn? En daar komt bij, waar maken we ons druk om, die baby blijft nog minstens 2 weken zitten!
Confronterendquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:29 schreef Asyniur het volgende:
bikkel freecell
De eerste van de zwangerschapsgym is bevallen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |