Ik reageer niet zo veel als 'normaal' maar lees wel alles mee!
Nieuwe Laatste Loodje moeders!

Succes ladies!
Ymme: Ik begrijp je frustratie! Bedenk wel dat een bevalling meestal langer duurt dan dat zijn reistijd maximaal is! Neemt niet weg dat het voor jouw gemoedsrust etc. fijner is als hij 's avonds gewoon thuis is.
(Toen ik geboren werd was mijn vader met zijn vrachtwagen in Iran. Pas drie dagen later hoorde hij dat ik geboren was. Toen mocht ' ie toch wel met het vliegtuig naar huis.
)Asy: Dat wat onder je spoiler staat lijkt me erg naar, brr!
Pessie heeft een hartje gehoord! Fijn he!
Orea, ik kan helemaal niks van je echo maken, sorry. Wel fijn dat je weer een goede echo had!
Wel klopt je verhaal helemaal! Hetzelfde heb ik uitgelegd gekregen tijdens de onderzoeken in het Erasmus.
Ik had vanochtend de vruchtwaterpunctie. Ik was drie kwartier te vroeg in het ziekenhuis, wat ik eigenlijk wel fijn vond.
Netjes op tijd werd ik opgehaald. Er was een fijn team wat de punctie deed. Na wat prepwerk ging de naald er in. Dat deed echt een seconde goed zeer, daarna was de pijn alweer voorbij! Er werd vruchtwater opgezogen, wat er trouwens goed helder uitzag. Het er uit halen van de naald deed ook weer even pijn maar was ook weer zo voorbij.
Na de punctie nog even een mini-echo waarbij ons meisje even zwaaide, net alsof ze ons wilde laten weten dat het voor haar ook allemaal ok was.
Na nog een half uurtje in een soort relax-chair te hebben gelegen mocht ik weer naar huis.
M'n lief had van mij de opdracht gekregen foto's te maken, maar nadat hij de naald er in had zien gaan trilden z'n handen toch iets te erg. Dit is de beste foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van de dag heb ik zo'n beetje geslapen. Morgen om kwart over twee hebben we de echo. Ik hoop zo dat Teigetje gegroeid is!
Ik wil jullie nog bedanken voor alle blijken van medeleven! Het is ontzettend fijn om te weten dat jullie zo meeleven.
Ik hoop wel dat ik niemand extra stress bezorg met mijn verhaal! Bij mij was alles tot nu toe goed. De eerste echo's, de combinatietest,de 20 weken echo, etc., alles! Totdat je dan ineens een groeiachterstand hebt.
A grand adventure has begun.