abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77239557
Vorig deel: Zwangerschap en geboorte deel 617

26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell (meisje)
14 februari 2010: octopussy (meisje)
14 februari 2010: mama_papa (meisje)
15 februari 2010: Ymme (jongen)
15 februari 2010: DJRandall
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
18 februari 2010: Asyniur (jongetje)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
20 februari 2010: freecell
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
26 april 2010: Becky27 (meisje)
26 april 2010: kwib (papa)
30 april 2010: Simmu
08 mei 2010: Keshet (meisje)
12 mei 2010: harley (papa)
18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
22 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
07 juni 2010: PinkPrincess
11 juni 2010: Becky1H983
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
04 juli 2010: Sonnetje85
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR ***
25 juli 2010: Lenaatje
27 juli 2010: Pessie
02 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: http://www.babybrabbel.co(...)00/3/177/9/165/1.png
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010:Arinyo
18 september 2010: Mardis

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 26-01-2010 14:53:15 ]
pi_77239562
Welja, gooi ik hem wéér dicht
pi_77239818
En ik hoef nog maar 210 dagen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 25 januari 2010 @ 09:38:26 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_77239834
freecell al bijna aan het werpen De tijd gaat snel (ik ga er tenminste vanuit dat deze net als de eerste vroeg gaat komen )

En octo ook al 37 weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77239857
Kijk eens aan, ik heb gewoon nog massa's tijd want bij freecell is het kamertje ook nog maar net af En jij moet dan nog eens veel vroeger dan ik bevallen

Te vroeg bevallen is toch niet erfelijk bepaald hé? Want anders zit ik in de problemen gezien het feit dat mijn zus twee keer voor de 37 weken is bevallen.
  maandag 25 januari 2010 @ 09:44:51 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_77239963
Het is niet erfelijk Leonieke, maar je kan wel naar je zus kijken qua termijn, vaak komt het wel wat overeen zeggen ze

Tico al een het aftellen

Keshet heeeel veeeeel succes in het zh straks, ik duim voor je

Gefeliciteerd met je mijlpaal Octo
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_77239997
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef Saffier het volgende:
Het is niet erfelijk Leonieke, maar je kan wel naar je zus kijken qua termijn, vaak komt het wel wat overeen zeggen ze
Dan heb ik nog een geluk dat ik nog 5 dagen in het ziekenhuis blijf na de bevalling. Kan mijn man op zoek naar doopsuiker (en alle andere spullen)
Nee, komend weekend hé... DAN zal er veel beslist worden
pi_77240028
Wij hebben ook pas sinds twee weken het ledikantje voor de baby helemaal klaar.
Op een of andere manier met alles wat laat deze zwangerschap . Ik dacht soms wel; zou de baby zich wel welkom voelen want echt alles op het laatste moment klaar.

Volgens mij blijft het nu gewoon nog even zitten om ons te laten merken dat 'ie er nog geen zin in heeft als niet alles klaar is. Dus het wordt 3 feb.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77240149
3 feb is een mooie dag om geboren te worden.
slechte tvp he

LLM succes!
  maandag 25 januari 2010 @ 10:23:15 #10
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77240668
Troel! Freecell bevalt pas over 2 of meer weken! (Werd vanochtend wakker en het eerste wat ik dacht was"HELP, mobiel niet naast bed! Zou baby nog binnen zitten?" maar gelukkig wel )

Flowerbox mag eerst, zij gaat nog een januari kindje leveren...

Keshet: Succes in het ziekenhuis! Ik hoop dat et allemaal losloopt!

Cantare mijlpaal

voor LLM's
pi_77240695
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
3 feb is een mooie dag om geboren te worden.
slechte tvp he

LLM succes!

Ik hou het bij ons op 1 feb maar kan zo maar eerder zijn
pi_77240753
Goedemorgen!

Keshet, sterkte zo! Ik hoop echt op het meest gunstige scenario!

Flowerbox, 3 februari it is! Ben heel benieuwd of je gelijk krijgt!

Lekker relaxed opgestaan vanmorgen, met mannetje ontbeten en toen nog even uurtje gaan liggen. Eerste baby-wasje gedaan, andere was opgevouwen en net even de adressenlijst voor de geboortekaartjes afgemaakt. En dat allemaal voor half 11

Straks komt mijn broertje met schoonzus gezellig op bezoek, dus dat is erg gezellig. We gaan lekker even lunchen in de stad en nog wat kleine dingetjes halen. Verder tuurlijk even kamertje kijken en de Echo DVD hebben ze ook nog niet gezien

Heerlijk vakantie zwangerschapsverlof
pi_77241104
Wat een nieuwe mensen alweer onder mij in de lijst leuk!!! Gefeliciteerd voor de nieuwelingen.

Vorige week mijn afspraak gemaakt (althans, kreeg een telefoontje, erg lief!) van het echo bureau voor de 20 weken echo. Die krijg ik op 19 weken en 1 dag. Jeeeej, dat schiet al aardig op!

Vandaag 13 weken en 1 dag zwanger.
pi_77241154
Oh ik hoef pas 5 maart naar de verloskundige. En aankomende vrijdag gaan we weer lekker spieken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77241215
happyme28, het klinkt alsof je heerlijk geniet van je zw.verlof. Allemaal leuke dingen gepland!
Veel plezier vandaag!
pi_77241267
quote:
Op maandag 25 januari 2010 09:38 schreef Troel het volgende:
freecell al bijna aan het werpen De tijd gaat snel (ik ga er tenminste vanuit dat deze net als de eerste vroeg gaat komen )
Niks der van
Net naar de winkel gewandeld (nog geen 100 meter, geniaal!!) met de buggy en héél veel boodschappen gedaan. Ik houd van buggy's! Je kan alles er instoppen en er aan hangen
pi_77241310
Echo was weer prachtig, Kind is praktisch 6 cm groot, loopt 4 dagen voor (gaat op mijn vent lijken dus, das ook een beer!) Woensdag maar even overleggen bij de vlos of mijn datum blijft staan of naar voren wordt gehaald...(aangezien mijn vent 5 pond was bij geboorte, maar wel 8 (!!!) weken te vroeg en mijn bekken niet zo breed zijn....lijkt het me niet handig me dan tot 42 door te laten lopen mocht het zover komen...)

Hebben hem zien slikken, stuiteren (echt mijn kind ) en mijn placenta ligt aan de achterkant!! Gewoon een echt kindje al! Wow!!
pi_77241443
Free, lijkt lichamelijk wel ok te gaan nu met je of niet?? (niet dat je een marathon moet gaan lopen, maar gewoon bewegen zonder veel pijn is ook veel waard toch?)

Orea, wat heerlijk!!

Flowerbox, ja ik geniet echt volop. Ben benieuwd wanneer het echt zwaarder gaat worden en ik dus niet meer gewoon kan doen wat ik wil. Zal toch echt wel komen de komende weken lijkt me.
pi_77241555
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:53 schreef happyme28 het volgende:
Free, lijkt lichamelijk wel ok te gaan nu met je of niet?? (niet dat je een marathon moet gaan lopen, maar gewoon bewegen zonder veel pijn is ook veel waard toch?)

Orea, wat heerlijk!!

Flowerbox, ja ik geniet echt volop. Ben benieuwd wanneer het echt zwaarder gaat worden en ik dus niet meer gewoon kan doen wat ik wil. Zal toch echt wel komen de komende weken lijkt me.
Ja, ik doe alles per week een tandje langzamer dan de week ervoor. Maar ja als het maar gedaan wordt: de was, stofzuigen enz.
Langdurig shoppen zit er niet (meer) in voor mij nu. Maar dat komt wel weer en het is voor een goed doel .
pi_77241593
Orea wat fijn!

De bekkenklachten zijn hier wel duidelijk aanwezig en echt pijnvrije dagen zijn er niet, maar het is in ieder geval niet heel veel erger geworden sinds halverwege en daar was ik bang voor En het went echt
En qua harde buiken en voorweeën: ook die zijn aanwezig, maar zo in week 36 kan ik daar niet meer mee zitten tenzij ze om de 5 minuten gaan komen ofzo
pi_77241612
Ow en fietsen met een ingedaald kind voelt raar
pi_77241716
Ik ben heel benieuwd wanneer de baby zich aandient, Freecell! Wel super dat de verhuizing achter de rug is en je nog even bij kunt komen.

Happyme, wat fijn dat je er zo van geniet

Ticootje, 5 maart pas naar de verloskundige? Ik moet 9 februari al voor de 2e keer! Of komt dat doordat jij in het medische traject zit/zat?

Orea weer een goede echo heerlijk

Flowerbox, succes met de laatste loodjes! Ben benieuwd of je voorspelling over de datum uitkomt

Ik heb morgen de echo, dat is toch best een excuus om me totaaaal niet te kunnen concentreren om te leren voor mijn tentamens (wo en do)? Ik hoop zo dat mijn motivatie nog wat verbetert de komende maanden.
pi_77241847
Orea: wat fijn dat het een mooie echo was!

Flowerbox: zullen we voor datum tweeling gaan. Ik heb aan het begin van de zwangerschap gedroomd dat ik op die dag ga bevallen, dus ik ben benieuwd....

En daar gaan we dan...........*ik meld me vast voor vandaag*

37 weken dus.....
pi_77241875
Yay DJRandall
pi_77241941
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:09 schreef freecell het volgende:
Yay DJRandall
voel me licht paniekerig.....het mag.....maar, maar, maar.....

Edit: jeutje, wat is februari eigenlijk een drukke maand!
  maandag 25 januari 2010 @ 11:14:36 #26
259886 pessie
pi_77242018
DJ mijlpaal

Oh ja, ik mag me om 15.15 weer melden bij de VK! Dan gaan we het hartje luisteren! Manlief gaat ook mee om het hartje te luisteren!

Ben benieuwd of ze weer gaat zeuren over mn gewicht, ik ben behoorlijk ontploft terwijl ik de afgelopen week echt heel netjes gegeten heb.

Maar iedereen zeurt altijd over mijn gewicht, dus misschien moet ik me er gewoon niets meer van aantrekken.
  maandag 25 januari 2010 @ 11:16:07 #27
259886 pessie
pi_77242065
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef DJRandall het volgende:

[..]

voel me licht paniekerig.....het mag.....maar, maar, maar.....

Edit: jeutje, wat is februari eigenlijk een drukke maand!
Iets met "in mei leggen alle vogels een ei" zou het ook zo werken bij mensen? Aan de lijst te zien wel!
  maandag 25 januari 2010 @ 11:21:38 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77242212
Wat een goede en leuke nieuwtjes allemaal!
freecell, fijn dat het nieuwe huis lekker wont. En die dozen... ik woon nu 3,5 jaar samen met mijn man en er staan nog wel her en der spullen die weg moeten of dozen die nog geruimd moeten worden...
En dat bekken, tja het went inderdaad. Je leert er mee omgaan...

happy, zolang je je goed voelt lekker vanalles ondernemen hoor!

En heeft DJRandall al meldplicht?
Ik nog lang niet hoor!
pi_77242497
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:08 schreef DJRandall het volgende:
Orea: wat fijn dat het een mooie echo was!

Flowerbox: zullen we voor datum tweeling gaan. Ik heb aan het begin van de zwangerschap gedroomd dat ik op die dag ga bevallen, dus ik ben benieuwd....

En daar gaan we dan...........*ik meld me vast voor vandaag*

37 weken dus.....
Is goed.
Bij mijn oudste was ik nl. 26 april uitgerekend en toen kwam ze 3 mei. Dus nu ga ik gewoon voor 3 feb.
pi_77242621
-trom geroffel-

*MELD*

vind het zo spannend allemaal. Niet wetende wat er komende gaat.
pi_77242681
Nog meer meldplichtigen, februari is echt druk inderdaad. Mei is gewoon een vruchtbare maand

Verder niks te melden hier, alles rustig.
pi_77242919
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Wat een goede en leuke nieuwtjes allemaal!
freecell, fijn dat het nieuwe huis lekker wont. En die dozen... ik woon nu 3,5 jaar samen met mijn man en er staan nog wel her en der spullen die weg moeten of dozen die nog geruimd moeten worden...
En dat bekken, tja het went inderdaad. Je leert er mee omgaan...

happy, zolang je je goed voelt lekker vanalles ondernemen hoor!

En heeft DJRandall al meldplicht?
Ik nog lang niet hoor!

WEL, over drie dagen al!!!
  maandag 25 januari 2010 @ 12:08:03 #33
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77243666
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:44 schreef DJRandall het volgende:

[..]

WEL, over drie dagen al!!!
niet!
*vingers in oren stopt* LALALAALALALA
pi_77243769
februari wordt F5 maand
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77243794
Hier zaterdag op zondag nacht, ook een stunt gehad zeg.
We hadden een feestje, en ik ging daar naar de wc. Tja, zo gek is dat nog niet eens
Maar toen ik uitgeplast was, en mijn broek weer ophoog had gedaan, liep er zo weer 'vocht' in mijn onderbroek en mijn spijkerbroek was ook nat. Oeps.. Ik naar mijn man 'schat, ik denk dat we naar huis moeten'. Het was gelukkig al half 12 dus erg vond ik het ook niet. Wij lopen naar huis en ik bleef maar vocht verliezen. Thuis gekomen, vk gebeld en moest een kraamverband in mijn onderbroek doen en als deze vochtig was anderhalf uur later, moest ik weer terug bellen. Ik dus gedaan, en zo stom, geen vocht meer. Gisteren de hele dag ook niet meer, totdat ik de honden de riem om deed, dus het is inderdaad gewoon urine ofzo geweest. En ik voelde me zo rot hiervoor. Ben toch geen 85 en nog niet klaar voor Tenalady's enzo. Pffff.

Naja, na de bevalling zal dit vast weer overgaan (is het niet met oefeningen).

Maar wat een stress even zeg. Hele tijd denken, zal het dan nu echt? Is dit het dan? Zijn mijn vliezen gebroken? En wat moet ik nu? En dat allles voor niets.
pi_77244007
Helemaal aan het einde van de zwangerschap een beetje urine verliezen is echt doodnormaal
En dan inderdaad niet zozeer dat je het niet kan ophouden, maar dat er na het plassen nog wat komt
pi_77244498
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef freecell het volgende:
Helemaal aan het einde van de zwangerschap een beetje urine verliezen is echt doodnormaal
En dan inderdaad niet zozeer dat je het niet kan ophouden, maar dat er na het plassen nog wat komt
Het was niet een beetje de eerste keer, vandaar dat we dachten dat het mijn vliezen waren.

Maar goed, het was wel erg genant, ook al weet ik dat het normaal is enzo.
  maandag 25 januari 2010 @ 12:46:26 #38
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77244784
Das wel even schrikken dan ja ymme! Zeker op zo'n feestje...
  maandag 25 januari 2010 @ 12:57:34 #39
259886 pessie
pi_77245096
Ymme dat is inderdaad wel even spannend! Helpt het om je bekken een beetje te kantelen nadat je klaar bent? (Als dat fysiek nog mogelijk is als je hoogzwanger bent).

Nog een paar uur en dan hartje luisteren! Zo spannend! Ik hoop echt dat ze em kan vinden. Zal toch best verdrietig zijn als ze geen hartje vind... (Ben 13 weken 6 dagen).
  maandag 25 januari 2010 @ 13:01:06 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77245196
*zucht* Die zwangeren altijd met hun dementie... je bent alwèèr het woordje 'deel' in de TT vergeten freecell!
pi_77245396
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef pessie het volgende:
Ymme dat is inderdaad wel even spannend! Helpt het om je bekken een beetje te kantelen nadat je klaar bent? (Als dat fysiek nog mogelijk is als je hoogzwanger bent).

Nog een paar uur en dan hartje luisteren! Zo spannend! Ik hoop echt dat ze em kan vinden. Zal toch best verdrietig zijn als ze geen hartje vind... (Ben 13 weken 6 dagen).
Veel plezier vanmiddag Pessie. Geen succes, want alles is gewoon goed....

Maar jij had toch al een goede echo gehad??
pi_77245460
Ik moet morgen naar de verloskundige, om half 9
Volgende keer ga ik lekker later regelen, aangezien ze me op m'n werk toch de hele dag vrij geven...
En vandaag kon ik ook al niet uitslapen, omdat er om 7.40 een dakkapel afgeleverd werd...
grrr, wat is het toch zwaar zwanger te zijn en niet uit te kunnen slapen

Begin nu wel het idee te krijgen dat mijn broek wat strakker gaat zitten, hij zakt nu zonder riem minder makkelijk af
pi_77245527
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef pessie het volgende:

Bekken kantelen, gaat hem hier inderdaad niet meer worden. Ik blijf nu wel wat langer zitten gewoon. En heb constant een inlegkruisje in. Ik heb sinds afgelopen weekend ook ineens minder last van 'afscheiding'. En al dat gerommel in mijn steeds. Er is toch wel iets gaande hoor. Maar tja, dat kan ook nog 4 weken zo dorogaan. (hopeijk niet hoor hihi)..

En Asyniur, dat was zeker schrikken. Moest zondag middag wel een beetje lachen erom. Ik dacht dat ik heel nuchter was enzo. Maar dan gebeurd er zoiets, en dan merk ik toch, dat ik helemaal niet zo nuchter ben
  maandag 25 januari 2010 @ 13:18:02 #44
259886 pessie
pi_77245677
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Veel plezier vanmiddag Pessie. Geen succes, want alles is gewoon goed....

Maar jij had toch al een goede echo gehad??
Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!
  maandag 25 januari 2010 @ 13:19:55 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77245737
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!
Joh met 13 weken horen ze dat hartje echt wel
Bij mij probeerde de vroedvrouw het met 9 weken. Dat lukte niet, maar 3 weken later was het echt luid en duidelijk te horen hoor!
Geniet ervan zou ik zeggen!
pi_77245842
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef pessie het volgende:

[..]

Ok, dan snap ik hem. Maar dat vinden ze dan wel hoor! Hoe dan ook, blijft een leuk en spannend momentje..
Vroeg me gewoon ineens af of je al wel een kloppend hartje had gezien op de echo. Zwangerschapsdementie he??
pi_77245843
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht* Die zwangeren altijd met hun dementie... je bent alwèèr het woordje 'deel' in de TT vergeten freecell!
Tssss, alsof deel zo belangrijk is

Of 5 weken Ymme

Ik word af en toe een beetje moedeloos van afscheiding en slijm Ik kan niet goed tegen inlegkruisjes, dus de keuze is nu: jeuk of onderbroeken verwisselen. En dan laatste gaan ook niet heel makkelijk meer

Hartje horen ze normaal wel vanaf 12 weken hoor Misschien is het even zoeken, maar dat doen ze dan wel Bij mij hoorden ze hem nu ook met 11 en nog wat en de placenta ligt hier ook voor.
  maandag 25 januari 2010 @ 13:23:33 #48
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77245852
meld met baby in buik
vannacht op de plasbeurten na, best goed geslapen vriend heeft n lekker dagje vrij dus vandaag lekker een lui dagje met filmpjes enzo
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77245921
Bij mij duurde het één keer heeeeel lang voor ze het hartje had (met bijna 20 weken) en toen zei ze tussendoor (gelúkkig!) hij doet het wel hoor, schopt tegen de doptone aan, maar ik kan het hartje even niet vinden!
Vlak daarna had ze hem wel, maar ik was blij met de geruststellende uitspraak
pi_77245983
Weer een paar nieuwe LLM's

Ik zou ook schrikken hoor Ymme. Volgens mij zijn verloskundigen wel gewend aan dit soort dingen. Het is raar wat een zwangerschap met je blaas doet. Ik ben trouwens ook aan het broekloeren hoor En elke keer dat ik wakker wordt even kijken of ik geen natte plek achterlaat in bed
  maandag 25 januari 2010 @ 13:32:23 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77246113
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Ik word af en toe een beetje moedeloos van afscheiding en slijm Ik kan niet goed tegen inlegkruisjes, dus de keuze is nu: jeuk of onderbroeken verwisselen. En dan laatste gaan ook niet heel makkelijk meer
Heel herkenbaar hoor tweelingzus
ik ruik mezelf ook de hele dag door heb ik het idee. Mijn man zegt dat hij niks merkt dus het zal wel goed zijn maar toch...

Fijn m_p dat je goed geslapen hebt. Geniet van je dagje samen!

Ow, bij mij zwom de baby ook steeds weg van de doptone
Voordat de vroedvouw kon zeggen: daar istie dan, was hij alweer weg gezwommen
En bij de een na laatste controle verkocht Harry de vroedvrouw een trap
pi_77247060
Broekloeren
Gelukkig ben ik niet de enige

En nu wilde ik nog wat typen, maar weet niet meer wat.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:48:46 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77248922
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
pi_77249007
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:54:38 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77249134
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef ymme het volgende:

[..]

En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
pi_77249281
Dat zijn ook echt van die momenten.
Dat krijg ik al bij het idee, gewoon moeder te zijn.

Oh het is gewoon zo speciaal allemaal. Een godswonder gewoon.
pi_77250812
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
Dat had ik gister ook inderdaad! Wij willen dan ook even lekker weg, man is dag ervoor jarig en dan 9 mei moederdag. Heel apart!

Pessie, ik hoop dat je je kleintje goed hebt kunnen horen!

Keshet, hoe was het vandaag? Viel de punctie mee? Hoe lang moeten jullie nu op de uitslag wachten? Mijn duimen draaien hoor!

Net weer even de 3d echo gekeken met broer en schoonzus, blijft leuk Ook weer vreselijk verwend en lekker even de stad in geweest. Etiketten gehaald voor de geboortekaartjes, Vitamine D en K in huis, kraamcadeautjes voor collega'tje waar ik morgen heen ga en lekker visje gegeten.

Zo even aardappels schillen en broccoli schoonmaken voor Marky uit zijn werk komt en dan zit de werkverlofdag er al weer op
  maandag 25 januari 2010 @ 15:36:01 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77251176
Dames jullie gaan veuls te snel!

Een mens kan niet eens meer even lekker naar het werk zonder meteen een hoop te missen...

Enfin, vandaag behoorlijk goeie zin. Zomaar, omdat het kan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77251193
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
kan me voorstellen. We waren gisteren bij vrienden en toen zat ik even te dagdromen, en toen zag ik zomaar 2 kleine jochies de kamer binnen komen drentelen (in mijn hoofd dus, he ). Naast de ene seconde dat ik dacht "wtf, 2?!" heb ik echt zo zitten zwijmelen bij het idee alleen dat het over een tijdje, als 't goed is, echt zo'n hummeltje is. Van ons!

Nieuwe meldplichtigen big sisters are watching you

Pessie, ik hoop dat je 't hartje kunt horen!
pi_77251255
Je moet niet denken dat ik lig te bevallen, als ik voor 12.0 uur niets van mij heb laten horen.
Wordt het later, tja dan kan het wel eens raar zijn. Ben meestal elke dag wel even op fok! te vinden hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')