abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 13:32:23 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77246113
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Ik word af en toe een beetje moedeloos van afscheiding en slijm Ik kan niet goed tegen inlegkruisjes, dus de keuze is nu: jeuk of onderbroeken verwisselen. En dan laatste gaan ook niet heel makkelijk meer
Heel herkenbaar hoor tweelingzus
ik ruik mezelf ook de hele dag door heb ik het idee. Mijn man zegt dat hij niks merkt dus het zal wel goed zijn maar toch...

Fijn m_p dat je goed geslapen hebt. Geniet van je dagje samen!

Ow, bij mij zwom de baby ook steeds weg van de doptone
Voordat de vroedvouw kon zeggen: daar istie dan, was hij alweer weg gezwommen
En bij de een na laatste controle verkocht Harry de vroedvrouw een trap
pi_77247060
Broekloeren
Gelukkig ben ik niet de enige

En nu wilde ik nog wat typen, maar weet niet meer wat.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:48:46 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77248922
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
pi_77249007
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:54:38 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77249134
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef ymme het volgende:

[..]

En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
pi_77249281
Dat zijn ook echt van die momenten.
Dat krijg ik al bij het idee, gewoon moeder te zijn.

Oh het is gewoon zo speciaal allemaal. Een godswonder gewoon.
pi_77250812
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
Dat had ik gister ook inderdaad! Wij willen dan ook even lekker weg, man is dag ervoor jarig en dan 9 mei moederdag. Heel apart!

Pessie, ik hoop dat je je kleintje goed hebt kunnen horen!

Keshet, hoe was het vandaag? Viel de punctie mee? Hoe lang moeten jullie nu op de uitslag wachten? Mijn duimen draaien hoor!

Net weer even de 3d echo gekeken met broer en schoonzus, blijft leuk Ook weer vreselijk verwend en lekker even de stad in geweest. Etiketten gehaald voor de geboortekaartjes, Vitamine D en K in huis, kraamcadeautjes voor collega'tje waar ik morgen heen ga en lekker visje gegeten.

Zo even aardappels schillen en broccoli schoonmaken voor Marky uit zijn werk komt en dan zit de werkverlofdag er al weer op
  maandag 25 januari 2010 @ 15:36:01 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77251176
Dames jullie gaan veuls te snel!

Een mens kan niet eens meer even lekker naar het werk zonder meteen een hoop te missen...

Enfin, vandaag behoorlijk goeie zin. Zomaar, omdat het kan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77251193
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
kan me voorstellen. We waren gisteren bij vrienden en toen zat ik even te dagdromen, en toen zag ik zomaar 2 kleine jochies de kamer binnen komen drentelen (in mijn hoofd dus, he ). Naast de ene seconde dat ik dacht "wtf, 2?!" heb ik echt zo zitten zwijmelen bij het idee alleen dat het over een tijdje, als 't goed is, echt zo'n hummeltje is. Van ons!

Nieuwe meldplichtigen big sisters are watching you

Pessie, ik hoop dat je 't hartje kunt horen!
pi_77251255
Je moet niet denken dat ik lig te bevallen, als ik voor 12.0 uur niets van mij heb laten horen.
Wordt het later, tja dan kan het wel eens raar zijn. Ben meestal elke dag wel even op fok! te vinden hoor.
pi_77251468
Stelletje emo's hier
Ik zei gisteren ook nog helemaal emo tegen Leander dat hij nog wel héél klein was voor een grote broer

Vitamine K hebben ze dus niet bij de AH Moet ik voor naar de drogist.
pi_77251529
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef ymme het volgende:
Je moet niet denken dat ik lig te bevallen, als ik voor 12.0 uur niets van mij heb laten horen.
Wordt het later, tja dan kan het wel eens raar zijn. Ben meestal elke dag wel even op fok! te vinden hoor.
De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallen
pi_77251675
Kwam even spieken of er nog niemand bevallen is na mij... Nee dus (behalve Faja, maar die was eerder met melden).

Flowerbox, laatste officiële zwangerschapsdag. Na morgen ga je de verlenging in. Zet 'm op en succes. Dit geldt trouwens voor alle LLM's.
pi_77252020
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef freecell het volgende:

[..]

De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallen
Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissie
pi_77252472
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissie
Cool mag ook al wel papa worden
Maar echt, met 37 weken moet je nog niet elke minuut denken 'misschien nu wel!' met een beetje pech loop je nog 5 weken. Met een beetje geluk nog minimaal 2, want het enige voordeel van met 37 weken bevallen is dat je dan niet meer hoeft te wachten.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:16:59 #66
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77252936
Hartje Ohhhhhhh
Het was zo leuk, ze kon em niet heel snel vinden, en toen ze het hartje eenmaal had schopte ons kindje tegen het apparaat aan en kon ze weer op zoek naar het hartje... Uiteindelijk nog best even mogen luisteren van de beeb. Ik had een hele aardige verloskundige vandaag. Ik heb haar gevraagd naar een pretecho, en zij vertelde dat als ik bij het afspraak maken duidelijk zou maken dat we echt alleen even willen koekeloeren dat dat dan best mogelijk is. En ik mag schaatsen! (mocht er ijs genoeg liggen). Ik dacht voor de zekerheid toch nog even vragen...
Oh ja, schoot ook nog in de lach tijdens het luisteren. Ik hoorde mn eigen hartslag door die van de baby heen, en die van de baby ging exact 2× zo snel als die van mij!
Bloeddruk 110/65. Dus perfect. En volgens het bloedonderzoek ben ik helemaal gezond: Laag suiker, hoog ijzer en dat schijnt de bedoeling te zijn. Verder weet ik nu eindelijk mn bloedgroep, wat ook erg interessant is.

Freecell. Wel eens gedacht aan inlegkruisjes van de biologische winkel? Die zijn vaak helemaal natuurlijk. Wel prijzig uiteraard.
pi_77253389
Yay Pessie, gefeliciteerd dat het zo goed ging! En inderdaad grappig om een keer je bloedgroep te weten

En biologische inlegkruisjes is wel een plan, maar a. is dichtsbijzijnde bio-winkel buiten mijn fietsbereik en b. is het dan nog niet gegarandeerd dat ik daar wel tegen kan. Dus daar ga ik de moeite niet voor doen

[ Bericht 14% gewijzigd door freecell op 25-01-2010 16:33:53 ]
pi_77253612
Yeah! ik heb officieel permissie van FOK!

Oh, iemand die een peuter met dirftbuien over wil nemen? Pffffft (sorry verkeerde topic)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77253703
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef flowerbox het volgende:
Yeah! ik heb officieel permissie van FOK!

Oh, iemand die een peuter met dirftbuien over wil nemen? Pffffft (sorry verkeerde topic)
Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?
En dan zeggen ze dat zwanger zijn van een tweede makkelijker is Serieus, wie dat ooit bedacht heeft wil ik een vriendelijk blauw oog slaan.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:37:27 #70
259886 pessie
pi_77253836
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef freecell het volgende:
Yay Pessie, gefeliciteerd dat het zo goed ging! En inderdaad grappig om een keer je bloedgroep te weten

En biologische inlegkruisjes is wel een plan, maar a. is dichtsbijzijnde bio-winkel buiten mijn fietsbereik en b. is het dan nog niet gegarandeerd dat ik daar wel tegen kan. Dus daar ga ik de moeite niet voor doen
Hmm, dichtsbijzijnde is toch boterdiep? Is dat zo ver? Aan de andere kant.... Je bent wel heel hoog zwanger... Als je wilt kan ik misschien een dezer dagen voor je halen.
pi_77254541
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?
En dan zeggen ze dat zwanger zijn van een tweede makkelijker is Serieus, wie dat ooit bedacht heeft wil ik een vriendelijk blauw oog slaan.
Wie heeft dat ooit kunnen bedenken ? Ik heb vandaag honing aan me hangen ofzo want ik kan geen stap doen zonder haar in mijn kielzog.

Wat voor stoute dingen haalt Leander allemaal uit
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77254619
"Laat mama maar even liggen, mama voelt zich niet zo lekker" *pats boem op mn oog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77255777
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef pessie het volgende:
Hartje Ohhhhhhh
Het was zo leuk, ze kon em niet heel snel vinden, en toen ze het hartje eenmaal had schopte ons kindje tegen het apparaat aan en kon ze weer op zoek naar het hartje... Uiteindelijk nog best even mogen luisteren van de beeb. Ik had een hele aardige verloskundige vandaag. Ik heb haar gevraagd naar een pretecho, en zij vertelde dat als ik bij het afspraak maken duidelijk zou maken dat we echt alleen even willen koekeloeren dat dat dan best mogelijk is. En ik mag schaatsen! (mocht er ijs genoeg liggen). Ik dacht voor de zekerheid toch nog even vragen...
Oh ja, schoot ook nog in de lach tijdens het luisteren. Ik hoorde mn eigen hartslag door die van de baby heen, en die van de baby ging exact 2× zo snel als die van mij!
Bloeddruk 110/65. Dus perfect. En volgens het bloedonderzoek ben ik helemaal gezond: Laag suiker, hoog ijzer en dat schijnt de bedoeling te zijn. Verder weet ik nu eindelijk mn bloedgroep, wat ook erg interessant is.

Freecell. Wel eens gedacht aan inlegkruisjes van de biologische winkel? Die zijn vaak helemaal natuurlijk. Wel prijzig uiteraard.
Wat heerlijk voor je.
pi_77256545
Jeej Pessie!
pi_77256577
Mooizo, Pessie!

Haha, Ticootje... fijn, zo'n begripvolle dochter
  maandag 25 januari 2010 @ 17:42:06 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77256626
Pessie, wat heerlijk

Als het goed is krijg ik dan woensdag ook een keer het hartje te horen, na al dat geknipper ben ik daar wel heel benieuwd naar
pi_77256776
Pessie, een kloppend hartje

Zwangerschapsdementie is hier weer duidelijk aanwezig , fiets voor de tweede keer niet op slot gezet in een gezamenlijke fietsenstalling op mijn werk, maar gelukkig niet gejat
pi_77256876
Pessie wat super!!

Ik ben ook echt benieuwd of de datum woensdag teruggeschroefd wordt! 4 dagen is best een verschil (vooral als je overtijd loopt )
pi_77256918
Ligt het aan mij. Of waarom doet mijn man zo.
Hij is vanaf vandaag binnenland gaan rijden, om op tijd thuis te kunnen zijn mocht de bevalling beginnen.
Belt hij zojuist op, morgen moet ik toch een rit doen naar Duitsland, zehebben niemand anders. Ik ben zo boos. Weet niet waar ik aan toe ben, het is elke keer wat anders. En ik zit hier maar thuis. Alles alleen te doen. En mag ik dan niet boos worden? Verdomme, zit er ff helemaal doorheen. Heeft hij verdomme niet door, hoe zwaar het al voor me is.
  maandag 25 januari 2010 @ 17:52:09 #80
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77256989
Orea heb ik helemaal jouw echo gemist.... Van harte meid, nu ben je het eerste trimester wel door hoor

ymme
pi_77257088
Maakt niet uit Flugel! Alles zit erop en eraan, zo tof! Heb er ook een prachtig filmpje van...
pi_77257131
Mag je bij een echo zelf filmen?
pi_77257143
gewoon je camera meenemen
pi_77257164
Oh, goed te weten
  maandag 25 januari 2010 @ 18:00:33 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77257297
Wij hebben zo'n klein cameradingetje Cantare, dat werkt perfect voor dit soort gelegenheden....

maandag 25 januari 2010 @ 18:05:52 #86
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77257502
Ymme wat vervelend voor je, dikke voor je
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77257640
Kan ook inderdaad Flugel, ik heb gewoon een fotocamera die ook filmt!
  maandag 25 januari 2010 @ 18:12:38 #88
259886 pessie
pi_77257755
Ymme wat ontzettend naar voor je!
pi_77257841
Maar ymme, als je weeën beginnen dan kan hij toch meteen terug? Duitsland is max 3 uur rijden. Dat is Groningen Eindhoven ook. Als je weeën beginnen of je vliezen breken heb je nog wel een paar uur hoor.

Je kan moeilijk van je man verwachten dat hij tot je bevalling thuis je handje komt vasthouden. Hij moet gewoon werken. Dan kan hij beter nu wat krediet opbouwen dat hij wat makkelijker wegkan als de baby er eenmaal is.
  maandag 25 januari 2010 @ 18:23:19 #90
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77258130
pessie, wat fijn zeg!
en Orea, een goede echo! of begrijp ik het verkeerd
ymme

Mag ik nog even klagen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77258160
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar ymme, als je weeën beginnen dan kan hij toch meteen terug? Duitsland is max 3 uur rijden. Dat is Groningen Eindhoven ook. Als je weeën beginnen of je vliezen breken heb je nog wel een paar uur hoor.

Je kan moeilijk van je man verwachten dat hij tot je bevalling thuis je handje komt vasthouden. Hij moet gewoon werken. Dan kan hij beter nu wat krediet opbouwen dat hij wat makkelijker wegkan als de baby er eenmaal is.
Max 3 uur rijden Zou hij willen.
Nee hoor, een vrachtwagen mag maar 80km per uur. En Duitsland is blijkbaar groter dan jij denkt. En voor hem is het vaak meer dan 5 uur rijden.
Waar hij morgen heen moet, is met de vrachtwagen 4,5 uur heen en terug.

Ik ga er niet vanuit dat er morgen wat gebeurd zeg maar. Hij belde zojuist ook alweer. Hij had spijt, en begreep het van mijn kant helemaal. Maar hij kan d'r ook niets aan doen, en dat is dan ook weer zo.
pi_77258246
Goed, m'n reistijd klopt niet zo. Maar als jij nog niet rommelt dan denk ik dat de kans dat jij precies bevalt als hij weg is erg klein is.
pi_77258250
Max 3 uur rijden Zou hij willen.
Nee hoor, een vrachtwagen mag maar 80km per uur. En Duitsland is blijkbaar groter dan jij denkt. En voor hem is het vaak meer dan 5 uur rijden.
Waar hij morgen heen moet, is met de vrachtwagen 4,5 uur heen en terug.

En nee, ik verwacht helemaal niet dat hij mijn handje komt vasthouden. Maar hij is zoveel van huis, dat ik het heel fijn vond, dat hij 's avonds thuis zou zijn, de laatste weken(normaal gaat hij zondag's en komt vrijdag's pas weer thuis hè). Alleen zitten is nu echt niet leuk. Maar goed, het is even een ritje tussen door. Woensdag weer gewoon binnenland. "s ochtends gaan, 's avonds thuis. Heerlijk.

Ik ga er niet vanuit dat er morgen wat gebeurd zeg maar. Hij belde zojuist ook alweer. Hij had spijt, en begreep het van mijn kant helemaal. Maar hij kan d'r ook niets aan doen, en dat is dan ook weer zo.

En het rommeld hier al dagen hoor. En soms flink ook.
pi_77258409
Nee hoor Asy, echo was perfect, kind loopt zelfs 4 dagen voor en dat voor een ivf kind (weten natuurlijk exact het moment van conceptie )

En tuurlijk mag je even klagen, dat is ook naar....
  maandag 25 januari 2010 @ 18:33:40 #95
186094 Floria
Ghost of shark
pi_77258483
Ik snap je agressie hoor ymme!
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.

Tot zover, ik ga weer overgeven. Mensen mensen ik ben zó ziek... :-(
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_77258510
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.

maandag 25 januari 2010 @ 18:37:05 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77258588
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef Orea het volgende:
Nee hoor Asy, echo was perfect, kind loopt zelfs 4 dagen voor en dat voor een ivf kind (weten natuurlijk exact het moment van conceptie )

En tuurlijk mag je even klagen, dat is ook naar....
Oooh, krijg je een lekker bulletje

Floria
pi_77258686
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:

pi_77259062
Spugen is zo naar!
Het blijft me nog bespaart, maar misselijk ben ik wel. En dan durf ik niet naar de wc, want de geur van het toiletblokje triggert.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:03:37 #100
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77259623
Ik ben wel misselijk geweest, maar overgeven was er gelukkig niet bij...

het lijkt me overigens wel heel klote als je continu boven de pot kunt gaan hangen Floria, hopen maar dat het snel weer beter gaat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')