Heel herkenbaar hoor tweelingzusquote:Op maandag 25 januari 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Ik word af en toe een beetje moedeloos van afscheiding en slijmIk kan niet goed tegen inlegkruisjes, dus de keuze is nu: jeuk of onderbroeken verwisselen. En dan laatste gaan ook niet heel makkelijk meer
En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...quote:Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef ymme het volgende:
[..]
En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
Dat had ik gister ook inderdaad! Wij willen dan ook even lekker weg, man is dag ervoor jarig en dan 9 mei moederdag. Heel apart!quote:Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef ymme het volgende:
Je moet niet denken dat ik lig te bevallen, als ik voor 12.0 uur niets van mij heb laten horen.
Wordt het later, tja dan kan het wel eens raar zijn. Ben meestal elke dag wel even op fok! te vinden hoor.
Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissiequote:Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef freecell het volgende:
[..]
De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallen
Cool mag ook al wel papa wordenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissie
Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef flowerbox het volgende:
Yeah! ik heb officieel permissie van FOK!
![]()
![]()
Oh, iemand die een peuter met dirftbuien over wil nemen?Pffffft (sorry verkeerde topic)
Hmm, dichtsbijzijnde is toch boterdiep? Is dat zo ver? Aan de andere kant.... Je bent wel heel hoog zwanger... Als je wilt kan ik misschien een dezer dagen voor je halen.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef freecell het volgende:
Yay Pessie, gefeliciteerd dat het zo goed ging!En inderdaad grappig om een keer je bloedgroep te weten
En biologische inlegkruisjes is wel een plan, maar a. is dichtsbijzijnde bio-winkel buiten mijn fietsbereik en b. is het dan nog niet gegarandeerd dat ik daar wel tegen kan. Dus daar ga ik de moeite niet voor doen
Wie heeft dat ooit kunnen bedenkenquote:Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?![]()
En dan zeggen ze dat zwanger zijn van een tweede makkelijker isSerieus, wie dat ooit bedacht heeft wil ik een vriendelijk blauw oog slaan.
Wat heerlijk voor je.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef pessie het volgende:Hartje
Ohhhhhhh
![]()
Het was zo leuk, ze kon em niet heel snel vinden, en toen ze het hartje eenmaal had schopte ons kindje tegen het apparaat aan en kon ze weer op zoek naar het hartje... Uiteindelijk nog best even mogen luisteren van de beeb. Ik had een hele aardige verloskundige vandaag. Ik heb haar gevraagd naar een pretecho, en zij vertelde dat als ik bij het afspraak maken duidelijk zou maken dat we echt alleen even willen koekeloeren dat dat dan best mogelijk is. En ik mag schaatsen! (mocht er ijs genoeg liggen). Ik dacht voor de zekerheid toch nog even vragen...
Oh ja, schoot ook nog in de lach tijdens het luisteren. Ik hoorde mn eigen hartslag door die van de baby heen, en die van de baby ging exact 2× zo snel als die van mij!
Bloeddruk 110/65. Dus perfect. En volgens het bloedonderzoek ben ik helemaal gezond: Laag suiker, hoog ijzer en dat schijnt de bedoeling te zijn. Verder weet ik nu eindelijk mn bloedgroep, wat ook erg interessant is.
Freecell. Wel eens gedacht aan inlegkruisjes van de biologische winkel? Die zijn vaak helemaal natuurlijk. Wel prijzig uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max 3 uur rijdenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar ymme, als je weeën beginnen dan kan hij toch meteen terug? Duitsland is max 3 uur rijden. Dat is Groningen Eindhoven ook. Als je weeën beginnen of je vliezen breken heb je nog wel een paar uur hoor.
Je kan moeilijk van je man verwachten dat hij tot je bevalling thuis je handje komt vasthouden. Hij moet gewoon werken. Dan kan hij beter nu wat krediet opbouwen dat hij wat makkelijker wegkan als de baby er eenmaal is.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:
Ik snap je agressie hoor ymme!
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.
Tot zover, ik ga weer overgeven. Mensen mensen ik ben zó ziek... :-(
Oooh, krijg je een lekker bulletjequote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef Orea het volgende:
Nee hoor Asy, echo was perfect, kind loopt zelfs 4 dagen voor en dat voor een ivf kind (weten natuurlijk exact het moment van conceptie)
En tuurlijk mag je even klagen, dat is ook naar....
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:
Ik snap je agressie hoor ymme!
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.
Tot zover, ik ga weer overgeven. Mensen mensen ik ben zó ziek... :-(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |