abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 januari 2010 @ 13:32:23 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77246113
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Ik word af en toe een beetje moedeloos van afscheiding en slijm Ik kan niet goed tegen inlegkruisjes, dus de keuze is nu: jeuk of onderbroeken verwisselen. En dan laatste gaan ook niet heel makkelijk meer
Heel herkenbaar hoor tweelingzus
ik ruik mezelf ook de hele dag door heb ik het idee. Mijn man zegt dat hij niks merkt dus het zal wel goed zijn maar toch...

Fijn m_p dat je goed geslapen hebt. Geniet van je dagje samen!

Ow, bij mij zwom de baby ook steeds weg van de doptone
Voordat de vroedvouw kon zeggen: daar istie dan, was hij alweer weg gezwommen
En bij de een na laatste controle verkocht Harry de vroedvrouw een trap
pi_77247060
Broekloeren
Gelukkig ben ik niet de enige

En nu wilde ik nog wat typen, maar weet niet meer wat.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:48:46 #53
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77248922
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
pi_77249007
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man is aan het kijken om onze vrjaarsvakantie te planen, dus hij vraagt welke data mogelijk zijn, waaronder 9 mei en opeens moet ik bijna huilen... omdat ik mij realisseer: mijn eerste moederdag
En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:54:38 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77249134
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:51 schreef ymme het volgende:

[..]

En hoe heerlijk zou het dan zijn, om met je gezin lekker op vakantie te gaan.
Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
pi_77249281
Dat zijn ook echt van die momenten.
Dat krijg ik al bij het idee, gewoon moeder te zijn.

Oh het is gewoon zo speciaal allemaal. Een godswonder gewoon.
pi_77250812
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja dat ook natuurlijk, maar het hakte er even zo in...
MOEDERdag, ik ben dan móeder...
*pinkt een paar traantjes weg*
Dat had ik gister ook inderdaad! Wij willen dan ook even lekker weg, man is dag ervoor jarig en dan 9 mei moederdag. Heel apart!

Pessie, ik hoop dat je je kleintje goed hebt kunnen horen!

Keshet, hoe was het vandaag? Viel de punctie mee? Hoe lang moeten jullie nu op de uitslag wachten? Mijn duimen draaien hoor!

Net weer even de 3d echo gekeken met broer en schoonzus, blijft leuk Ook weer vreselijk verwend en lekker even de stad in geweest. Etiketten gehaald voor de geboortekaartjes, Vitamine D en K in huis, kraamcadeautjes voor collega'tje waar ik morgen heen ga en lekker visje gegeten.

Zo even aardappels schillen en broccoli schoonmaken voor Marky uit zijn werk komt en dan zit de werkverlofdag er al weer op
  maandag 25 januari 2010 @ 15:36:01 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77251176
Dames jullie gaan veuls te snel!

Een mens kan niet eens meer even lekker naar het werk zonder meteen een hoop te missen...

Enfin, vandaag behoorlijk goeie zin. Zomaar, omdat het kan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77251193
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:48 schreef Asyniur het volgende:
kan me voorstellen. We waren gisteren bij vrienden en toen zat ik even te dagdromen, en toen zag ik zomaar 2 kleine jochies de kamer binnen komen drentelen (in mijn hoofd dus, he ). Naast de ene seconde dat ik dacht "wtf, 2?!" heb ik echt zo zitten zwijmelen bij het idee alleen dat het over een tijdje, als 't goed is, echt zo'n hummeltje is. Van ons!

Nieuwe meldplichtigen big sisters are watching you

Pessie, ik hoop dat je 't hartje kunt horen!
pi_77251255
Je moet niet denken dat ik lig te bevallen, als ik voor 12.0 uur niets van mij heb laten horen.
Wordt het later, tja dan kan het wel eens raar zijn. Ben meestal elke dag wel even op fok! te vinden hoor.
pi_77251468
Stelletje emo's hier
Ik zei gisteren ook nog helemaal emo tegen Leander dat hij nog wel héél klein was voor een grote broer

Vitamine K hebben ze dus niet bij de AH Moet ik voor naar de drogist.
pi_77251529
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:37 schreef ymme het volgende:
Je moet niet denken dat ik lig te bevallen, als ik voor 12.0 uur niets van mij heb laten horen.
Wordt het later, tja dan kan het wel eens raar zijn. Ben meestal elke dag wel even op fok! te vinden hoor.
De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallen
pi_77251675
Kwam even spieken of er nog niemand bevallen is na mij... Nee dus (behalve Faja, maar die was eerder met melden).

Flowerbox, laatste officiële zwangerschapsdag. Na morgen ga je de verlenging in. Zet 'm op en succes. Dit geldt trouwens voor alle LLM's.
pi_77252020
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:44 schreef freecell het volgende:

[..]

De komende 3 weken ga ik er sowieso nog niet vanuit dat er één van ons ligt te bevallen
Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissie
pi_77252472
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:55 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hahaha, nee zeg, nog laaaaaang niet. Flowerbox is de enige met permissie
Cool mag ook al wel papa worden
Maar echt, met 37 weken moet je nog niet elke minuut denken 'misschien nu wel!' met een beetje pech loop je nog 5 weken. Met een beetje geluk nog minimaal 2, want het enige voordeel van met 37 weken bevallen is dat je dan niet meer hoeft te wachten.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:16:59 #66
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77252936
Hartje Ohhhhhhh
Het was zo leuk, ze kon em niet heel snel vinden, en toen ze het hartje eenmaal had schopte ons kindje tegen het apparaat aan en kon ze weer op zoek naar het hartje... Uiteindelijk nog best even mogen luisteren van de beeb. Ik had een hele aardige verloskundige vandaag. Ik heb haar gevraagd naar een pretecho, en zij vertelde dat als ik bij het afspraak maken duidelijk zou maken dat we echt alleen even willen koekeloeren dat dat dan best mogelijk is. En ik mag schaatsen! (mocht er ijs genoeg liggen). Ik dacht voor de zekerheid toch nog even vragen...
Oh ja, schoot ook nog in de lach tijdens het luisteren. Ik hoorde mn eigen hartslag door die van de baby heen, en die van de baby ging exact 2× zo snel als die van mij!
Bloeddruk 110/65. Dus perfect. En volgens het bloedonderzoek ben ik helemaal gezond: Laag suiker, hoog ijzer en dat schijnt de bedoeling te zijn. Verder weet ik nu eindelijk mn bloedgroep, wat ook erg interessant is.

Freecell. Wel eens gedacht aan inlegkruisjes van de biologische winkel? Die zijn vaak helemaal natuurlijk. Wel prijzig uiteraard.
pi_77253389
Yay Pessie, gefeliciteerd dat het zo goed ging! En inderdaad grappig om een keer je bloedgroep te weten

En biologische inlegkruisjes is wel een plan, maar a. is dichtsbijzijnde bio-winkel buiten mijn fietsbereik en b. is het dan nog niet gegarandeerd dat ik daar wel tegen kan. Dus daar ga ik de moeite niet voor doen

[ Bericht 14% gewijzigd door freecell op 25-01-2010 16:33:53 ]
pi_77253612
Yeah! ik heb officieel permissie van FOK!

Oh, iemand die een peuter met dirftbuien over wil nemen? Pffffft (sorry verkeerde topic)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77253703
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:32 schreef flowerbox het volgende:
Yeah! ik heb officieel permissie van FOK!

Oh, iemand die een peuter met dirftbuien over wil nemen? Pffffft (sorry verkeerde topic)
Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?
En dan zeggen ze dat zwanger zijn van een tweede makkelijker is Serieus, wie dat ooit bedacht heeft wil ik een vriendelijk blauw oog slaan.
  maandag 25 januari 2010 @ 16:37:27 #70
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77253836
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:27 schreef freecell het volgende:
Yay Pessie, gefeliciteerd dat het zo goed ging! En inderdaad grappig om een keer je bloedgroep te weten

En biologische inlegkruisjes is wel een plan, maar a. is dichtsbijzijnde bio-winkel buiten mijn fietsbereik en b. is het dan nog niet gegarandeerd dat ik daar wel tegen kan. Dus daar ga ik de moeite niet voor doen
Hmm, dichtsbijzijnde is toch boterdiep? Is dat zo ver? Aan de andere kant.... Je bent wel heel hoog zwanger... Als je wilt kan ik misschien een dezer dagen voor je halen.
pi_77254541
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Ruilen voor een dreumes die op zijn nieuwe stekje aan het kijken is wat daar allemaal niet mag?
En dan zeggen ze dat zwanger zijn van een tweede makkelijker is Serieus, wie dat ooit bedacht heeft wil ik een vriendelijk blauw oog slaan.
Wie heeft dat ooit kunnen bedenken ? Ik heb vandaag honing aan me hangen ofzo want ik kan geen stap doen zonder haar in mijn kielzog.

Wat voor stoute dingen haalt Leander allemaal uit
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77254619
"Laat mama maar even liggen, mama voelt zich niet zo lekker" *pats boem op mn oog.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77255777
quote:
Op maandag 25 januari 2010 16:16 schreef pessie het volgende:
Hartje Ohhhhhhh
Het was zo leuk, ze kon em niet heel snel vinden, en toen ze het hartje eenmaal had schopte ons kindje tegen het apparaat aan en kon ze weer op zoek naar het hartje... Uiteindelijk nog best even mogen luisteren van de beeb. Ik had een hele aardige verloskundige vandaag. Ik heb haar gevraagd naar een pretecho, en zij vertelde dat als ik bij het afspraak maken duidelijk zou maken dat we echt alleen even willen koekeloeren dat dat dan best mogelijk is. En ik mag schaatsen! (mocht er ijs genoeg liggen). Ik dacht voor de zekerheid toch nog even vragen...
Oh ja, schoot ook nog in de lach tijdens het luisteren. Ik hoorde mn eigen hartslag door die van de baby heen, en die van de baby ging exact 2× zo snel als die van mij!
Bloeddruk 110/65. Dus perfect. En volgens het bloedonderzoek ben ik helemaal gezond: Laag suiker, hoog ijzer en dat schijnt de bedoeling te zijn. Verder weet ik nu eindelijk mn bloedgroep, wat ook erg interessant is.

Freecell. Wel eens gedacht aan inlegkruisjes van de biologische winkel? Die zijn vaak helemaal natuurlijk. Wel prijzig uiteraard.
Wat heerlijk voor je.
pi_77256545
Jeej Pessie!
pi_77256577
Mooizo, Pessie!

Haha, Ticootje... fijn, zo'n begripvolle dochter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')