SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max 3 uur rijdenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:15 schreef Ticootje het volgende:
Maar ymme, als je weeën beginnen dan kan hij toch meteen terug? Duitsland is max 3 uur rijden. Dat is Groningen Eindhoven ook. Als je weeën beginnen of je vliezen breken heb je nog wel een paar uur hoor.
Je kan moeilijk van je man verwachten dat hij tot je bevalling thuis je handje komt vasthouden. Hij moet gewoon werken. Dan kan hij beter nu wat krediet opbouwen dat hij wat makkelijker wegkan als de baby er eenmaal is.
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:
Ik snap je agressie hoor ymme!
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.
Tot zover, ik ga weer overgeven. Mensen mensen ik ben zó ziek... :-(
Oooh, krijg je een lekker bulletjequote:Op maandag 25 januari 2010 18:31 schreef Orea het volgende:
Nee hoor Asy, echo was perfect, kind loopt zelfs 4 dagen voor en dat voor een ivf kind (weten natuurlijk exact het moment van conceptie)
En tuurlijk mag je even klagen, dat is ook naar....
quote:Op maandag 25 januari 2010 18:33 schreef Floria het volgende:
Ik snap je agressie hoor ymme!
Weetje, rationeel gezien heeft Ticootje natuurlijk helemaal gelijk, dat weet jij ook. Maar nu zo op het einde is de ratio zoek en wil je gewoon dat hij er is. punt.
Tot zover, ik ga weer overgeven. Mensen mensen ik ben zó ziek... :-(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |