Dan heb ik nog een geluk dat ik nog 5 dagen in het ziekenhuis blijf na de bevalling. Kan mijn man op zoek naar doopsuiker (en alle andere spullen)quote:Op maandag 25 januari 2010 09:44 schreef Saffier het volgende:
Het is niet erfelijk Leonieke, maar je kan wel naar je zus kijken qua termijn, vaak komt het wel wat overeen zeggen ze
Ik hou het bij ons op 1 feb maar kan zo maar eerder zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 09:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
3 feb is een mooie dag om geboren te worden.![]()
slechte tvp he
LLM succes!
Niks der vanquote:Op maandag 25 januari 2010 09:38 schreef Troel het volgende:
freecell al bijna aan het werpenDe tijd gaat snel (ik ga er tenminste vanuit dat deze net als de eerste vroeg gaat komen
)
Ja, ik doe alles per week een tandje langzamer dan de week ervoor. Maar ja als het maar gedaan wordt: de was, stofzuigen enz.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:53 schreef happyme28 het volgende:
Free, lijkt lichamelijk wel ok te gaan nu met je of niet?? (niet dat je een marathon moet gaan lopen, maar gewoon bewegen zonder veel pijn is ook veel waard toch?)
Orea, wat heerlijk!!![]()
Flowerbox, ja ik geniet echt volop. Ben benieuwd wanneer het echt zwaarder gaat worden en ik dus niet meer gewoon kan doen wat ik wil. Zal toch echt wel komen de komende weken lijkt me.
voel me licht paniekerig.....het mag.....maar, maar, maar.....quote:
Iets met "in mei leggen alle vogels een ei" zou het ook zo werken bij mensen? Aan de lijst te zien wel!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:12 schreef DJRandall het volgende:
[..]
voel me licht paniekerig.....het mag.....maar, maar, maar.....
Edit: jeutje, wat is februari eigenlijk een drukke maand!
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:08 schreef DJRandall het volgende:
Orea: wat fijn dat het een mooie echo was!
Flowerbox: zullen we voor datum tweeling gaan. Ik heb aan het begin van de zwangerschap gedroomd dat ik op die dag ga bevallen, dus ik ben benieuwd....
En daar gaan we dan...........*ik meld me vast voor vandaag*
37 weken dus.....
WEL, over drie dagen al!!!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:21 schreef Asyniur het volgende:
Wat een goede en leuke nieuwtjes allemaal!
freecell, fijn dat het nieuwe huis lekker wont. En die dozen... ik woon nu 3,5 jaar samen met mijn man en er staan nog wel her en der spullen die weg moeten of dozen die nog geruimd moeten worden...![]()
En dat bekken, tja het went inderdaad. Je leert er mee omgaan...
happy, zolang je je goed voelt lekker vanalles ondernemen hoor!![]()
En heeft DJRandall al meldplicht?![]()
Ik nog lang niet hoor!
Het was niet een beetje de eerste keer, vandaar dat we dachten dat het mijn vliezen waren.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:20 schreef freecell het volgende:
Helemaal aan het einde van de zwangerschap een beetje urine verliezen is echt doodnormaal![]()
En dan inderdaad niet zozeer dat je het niet kan ophouden, maar dat er na het plassen nog wat komt
Veel plezier vanmiddag Pessie. Geen succes, want alles is gewoon goed....quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef pessie het volgende:
Ymme dat is inderdaad wel even spannend! Helpt het om je bekken een beetje te kantelen nadat je klaar bent? (Als dat fysiek nog mogelijk is als je hoogzwanger bent).
Nog een paar uur en dan hartje luisteren! Zo spannend! Ik hoop echt dat ze em kan vinden. Zal toch best verdrietig zijn als ze geen hartje vind... (Ben 13 weken 6 dagen).
Bekken kantelen, gaat hem hier inderdaad niet meer worden. Ik blijf nu wel wat langer zitten gewoon. En heb constant een inlegkruisje in. Ik heb sinds afgelopen weekend ook ineens minder last van 'afscheiding'. En al dat gerommel in mijn steeds. Er is toch wel iets gaande hoor. Maar tja, dat kan ook nog 4 weken zo dorogaan. (hopeijk niet hoor hihi)..quote:Op maandag 25 januari 2010 12:57 schreef pessie het volgende:
Ymme dat is inderdaad wel even spannend! Helpt het om je bekken een beetje te kantelen nadat je klaar bent? (Als dat fysiek nog mogelijk is als je hoogzwanger bent).
Nog een paar uur en dan hartje luisteren! Zo spannend! Ik hoop echt dat ze em kan vinden. Zal toch best verdrietig zijn als ze geen hartje vind... (Ben 13 weken 6 dagen).
Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!quote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Veel plezier vanmiddag Pessie. Geen succes, want alles is gewoon goed....
Maar jij had toch al een goede echo gehad??
Joh met 13 weken horen ze dat hartje echt welquote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!
Ok, dan snap ik hem. Maar dat vinden ze dan wel hoor! Hoe dan ook, blijft een leuk en spannend momentje..quote:Op maandag 25 januari 2010 13:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja ik heb een hele goede echo gehad en ik voel me zwanger, maar het is toch niet zeker dat ze het hartje vind? Omdat ze hem gewoon niet vind? Heb de placenta aan de voorkant dus weet niet of dat nog uitmaakt. Wil gewoon heel graag het hartje horen, heb er zo naar uitgekeken!
Tssss, alsof deel zo belangrijk isquote:Op maandag 25 januari 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht* Die zwangeren altijd met hun dementie... je bent alwèèr het woordje 'deel' in de TT vergeten freecell!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |