Eerlijk? Omdat ik vandaag nog twee vergaderingen heb en nog al mijn procedures moet uitwerken want anders zullen ze mijn taken gewoon niet kunnen overnemenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:55 schreef Keshet het volgende:
Leo, even kort door de bocht:
Waarom meld je je niet een paar dagen ziek met ingang van nú?
Moet je eens kijken hoe gewillig ze volgende week je taken van je overnemen!
Mja, ik denk niet dat die collega's veel te kiezen zullen hebben. Het is gewoon zo k*t dat ze er nu ook nog eens moeilijk over doen. Ik denk trouwens niet dat ze naar de baas zullen durven stappen om het te zeggen, maar doe dan ook gewoon eens voor één keer normaal. De ene collega zal dus effectief 'last' hebben van het overnemen van die taak van 9 februari tot 19 februari. En dan voor de rest van het semester niets meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Leonieke toch
Zullen we afspreken dat jij vandaag gewoon lekker een keer een flinke hormonale bui krijgt en eens flink van je afbijt? Zijn ze nou een haartje betoeterd om het jou zo moeilijk te maken? Je loopt *Y&(^*&*& je benen onder je lijf vandaan voor hen en dan krijg je dit? Meid bitch ajb eens flink terug en als dat geen effect heeft moet je je baas maar een keer voor het blok zetten... Enne, dat hele weekend LAN-party is natuurlijk te veel van het goede he, dat zal toch iedereen wel snappen? Je hebt je rust nodig, neem die ook gewoon....
O wat zou ik graag eens een keer die kant in reizen om een aantal mensen in jouw omgeving eens goed de waarheid te zeggen, meiske laat toch niet zo over je heen walsen...
Die buikpijn is wel een pak minderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
Flugel ik ben jaloers!!! Vannacht met oordoppen geslapen tegen de snurkende meneer, maar alsnog om de 1,5 uur (het wordt steeds korter lijkt het) eruit om te piesen. En dan voor 3 druppels hèmaar als ik niet ga krijg ik pijn in mijn buik!
Tico, ik denk wel dat het normaal is hoor. Maar na vrijdag moet het vast goedkomen!!
Inderdaad best stoer dat je tegen iemand zegt geen extra werk erbij te kunnen nemen! Vooral als ze dat normaal gesproken niet van je gewend zijn! Goedzo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Eerlijk? Omdat ik vandaag nog twee vergaderingen heb en nog al mijn procedures moet uitwerken want anders zullen ze mijn taken gewoon niet kunnen overnemen![]()
Ik vond me gisteren al een beetje stoer toen ik tegen iemand zei dat ik er echt niets meer kan bijnemen omdat ik anders niet meer door mijn eigen werk geraak (persoon reageerde uiteraard verbaasd, want dat zijn ze hier niet gewoon van mij)
Dit heb ik ook korte tijd gehad. Ben je met een potje naar de huisarts geweest? Altijd handig om te laten controleren. Ik had geen blaasontsteking, maar heb het wel laten controleren.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
Flugel ik ben jaloers!!! Vannacht met oordoppen geslapen tegen de snurkende meneer, maar alsnog om de 1,5 uur (het wordt steeds korter lijkt het) eruit om te piesen. En dan voor 3 druppels hèmaar als ik niet ga krijg ik pijn in mijn buik!
Tico, ik denk wel dat het normaal is hoor. Maar na vrijdag moet het vast goedkomen!!
Hmz, effectief, Orea, ik merk nu eigenlijk dat je er al vrij vroeg last van hebt. Al kan ik me eerlijk gezegd niet meer herinneren wanneer het bij mij begonnen is dat ik telkens naar het toilet moetquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook korte tijd gehad. Ben je met een potje naar de huisarts geweest? Altijd handig om te laten controleren. Ik had geen blaasontsteking, maar heb het wel laten controleren.
Niemand is veel gezegd, het document is gisteren verstuurd en er zijn er nog 'maar' twee komen klagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef sindell het volgende:
Meldt!
Gisteravond wel krampen gehad voor het eerst, maar konden net zo goed mijn darmen zijn geloof ik![]()
Leo, ik vind het wel apart dat niemand je taken wil overnemen hoor. Ik zou op een gegeven moment zeggen, nou zoek het dan lekker maar uit, ik ga straks met verlof en dan is het mijn probleem niet meer. Hooguit dat van je baas, nou dan komt er vanzelf wel een oplossing hoor. Zorg gewoon dat je de dingen klaar hebt die je echt over moet dragen en de rest zoeken ze zelf maar uit. Je kunt je wel overal verantwoordelijk voor blijven voelen, maar soms moet je ook kunnen loslaten natuurlijk. (en alles schijnt heel relatief te worden zodra je kindje er is zeggen ze)
Cantare succes en have fun met je echo!
Oh, nou ja volgens mij werken overal wel mensen die vinden dat ze het zelf al druk genoeg hebben, het zal vast goedkomen want jij gaat hoe dan ook met verlofquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Niemand is veel gezegd, het document is gisteren verstuurd en er zijn er nog 'maar' twee komen klagen.
En idd, dat zegt iedereen tegen mij dat eens het kindje er is, het mij allemaal niets meer zal kunnen schelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |