abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:47:50 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77281040
Oh wat rot dat je je zo voelt Tico.
Is 't misschien een stukje naiviteit wat je nu mist ten opzichte van je vorige zwangerschap? Ik hoop en duim en ga er gewoon van uit dat vrijdag alles goed is!

Tessie! Wat een opluchting en verrassing zeg!

Ik heb heerlijk geslapen van 11 uur tot 9 uur. Werd wakker van een schoppend kindje in m'n buik.

Mama_Papa, die steken in je buik he, duidt dat misschien op weeen?
Hoe is het met de andere LLM's?

Succes bij de fysio voor jezelf en met Leander Freecell!

Thuiswerken is idd heerlijk Flugel! Zie je erg op tegen het weer fulltime aan de slag gaan?
Trouwens, als je zwanger bent mag je een uurtje (geloof ik) per dag rusten op je werk. Misschien heb je nog iets aan die tip?

Oh, enne Simmu, ik wil dan wel een filmpje van een duimendraaiende Selene he!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:49:16 #152
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77281075
Ticootje

Je hebt natuurlijk ook een ietwat andere start gehad dan vorige keer. Kan me voorstellen dat je daar wat bezorgd en onzeker door bent. Gelukkig is het snel genoeg vrijdag... Bovendien was je toch al 9 weken bij de goede echo? Dan zijn de meest kritieke weken ook al echt voorbij. Vrijdag gewoon een mooie echo en daarna heerlijk genieten meid
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77281170
Pfff... ik heb vandaag echt geen zin om te werken. Eén collega heeft me al gezegd dat hij er eigenlijk niet mee akkoord is dat hij één van mijn taken moet overnemen en een andere collega is al tegen iemand anders gaan zagen dat die het ook niet wil doen Het lijkt wel alsof het mijn beslissing is geweest...
En ik kan het vandaag echt niet hebben eigenlijk Gisteren van 8 tot 20u gewerkt, vandaag start er om 17u nog een vergadering en het komende weekend moet ik hier non-stop zijn omdat er een LAN-party georganiseerd wordt.
Ik had het nooit kunnen denken maar zo nu, op dit moment, kijk ik echt uit naar de dag dat ik niet meer moet komen werken.

[/zaagpost]
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:55:52 #154
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_77281227
Leo, even kort door de bocht:
Waarom meld je je niet een paar dagen ziek met ingang van nú?
Moet je eens kijken hoe gewillig ze volgende week je taken van je overnemen!
A grand adventure has begun.
pi_77281233
Ja, ik denk dat ik de naiviteit nu mis.

De kans is natuurlijk veel groter dat het gewoon goed is.. Vorige zwanegrschap ging ik al helemaal los met kopen bij de positieve test (en daarvoor eigenlijk ook).
Nu heb ik 1 pakje (ja en een wiegje.). Ik durf nog niet zo eigenlijk.

Nou ja, ik doe gewoon raar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:57:44 #156
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77281277
Leonieke toch

Zullen we afspreken dat jij vandaag gewoon lekker een keer een flinke hormonale bui krijgt en eens flink van je afbijt? Zijn ze nou een haartje betoeterd om het jou zo moeilijk te maken? Je loopt *Y&(^*&*& je benen onder je lijf vandaan voor hen en dan krijg je dit? Meid bitch ajb eens flink terug en als dat geen effect heeft moet je je baas maar een keer voor het blok zetten... Enne, dat hele weekend LAN-party is natuurlijk te veel van het goede he, dat zal toch iedereen wel snappen? Je hebt je rust nodig, neem die ook gewoon....

O wat zou ik graag eens een keer die kant in reizen om een aantal mensen in jouw omgeving eens goed de waarheid te zeggen, meiske laat toch niet zo over je heen walsen...
pi_77281289
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:55 schreef Keshet het volgende:
Leo, even kort door de bocht:
Waarom meld je je niet een paar dagen ziek met ingang van nú?
Moet je eens kijken hoe gewillig ze volgende week je taken van je overnemen!
Eerlijk? Omdat ik vandaag nog twee vergaderingen heb en nog al mijn procedures moet uitwerken want anders zullen ze mijn taken gewoon niet kunnen overnemen
Ik vond me gisteren al een beetje stoer toen ik tegen iemand zei dat ik er echt niets meer kan bijnemen omdat ik anders niet meer door mijn eigen werk geraak (persoon reageerde uiteraard verbaasd, want dat zijn ze hier niet gewoon van mij )
pi_77281343
Flugel ik ben jaloers!!! Vannacht met oordoppen geslapen tegen de snurkende meneer, maar alsnog om de 1,5 uur (het wordt steeds korter lijkt het) eruit om te piesen. En dan voor 3 druppels hè maar als ik niet ga krijg ik pijn in mijn buik!

Tico, ik denk wel dat het normaal is hoor. Maar na vrijdag moet het vast goedkomen!!
pi_77281545
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:57 schreef flugeltje het volgende:
Leonieke toch

Zullen we afspreken dat jij vandaag gewoon lekker een keer een flinke hormonale bui krijgt en eens flink van je afbijt? Zijn ze nou een haartje betoeterd om het jou zo moeilijk te maken? Je loopt *Y&(^*&*& je benen onder je lijf vandaan voor hen en dan krijg je dit? Meid bitch ajb eens flink terug en als dat geen effect heeft moet je je baas maar een keer voor het blok zetten... Enne, dat hele weekend LAN-party is natuurlijk te veel van het goede he, dat zal toch iedereen wel snappen? Je hebt je rust nodig, neem die ook gewoon....

O wat zou ik graag eens een keer die kant in reizen om een aantal mensen in jouw omgeving eens goed de waarheid te zeggen, meiske laat toch niet zo over je heen walsen...
Mja, ik denk niet dat die collega's veel te kiezen zullen hebben. Het is gewoon zo k*t dat ze er nu ook nog eens moeilijk over doen. Ik denk trouwens niet dat ze naar de baas zullen durven stappen om het te zeggen, maar doe dan ook gewoon eens voor één keer normaal. De ene collega zal dus effectief 'last' hebben van het overnemen van die taak van 9 februari tot 19 februari. En dan voor de rest van het semester niets meer.
Ah, ik denk dat ik er een beetje door zit en het me daarom ook zo aantrek. Eigenlijk zou ik zoiets moeten hebben van: f*ck off, het kan mij allemaal niets meer schelen want ik word binnen een paar weken moeder
pi_77281595
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:
Flugel ik ben jaloers!!! Vannacht met oordoppen geslapen tegen de snurkende meneer, maar alsnog om de 1,5 uur (het wordt steeds korter lijkt het) eruit om te piesen. En dan voor 3 druppels hè maar als ik niet ga krijg ik pijn in mijn buik!

Tico, ik denk wel dat het normaal is hoor. Maar na vrijdag moet het vast goedkomen!!
Die buikpijn is wel een pak minder Ik probeer tegenwoordig maar één keer meer op te staan 's nachts want het is effectief de moeite niet als ik naar het toilet ga. Zo frustrerend hé
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:12:12 #161
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77281666
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:58 schreef leonieke het volgende:

[..]

Eerlijk? Omdat ik vandaag nog twee vergaderingen heb en nog al mijn procedures moet uitwerken want anders zullen ze mijn taken gewoon niet kunnen overnemen
Ik vond me gisteren al een beetje stoer toen ik tegen iemand zei dat ik er echt niets meer kan bijnemen omdat ik anders niet meer door mijn eigen werk geraak (persoon reageerde uiteraard verbaasd, want dat zijn ze hier niet gewoon van mij )
Inderdaad best stoer dat je tegen iemand zegt geen extra werk erbij te kunnen nemen! Vooral als ze dat normaal gesproken niet van je gewend zijn! Goedzo!
Wat betreft de LAN-party. Leo, je bent 35 weken zwanger, je kunt helaas echt niet alles meer. En al helemaal niet een weekend extra volledig present zijn zodat je helemaal geen tijd overhoud om tot rust te komen. Je hebt straks wel een bevalling, en 3 maanden nachten doorhalen met een kindje dat elke 2 uur wakker wordt voor voedsel (Is wat ik meen te hebben begrepen van baby's).
En dat collega's nu werk van je over moeten nemen en dit niet zien zitten moeten ze mee naar de collega die jouw vervanging van je heeft afgesnoept.

Er was nog iets waar ik op wilde antwoorden... en het vergeten...

Ik weet wel dat Freecell 36 weken 3 dagen zwanger is en nu dus officieel langer de baby in zich houd dan de vorige keer
pi_77281709
Nog niet bijgelezen, want ik ben stikzenuwachtig voor de echo om 11 uur.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:15:04 #163
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77281749
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:00 schreef Orea het volgende:

Dit heb ik ook korte tijd gehad. Ben je met een potje naar de huisarts geweest? Altijd handig om te laten controleren. Ik had geen blaasontsteking, maar heb het wel laten controleren.
pi_77281778
Maar ik zal proberen zo veel mogelijk te rusten op die LAN. Ik zal er zijn, maar meer zullen ze van mij niet moeten verwachten. Ik heb hen ook al gezegd dat ik niet help met de opkuis (ik poets mijn eigen huis al bijna niet meer ) en dat ik geen tafels verzet of iets opruim. Maar er moet toezicht zijn
Mijn man is er gelukkig wel bij dus die zal me sowieso tot de orde roepen als hij nog maar denkt dat ik iets te veel zou doen.

En wat een mijlpaal voor Freecell
pi_77281821
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:15 schreef pessie het volgende:

[..]

Dit heb ik ook korte tijd gehad. Ben je met een potje naar de huisarts geweest? Altijd handig om te laten controleren. Ik had geen blaasontsteking, maar heb het wel laten controleren.
Hmz, effectief, Orea, ik merk nu eigenlijk dat je er al vrij vroeg last van hebt. Al kan ik me eerlijk gezegd niet meer herinneren wanneer het bij mij begonnen is dat ik telkens naar het toilet moet
pi_77281876
Meldt!

Gisteravond wel krampen gehad voor het eerst, maar konden net zo goed mijn darmen zijn geloof ik

Leo, ik vind het wel apart dat niemand je taken wil overnemen hoor. Ik zou op een gegeven moment zeggen, nou zoek het dan lekker maar uit, ik ga straks met verlof en dan is het mijn probleem niet meer. Hooguit dat van je baas, nou dan komt er vanzelf wel een oplossing hoor. Zorg gewoon dat je de dingen klaar hebt die je echt over moet dragen en de rest zoeken ze zelf maar uit. Je kunt je wel overal verantwoordelijk voor blijven voelen, maar soms moet je ook kunnen loslaten natuurlijk. (en alles schijnt heel relatief te worden zodra je kindje er is zeggen ze )

Cantare succes en have fun met je echo!
pi_77281927
Ik heb chronische blaasonsteking gehad, en heb praktisch elke week nu al een potje ingeleverd en ben steeds verbaasd als ze melden: u heeft GEEN blaasontsteking... (rare gewaarwording moet dus de rest van mijn leven maar zwanger blijven ter voorkoming van de blaasonsteking)

Dus dat is het helaas (gelukkig) niet.. Misschien moet ik met de bovenkant toch iets hoger gaan liggen ofzo...

Freecell

Cantare echoooooooooooooooooooooo!! Spannend!! Vergeet je camera niet!!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:24:28 #168
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77282000
Orea, ik heb dat ook een poosje gehad, maar volgens mij is dat omdat je baarmoeder tegen je blaas ligt en daardoor wat druk geeft wat lijkt op aandrang... Ik heb dat gevoel dus ook nog steeds, maar kan het redelijk lang uitstellen. Alleen 's nachts slaap ik dus en hoef ik gelukkig maar 2 keer. En dan plas ik ook best veel, dus ik lijk juist redelijk wat vocht te verliezen....

Ik drink ook abnormaal veel water de laatste tijd, vind ik ineens ontzettend lekker... Beter dan cola in ieder geval
pi_77282016
Nee ik heb het echt al vanaf het begin althans het wordt nu erger, de eerste paar weken moest ik er steeds om de 3 uur uit en de tijd ertussen wordt steeds minder rare is ook overdag heb ik het niet! Morgen eens aankaarten bij de vlos

Op zich zou het kunnen, nu mijn baarmoeder omhoog is gekomen hangt ie wel een beetje op mijn blaas.. hiervoor lag ie achterover, dus niet eens in de buurt van mijn blaas
pi_77282043
Goedemorgen

Ik lees later even bij. Ga me nu klaarmaken om naar de vlos te gaan.
pi_77282107
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef sindell het volgende:
Meldt!

Gisteravond wel krampen gehad voor het eerst, maar konden net zo goed mijn darmen zijn geloof ik

Leo, ik vind het wel apart dat niemand je taken wil overnemen hoor. Ik zou op een gegeven moment zeggen, nou zoek het dan lekker maar uit, ik ga straks met verlof en dan is het mijn probleem niet meer. Hooguit dat van je baas, nou dan komt er vanzelf wel een oplossing hoor. Zorg gewoon dat je de dingen klaar hebt die je echt over moet dragen en de rest zoeken ze zelf maar uit. Je kunt je wel overal verantwoordelijk voor blijven voelen, maar soms moet je ook kunnen loslaten natuurlijk. (en alles schijnt heel relatief te worden zodra je kindje er is zeggen ze )

Cantare succes en have fun met je echo!
Niemand is veel gezegd, het document is gisteren verstuurd en er zijn er nog 'maar' twee komen klagen.
En idd, dat zegt iedereen tegen mij dat eens het kindje er is, het mij allemaal niets meer zal kunnen schelen
pi_77282114
En zoveel mensen weer die vandaag een stickertje gaan krijgen. Veel succes/plezier dames
pi_77282197
Octo, veel plezier!!!

Zie net mijn ticker en ik ben vandaag officieel 12 weken DE grens waar ik al weken naar uit zit te kijken... Mocht er nu nog iets gebeuren dan krijg ik al mijn ivf-en weer (teller op nul)... gaat niet nodig zijn, maar dat is wel iets psychisch geweest wat de afgelopen weken steeds door mijn hoofd spookte!
(en onofficieel ben ik zelfs al 12 weken en 4 dagen, volgens groei mijn kind doet het super goed!!! )

/zwijmelpost
pi_77282204
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:28 schreef leonieke het volgende:

[..]

Niemand is veel gezegd, het document is gisteren verstuurd en er zijn er nog 'maar' twee komen klagen.
En idd, dat zegt iedereen tegen mij dat eens het kindje er is, het mij allemaal niets meer zal kunnen schelen
Oh, nou ja volgens mij werken overal wel mensen die vinden dat ze het zelf al druk genoeg hebben, het zal vast goedkomen want jij gaat hoe dan ook met verlof
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:39:25 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77282352
Orea, ga eens werken joh!
maar je hebt wel een mooie mijlpaal bereikt!

Leonie, ik ga alleen nog maar zeggen: goed dat je voor jezelf opgekomen bent!

Cantare, dat komt helemaal goed dadelijk hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')