Hier niet, wij hebben niet van zulke actiesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Chen het volgende:
Is bij jullie ook alles doordeweeks, m.u.v vrijdag 2e menu gratis tussen 20:00 en 00:00?
Mnee? Wat een drama zal dat opleveren met al die hangjongeren.. blegh!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:52 schreef Chen het volgende:
Is bij jullie ook alles doordeweeks, m.u.v vrijdag 2e menu gratis tussen 20:00 en 00:00?
Tja hier in Den Haag zijn die er ook wel als die acties er niet zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Die stroopwafel verkoopt ook als een tyfus, heb nog nooit zovaak dat ding moeten bijvullen
[..]
Mnee? Wat een drama zal dat opleveren met al die hangjongeren.. blegh!
Is dat een plaatselijke aktie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Die stroopwafel verkoopt ook als een tyfus, heb nog nooit zovaak dat ding moeten bijvullen
[..]
Zou er ook niet aan moeten denkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:11 schreef Studiotje het volgende:
Mnee? Wat een drama zal dat opleveren met al die hangjongeren.. blegh!
Gister werden hier tijdens de echte drukte gewoon 8 tergelijk gemaaktquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:31 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zou er ook niet aan moeten denkenDie Sneekburger gaat ook hard trouwens, ondanks dat McD Nederland zegt dat je er beter maar 4 kan maken doen wij er gewoon 6
Die passen ook op 1 grill hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gister werden hier tijdens de echte drukte gewoon 8 tergelijk gemaakt(2 grillen naast elkaar waar ze op kunnen hé
)
Niemand?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:13 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een plaatselijke aktie?
Op de site en bij de plaatselijke Mac zie ik niets over stroopwafels
D'r stond een antwoord onder je 1e post...quote:
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
D'r stond een antwoord onder je 1e post...
Bekend met een reclame spot bedoel je?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom maken ze dit dan niet bekend?
Nu ik het weet ga ik er straks om vragen
Ik keek dus hier:quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bekend met een reclame spot bedoel je?
Op de website van mc donalds staat het (winter weken) en als je een mac binnenloopt kan je het niet mis lopen.
Klik op de afbeelding van Winter weken, en vervolgens vind je bij "producten Hollandse winterweken" alle productenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik keek dus hier:
http://mcdonalds.nl/wps/w(...)me/Producten/Acties/
En ik neem altijd de McDrive, dus wellicht dat er buiten nog geen posters hingen (als er al posters voor zijn)
Ik zie het nu ookquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klik op de afbeelding van Winter weken, en vervolgens vind je bij "producten Hollandse winterweken" alle productenWaaronder dus de mc flurry stroopwafel
bestaat dat gewoon serieus een mc rookworst??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:08 schreef Windigo het volgende:
De mcrookworst is niet te eten, droog broodje en maar bar weinig saus voor 2.45.
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
bestaat dat gewoon serieus een mc rookworst??
Een mcchicken met extra curry saus (van kipnuggets) das pas fijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef ShinobizWinter het volgende:
Heb eigenlijk best wel trek in een mcchicken![]()
Dat viel me reuze meequote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef ShinobizWinter het volgende:
Is die mcflurry stroopwafel niet extreem zoet?
ga ik van de week denk ik doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga je ff op en neer naar duitsland
Twee zelfs!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:24 schreef gers het volgende:
[..]
ga ik van de week denk ik doen![]()
zit er een mc in kleve ?
Inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2010 01:27 schreef Yannick567 het volgende:
Even heen en weer naar Deutschland fur ein mcrib, of niet marko, hehe
Als je nog honger hebtquote:
Maar er ligt dan weer wel sneeuwquote:Op zondag 24 januari 2010 01:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Als je nog honger hebt
Nee dat is ook geen pleziertje, dan pak de frituurpan en gooi er een paar frikandellen inquote:Op zondag 24 januari 2010 01:33 schreef Chen het volgende:
[..]
Maar er ligt dan weer wel sneeuwen daar in me eentje tussen al die mocro boys zitten, ik weet het niet, ik ben denk ik niet stoer genoeg
.
Tja, dat is toch geen kipnugget bereid door Ebony of Latifahquote:Op zondag 24 januari 2010 01:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee dat is ook geen pleziertje, dan pak de frituurpan en gooi er een paar frikandellen in
Sja graag of nietquote:Op zondag 24 januari 2010 01:40 schreef Chen het volgende:
[..]
Tja, dat is toch geen kipnugget bereid door Ebony of Latifah.
Is er uberhaubt nog een restaurant dat nu nog open is? McDrives wel waarschijnlijk...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet tussen dat tuig te zitten?
Lang leve mcdrive![]()
Ja, de mac in het centrum van Almelo (quote:Op zondag 24 januari 2010 01:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is er uberhaubt nog een restaurant dat nu nog open is? McDrives wel waarschijnlijk...
quote:
McDrive hier iig niet nu.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is er uberhaubt nog een restaurant dat nu nog open is? McDrives wel waarschijnlijk...
Open...quote:Op zondag 24 januari 2010 01:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja, de mac in het centrum van Almelo () is tot 4 uur los
Spreektaal, sorryquote:Op zondag 24 januari 2010 01:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Open...
Maar zou er niet graag willen werken tot 4:00
Hahahaha sorryquote:Op zondag 24 januari 2010 01:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Spreektaal, sorry![]()
Inderdaad, ze hebben me wel is gevraagd. Maar ik ga het ook niet doen, ben je tot fucking 6 uur bezig sochtends met schoonmaken nog enzo!!! daaaaaaag
Uiteraard, maar daarom gelden er ook wel veiligheidsmaatregelen voor het personeel.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha sorry. Is iets typisch Twents hoor
Nja dat schoonmaken is nog niet het ergste op zich. Maar in het centrum tot 4:00 uur 's nachts is vragen om heibel lijkt me... en dan in Almelo
Zou sowieso niet zo graag in een McDonalds willen werkenquote:Op zondag 24 januari 2010 01:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Open...
Maar zou er niet graag willen werken tot 4:00
En waarom niet? Wat zie jij als nadelen als ik vragen mag? Ben wel benieuwd!quote:Op zondag 24 januari 2010 02:05 schreef Chen het volgende:
[..]
Zou sowieso niet zo graag in een McDonalds willen werken
Ow oke... nja dat is dan nog best goed geregeld dan. Van wie is Almelo Centrum eigenlijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daarom gelden er ook wel veiligheidsmaatregelen voor het personeel.
- mannelijke manager
- altijd met 2 personen ergens heen lopen etc etc.
En er rijdt altijd wel politie in de buurt, dus mocht er iets gebeuren....
Ik wil dat een weekend een weekend blijft, en ik werk voor de rest altijd op zondag middagvoor de rest nog druk met de studie. Voor de rest ook zondag voetballen, dus geen tijd ervoor
Ik ben er al bijna 8 jaar weg, maar heb een onwijs leuke tijd gehad bij de Mc hoor!quote:Op zondag 24 januari 2010 02:05 schreef Chen het volgende:
[..]
Zou sowieso niet zo graag in een McDonalds willen werken
van een Franchise, die man heeft ook Almelo Oost en Almelo Woonboulevard onder beheer.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow oke... nja dat is dan nog best goed geregeld dan. Van wie is Almelo Centrum eigenlijk?
Je hebt wel veel "rest"dingen
Kijk, ik ben wel in McDonaldsen geweest, wat meer uit de randstad. Kan het ''opzich'' wel enigszins begrijpen dat je daar gaat werken. Maar hier in Den Haag is het gewoon drama met wat voor een volk daar rondloopt achter de kassa.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En waarom niet? Wat zie jij als nadelen als ik vragen mag? Ben wel benieuwd!
Jah oke, weinig Nederlands personeel te vinden?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:09 schreef Chen het volgende:
[..]
Kijk, ik ben wel in McDonaldsen geweest, wat meer uit de randstad. Kan het ''opzich'' wel enigszins begrijpen dat je daar gaat werken. Maar hier in Den Haag is het gewoon drama met wat voor een volk daar rondloopt achter de kassa.... daar wil ik gewoon niet dood aangetroffen worden..
Ooow... euh... Ik weet wie je bedoeld! Met Emsal?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
van een Franchise, die man heeft ook Almelo Oost en Almelo Woonboulevard onder beheer.
Juistquote:Op zondag 24 januari 2010 02:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow... euh... Huppeldepup en Emsal...
Ja diequote:
Nou?quote:Op zondag 24 januari 2010 02:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist![]()
En tja, wat moet ik er van zeggen!
hehe toevalligquote:Op zondag 24 januari 2010 02:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja die
Ik heb vroeger met Emsal gewerkt
Inderdaad, en het aanwezige Nederlandse personeel is ook te dramatisch voor woordenquote:Op zondag 24 januari 2010 02:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah oke, weinig Nederlands personeel te vinden?
hehe ja okequote:Op zondag 24 januari 2010 02:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Inderdaad, en het aanwezige Nederlandse personeel is ook te dramatisch voor woorden.
Nja het is ook per restaurant heel verschillend hoe er mee om wordt gegaan.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe ja oke![]()
Hier in het het oosten, valt het nog wel mee.
Waar ik werk is het iets van 50/50
nou, ik kan je vertellen dan het daar nu stukken beter is. Nieuwe rm, en ik ben er laatst nog geweest.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is ook per restaurant heel verschillend hoe er mee om wordt gegaan.
Toen ik er werkte hadden we ook veel medewerkers met een andere achtergrond, maar er was toen wel een bepaalde "standaard" en daar werkten de managers ook naar. In Enschede kan en mag alles en doen de managers net zo hard mee, tja dan verloederd het.
Ja ik merkte het laatst al toen ik daar in bij de drive wasquote:Op zondag 24 januari 2010 02:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nou, ik kan je vertellen dan het daar nu stukken beter is. Nieuwe rm, en ik ben er laatst nog geweest.
In 2 minuten kan er heel veel gebeuren hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 02:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En er rijdt altijd wel politie in de buurt, dus mocht er iets gebeuren....
Rookworst die goed loopt?quote:Op zondag 24 januari 2010 11:19 schreef muiterij het volgende:
Hier midden in het centrum tot 01.00 uur open, valt opzich wel mee qua vage typjes, vooral mensen die net aan het stappen zijn geweest.
Rookworst verkoopt hier erg goed, vooral tussen 2 en 4 veel mensen die het als snack eten.
Zijn ranzig?quote:
als dit de manager opvalt, waarom word er dan niks aan gedaan? meer personeel / meer pauze.. raak je het minder gauw zat en ben je ook van de klachten af.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vooral dronken mensen die van feesten en kroegen vandaan komen en die komen meestal allemaal tergelijk waar door er een rij staat die meestal tot aan de 'grote' weg staatDat is lang kan ik je vertellen. En dan gaan ze zeuren dat het sloom gaat, tsja.. je staat ten eerste in een lange rij, ten 2e, we hebben te weinig mensen in de nacht en ten derde, om meer dan 4 uur achter elkaar, zonder pauze, bestellingen pakken en alles ben je het aardig zat en gaat de snelheid er dramatisch af
Dat is allang bekend bij het hele management maar ze doen er niks aan, en het probleem ook is dat niemand in de nacht wil werken...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als dit de manager opvalt, waarom word er dan niks aan gedaan? meer personeel / meer pauze.. raak je het minder gauw zat en ben je ook van de klachten af.
btw, bedoel je toevallig Hoofddorp? zie daar regelmatig een flinke rij staan rond 4u
Waarom wordt daar niks aan gedaan dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat is allang bekend bij het hele management maar ze doen er niks aan, en het probleem ook is dat niemand in de nacht wil werken...
En het is bij Amersfoort Noord...Snelweg + stad + hangjongeren = drukte..
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Een mcchicken met extra curry saus (van kipnuggets) das pas fijn
Ben benieuwd.quote:
Mnee, niet echt...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:28 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Waarom wordt daar niks aan gedaan dan?
Is nachtpersoneel te duur ofzo?
Bij ons is sluit tot half 1 of half 2, afhankelijk van hoelaat we dicht gaan. Van maandag t/m zaterdag hebben we een vaste sluitploeg, wel zo makkelijk en gezelligquote:Op zondag 24 januari 2010 16:48 schreef Yannick567 het volgende:
Hier is sluit maar tot 0:00, halfjaartje geleden hadden we dagelijks een vaste sluitgroep, dat was eigenlijk niet de bedoeling
en gras is groenquote:Op zondag 24 januari 2010 20:38 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bij ons is sluit tot half 1 of half 2, afhankelijk van hoelaat we dicht gaan.
Sneakburgerquote:Op zondag 24 januari 2010 23:39 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik had die sneekburger geprobeerd zaterdag, die vond ik dus echt wel relaxed heh
Grandioos trouwens, hoeveel mensen dr Sniekburger zeggen, terwijl Sneek gewoon een bekende nederlandse plaats is :p
Wij sluiten op zaterdag om 1.00 ( ik draai 1 x in de 2 weken sluit op zaterdah) en afhankelijk van met wie we zijn, staan we buiten tussen half 2 en 2.
M.C. Crockettquote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Studiotje het volgende:
McDonalds dingen in het engels uitspreken is sowieso faalMcKroak-t
Of een mcflurry, hamburger, cheeseburger op zijn engels uitspreken.. faalhazenquote:Op maandag 25 januari 2010 15:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
SneakburgerSniekburger Ja, die snijkerburger... en dan vraag je welke ze bedoelen en dan zeggen ze "Ja, van de winterweken" en als je dan duidelijk zegt de Sneek Burger dan kijken ze je boos aan...
McDonalds dingen in het engels uitspreken is sowieso faalMcKroak-t
Ja, die hebben we dus niet meer, eh!quote:
Of mensen die dan vragen of we ook een klein menu hebben. Laatst een man die vroeg om een siede salade, die had ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:04 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Of een mcflurry, hamburger, cheeseburger op zijn engels uitspreken.. faalhazen
Dan vraag je ook, wilt u een medium of groot menu? 'Doe maar extra large'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |