Comeniusquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef neen het volgende:
Toch eem een tvptje, winst dankzij oud Brandemeer scholier Reza
Hebben we dan recht op uitzicht van je gezellige avond?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:45 schreef justmattie het volgende:
Volgens mij klopt die cam in de OP ook niet
Ja dat kan. www.webcamsex.nlquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hebben we dan recht op uitzicht van je gezellige avond?
Zijn er nog verschillende boxen ook danquote:
Eredivisiequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef TwisterNederland het volgende:
oh nee, Heerenveen - Willem 2 staat nog steeds 0 - 0
als je dit verliezen kunnen we beter gelijk maar degraderen![]()
Beter blijven ze bovenin meedraaien. Met wat ze gister weer vertoonden is niet Eredivie waardigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef Joy_Division het volgende:
Cambuuurrrrrrr KampioenuhhhhH!!!!!!
Ga met de auto of de busquote:Op zondag 24 januari 2010 15:43 schreef sciter het volgende:
Ik heb zin in een patatje van de dunord, maar ik ben te lui om te halen
Jammer dat ik er niet bij was,quote:Op zondag 24 januari 2010 15:44 schreef neen het volgende:
Die bus naar Dokkum is gisteren ook goed tegen die paal aan gereden
Ziet eruit als een harde knalquote:Op zondag 24 januari 2010 15:54 schreef neen het volgende:
Ik heb het ook niet gezien, alleen wel die paal schuin zien staan.
[ afbeelding ]
Niet te suunig!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:54 schreef neen het volgende:
Ik heb het ook niet gezien, alleen wel die paal schuin zien staan.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat iedereen wel uitgecheckt heeft met zijn ov-chipkaart als ze die hebben, anders boetequote:Op zondag 24 januari 2010 18:46 schreef Tristessa het volgende:
Ik hoop dat de buschauffeur ongedeerd is.
Dat wordt nog wat als er straks meer clubs failliet gaan...quote:Door het faillissement van HFC Haarlem zakt Cambuur van de tweede naar de derde plaats in de eerste divisie. De Leeuwarders speelden dit seizoen al twee keer tegen de Roodbroeken en wonnen beide wedstrijden (4-1 en 4-0). Alle uitslagen van Haarlem worden echter geschrapt, waardoor Cambuur zes punten moet aftrekken van het totaal van 49. Ook de mooie doelcijfers van beide duels (in totaal 8-1) gaan verloren.
Jammer voor zo'n club als Haarlem. Maar ja dat heb je met zo weinig volk op de tribune. Nog kutter is het nu dat we die 6 punten kwijt zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 18:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als er straks meer clubs failliet gaan...
Mooi kut idd, Eagles op de 2de plek nuquote:Op maandag 25 januari 2010 19:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jammer voor zo'n club als Haarlem. Maar ja dat heb je met zo weinig volk op de tribune. Nog kutter is het nu dat we die 6 punten kwijt zijn![]()
Naar die flat tegenover de oude Fietswereldquote:Op maandag 25 januari 2010 23:48 schreef Joy_Division het volgende:
Heuj, over een weekje verhuzen naar t Zuidvliet.
Alleen het laatste stukje met die schaatsaapquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef neen het volgende:
O ja, gisteren ook Pauw & Witteman gezien? Voor het gedeelte over die jeugdbendes zat er een oud stukje in van een knokploegje wat niet veel meer deed dan: "kaarten, zuipen en knokken" uit Leeuwarden (in zwart wit)
Omdat je wegblijftquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik sta neit meer in de OP
Ik zal je d'r bij zetten.quote:
Neem even een plaatje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef TwisterNederland het volgende:
ik ook niet
en hoor je mij klagen!?
Jajaja,quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef neen het volgende:
En mijn icon moet worden veranderd kees!
Vroeg me al af waar dat op sloeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:48 schreef neen het volgende:
Ik had zeker gedronken na die 15-op-een-rijnummer 28 mist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
Joure in de 18e eeuwquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Ensaf het volgende:
Danzij dit topic is Leeuwarden de 4e hit op Google als je zoekt naar 'Venetië van het Noorden'.
Terwijl dat volgens wikipedia
Amiens, zo genoemd door Lodewijk XI
Amsterdam
Appingedam
Brugge
Emden
Giethoorn
Hamburg
Joure in de 18e eeuw
Sint-Petersburg
Stockholm
Stralsund
zijn.
Ken geen Expeditie Leeuwarden tegen op.
Wekker gaat om 6.00.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Joy_Division het volgende:
Iemand nog zin om biertje te gaan drinken in de stad?
Zonde! Ik wil wel trakterenquote:
Balkenende komt 27 januari naar Leeuwarden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef Sharpdressedman het volgende:
icoontje in de OP![]()
(of iemand moet um gejat hebben en nu ook gebruiken)
Komende tijd nog leuke dingen te beleven in Leeuwarden?
dus hij was er vandaag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Balkenende komt 27 januari naar Leeuwarden.
Boot Holland komt er weer aan.
Vandaag of nooit!quote:
Boot Holland is ook altijd wel even leuk om te kijken.quote:
Wordt moeilijk...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Vandaag of nooit!......
Okee okee, binnenkort trakteer ik wel even op een biertje bij een kroeg naar keuze van de LWD fokkers.
Maakt mij niet zoveel uit ik vind zoveel best.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wordt moeilijk...
Café het Hoekje of Het Gouden Pilsje?
Inderdaad. Gewoon tussen al het moois lopen van 600.000 euro, weg dromen over zo'n boot achter je huis en je dan realiseren dat zoiets er zonder hulp van de Staatsloterij niet inzitquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Boot Holland is ook altijd wel even leuk om te kijken.
Klopt, in welke kroeg zou jij nog wel getrakteerd willen worden op een biertje?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon tussen al het moois lopen van 600.000 euro, weg dromen over zo'n boot achter je huis en je dan realiseren dat zoiets er zonder hulp van de Staatsloterij niet inzit
Weet niet, maar een paar actieve LWD fokkers moeten toch wel op een biertje te trakteren zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:23 schreef justmattie het volgende:
Moeilijk, komt er een fok! Liwwadden meet of zo
Ik blijf niet weg. Ik heb gewoon een andere UIquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Ensaf het volgende:
De nieuwe op:Zonder mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Doe het zelf.quote:
Geef me drank dan.quote:
Nee ik neuk niet voor een breezerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee ik neuk niet voor een breezerAls je het zo stelt.... Voor wat wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
Voor liefdequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:49 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Als je het zo stelt.... Voor wat wel dan?
Liever jij dan ikquote:
Goed antwoordquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor liefde![]()
[..]
Liever jij dan ik
Hmm maak er 10 miljoen van dan wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:58 schreef neen het volgende:
Ook door een vent in de kont op de middenstip van een vol Cambuur stadion?
Heb ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hmm maak er 10 miljoen van dan wel.
Heel politiek correct enzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:57 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Goed antwoord![]()
Ik persoonlijk voor een miljoen.
Dinsdag was ik er ook nogquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef justmattie het volgende:
DW was vorige week in onze mooie stad
Morgen naar school zekerquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dinsdag was ik er ook nogEn morgen ook weer
Jepquote:
Dan ben ik er nog nietquote:
Beetje jammer, hoe laat begin je?quote:
1 uurquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Beetje jammer, hoe laat begin je?
Ken jij ook een gothic van de Vavo die in een lange zwarte jas loopt, zwarte hoed, zwarte zonnebrilquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ken jij ook een gothic van de Vavo die in een lange zwarte jas loopt, zwarte hoed, zwarte zonnebril?
Jij zit in Arnhem op schoolquote:
Ik weet wie je bedoelt jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ken jij ook een gothic van de Vavo die in een lange zwarte jas loopt, zwarte hoed, zwarte zonnebril?
Omgquote:
Dat is de zoon van een leraar bij onsquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt ja
[..]
OmgStraks zie je me nog morgen
Omgquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is de zoon van een leraar bij ons
Hij zelf ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OmgIk vind ;m maar een beetje raar.
Neenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef neen het volgende:
Kan m'n avatar ook worden aangepast in de aangepaste op?
Ik oek niet juh!quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dou woanst niet eens in Liwwadden!
Neem je elke dag een nieuwe ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef neen het volgende:
Kan m'n avatar ook worden aangepast in de aangepaste op?
Het FEC? Waar is dat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef justmattie het volgende:
Ja vlakbij het FEC weet ik, ik zit er zelf ook
WTC Expo heet dat nu Keesquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:59 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Het FEC? Waar is dat?
Bij de Frieslandhallen in de buurt?
Een bewegendequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:22 schreef TwisterNederland het volgende:
nou, ik heb een user icon
Zo, nu weer verder met mijn studie
O, U vraagt het aan mij.quote:
Jij hebt nog een mening?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:02 schreef neen het volgende:
[..]
O, U vraagt het aan mij.
De vrijheid van meningsuiting. Volstrekt duidelijk.
Oh, dus vandaar al die complottheorieverhalenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:08 schreef neen het volgende:
[..]
Waarom het belangrijk is? Omdat ik GODVERDOMME een mening heb!
Ik bedoel natuurlijk 5 mei 2002.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een eigen mening is zó 6 mei 2002
DIE VAN MIJ IS NIET HYPERVENTILATIEOPWEKKEND JAquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een bewegende
En niet zo hyperventilatieopwekkend als de van JustMattie
Komt erbij
Een beetje wel hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
DIE VAN MIJ IS NIET HYPERVENTILATIEOPWEKKEND JA
Ik heb nog geen ideeën voor een nieuwequote:
Wat maakt dat, ik ben er vaak genoeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:58 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dou woanst niet eens in Liwwadden!
Dan nog hestou geen plaatsje weest wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat maakt dat, ik ben er vaak genoeg.
Wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan nog hestou geen plaatsje weest wel!
Beetsje wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:49 schreef justmattie het volgende:
Wat een grafweer in Leeuwarden weest wel
quote:
de 19% btw korting is dit weekend weer, dus het zal welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:18 schreef justmattie het volgende:
Het kon wel gratis wezen bij de media marktZe stonden zo straks bij ons achter al in de file, tot aan het drachtsterplein ook zag ik net , en ik hoorde tot aan de groningerstraatweg
Inderdaad kwam ik ook achter. Stelletje paupersquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
de 19% btw korting is dit weekend weer, dus het zal wel
Het is wel een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Inderdaad kwam ik ook achter. Stelletje paupers
Tsja ach als je een nieuwe TV nodig zou hebben en je neemt gelijk 1 van 2500 euro scheelt het toch weer iets van 400 of zo. Voor een pauperding van 6 tientjes maakt het verschil niet zo veel uitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Het is wel een stuk goedkoper![]()
en dan hopen dat je nog wat kunt krijgen
Door spammen dus !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:47 schreef Ensaf het volgende:
OP kan ik niet meer updaten, enkel de Wiki.
Dus iedereen moet wachten tot er een nieuw topic is.
Ik gok die kerel met die staartjes en die sla.quote:
Paultjuhhh's videoquote:
Hou die camera eens stil...quote:
Hela!quote:
Ik heb hem niet zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hou die camera eens stil...
Sorry. de ''quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Hela!
Ik wil geen's zien in de buurt van mijn eerste tekenfilm.
quote:
Een stuk subtieler!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sorry. de '''' was natuurlijk beter
Wat vind je van mijn nieuwe avatar? Minder hyperventilatieopwekkend?
Morgen wordt het weer iets andersquote:
Als de paint maar goed isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen, paint is goed. Filmen + inspreek stem was gewoon k*t =/
Ging jij niet een mooi op plaatje maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Morgen wordt het weer iets anders
Ik weet niet. Die mods verplaatsen ze steeds naar ONZ. Dat haalt de lol er wel een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef TwisterNederland het volgende:
ben jij natuurlijk ook weer tevreden!! wanneer komt de volgende paint?
Ga jij maar iets painten. Ik heb geen zin om in photoshop te knoeienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ging jij niet een mooi op plaatje maken?
Of moet ik wat painten.
Niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef Ensaf het volgende:
Daar ben ik mooi klaar mee...
Wat te doen nu?
Paint voor KLB of dit topic?
Ze zijn alweer vrijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef neen het volgende:
Ik las dat er ook weer wat cambuur supporters zijn opgepaktstakkers
Nee die hadden ze al. Maar alleen voor thuiswedstrijden.quote:
Ja aparte regeling inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef neen het volgende:
Hendig sjiek dat je dan wel naar uitwedstrijd mag
Als je voor een tunnel in Leeuwarden een grote rookfakkel neergooit terwijl er een busje aankomt, en die vervolgens gaat aanvallen omdat ze eruit komen.. ja dan krijg je een SVquote:
Waarom niet over de gehele breedte de blauw/gele vlag. Met daarin een tekstquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef Ensaf het volgende:
Tot nu toe:
[ afbeelding ]
Kritiek is welkom, mits opbouwend en positief.
Ja voor camminghaburen bij het kalverdijkjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef TwisterNederland het volgende:
zijn er tunnels in leeuwarden??
DAT IS NIET OPBOUWEND JA????quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom niet over de gehele breedte de blauw/gele vlag. Met daarin een tekst?
Watquote:
Daar kom ik dus nooit, vandaar dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja voor camminghaburen bij het kalverdijkje
En ik vind hem ook mooi. Kudo's voor de moeitequote:
Mooie tint witquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Louter positieve feedback svp.
Ik kan niks vinden voor een geschikte prijs, ik ben zeker niet van plan om 600 / 700 euro te betalen voor een fatsoenlijk appartement.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan??
dat kan wel even duren volgens mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden voor een geschikte prijs, ik ben zeker niet van plan om 600 / 700 euro te betalen voor een fatsoenlijk appartement.
Ik heb mij een jaar geleden ingeschreven bij Woningbouw Friesland, maar ik ben nog steeds niet aan de beurt..
Ik heb de hoop inmiddels wel een beetje opgegeven.
Kop op!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden voor een geschikte prijs, ik ben zeker niet van plan om 600 / 700 euro te betalen voor een fatsoenlijk appartement.
Ik heb mij een jaar geleden ingeschreven bij Woningbouw Friesland, maar ik ben nog steeds niet aan de beurt..
Prinsessenweg niks dus?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef e97073 het volgende:
[..]
quote:
Dat mensen van buitenaf binnen 2 weken iets hebben klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef e97073 het volgende:
[..]
Je kan bij de woningbouw elke dag je woonkeuze vastleggen, maar je maakt geen enkele kans zo te merken.
Mensen die van buitenaf komen hebben binnen 2 weken een appartement![]()
Het is inderdaad gewoon mogelijk, er staan dagelijks verschillende en appartementen te huur die er vaak ook binnen 1 dag af zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat mensen van buitenaf binnen 2 weken iets hebben klopt natuurlijk van geen kant.
Ik zou vragen om een redenatie, aangezien het dus wel mogelijk is.
Mijn advies is om er gewoon achteraan te gaan en te informeren welke woningen beschikbaar zijn en eventueel beschikbaar worden binnenkort.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:41 schreef e97073 het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon mogelijk, er staan dagelijks verschillende en appartementen te huur die er vaak ook binnen 1 dag af zijn.
Bij mij op school zijn een aantal mensen in Leeuwarden komen wonen en die hadden binnen 2 weken een woning.
Dat mag je zeggenquote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mag ik zeggen dat de gemeente laks is met dat stukje tussen de rotonde bij het FEC en de brug? Ik moet daar in de 1 overheen.
Laatst is de schrans wel in 1 dag helemaal schoongemaakt, maar andere delen zijn idd erg slechtquote:Op zondag 31 januari 2010 18:22 schreef TwisterNederland het volgende:
Mag ik zeggen dat de gemeente erg laks is met het schoonhouden van de stoepen?
Bij Nieuwestad ligt het sneeuw er nog en er is hier en daar een schepje zand overheen gegooid.
Gaat een lekkere zandbende worden als alles gedooid is...
In de 1 kom ik nergens weg met de BMWquote:Op zondag 31 januari 2010 18:28 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mag ik zeggen dat de gemeente laks is met dat stukje tussen de rotonde bij het FEC en de brug? Ik moet daar in de 1 overheen.
Donald Duck gelezenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:07 schreef Ensaf het volgende:
Nu nog niet vol?
Dan kunnen jullie mij vast wel helpen.
Zouden jullie in [Stemtopic] Dichtwedstrijd 'Over de grens' op de gedichten De man die tot op hoge leeftijd altijd de grens opzocht en op Over de grens willen stemmen?
En daarnaast op 3 willekeurige andere gedichten om het officieel te maken.
Ja, lijkt me wel tof om met plagiaat te winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |