Waarom niet over de gehele breedte de blauw/gele vlag. Met daarin een tekstquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef Ensaf het volgende:
Tot nu toe:
[ afbeelding ]
Kritiek is welkom, mits opbouwend en positief.
Ja voor camminghaburen bij het kalverdijkjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef TwisterNederland het volgende:
zijn er tunnels in leeuwarden??
DAT IS NIET OPBOUWEND JA????quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarom niet over de gehele breedte de blauw/gele vlag. Met daarin een tekst?
Watquote:
Daar kom ik dus nooit, vandaar dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja voor camminghaburen bij het kalverdijkje
En ik vind hem ook mooi. Kudo's voor de moeitequote:
Mooie tint witquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:51 schreef Ensaf het volgende:
[ afbeelding ]
Louter positieve feedback svp.
Ik kan niks vinden voor een geschikte prijs, ik ben zeker niet van plan om 600 / 700 euro te betalen voor een fatsoenlijk appartement.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:24 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan??
dat kan wel even duren volgens mijquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden voor een geschikte prijs, ik ben zeker niet van plan om 600 / 700 euro te betalen voor een fatsoenlijk appartement.
Ik heb mij een jaar geleden ingeschreven bij Woningbouw Friesland, maar ik ben nog steeds niet aan de beurt..
Ik heb de hoop inmiddels wel een beetje opgegeven.
Kop op!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden voor een geschikte prijs, ik ben zeker niet van plan om 600 / 700 euro te betalen voor een fatsoenlijk appartement.
Ik heb mij een jaar geleden ingeschreven bij Woningbouw Friesland, maar ik ben nog steeds niet aan de beurt..
Prinsessenweg niks dus?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:26 schreef e97073 het volgende:
[..]
quote:
Dat mensen van buitenaf binnen 2 weken iets hebben klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:35 schreef e97073 het volgende:
[..]
Je kan bij de woningbouw elke dag je woonkeuze vastleggen, maar je maakt geen enkele kans zo te merken.
Mensen die van buitenaf komen hebben binnen 2 weken een appartement![]()
Het is inderdaad gewoon mogelijk, er staan dagelijks verschillende en appartementen te huur die er vaak ook binnen 1 dag af zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat mensen van buitenaf binnen 2 weken iets hebben klopt natuurlijk van geen kant.
Ik zou vragen om een redenatie, aangezien het dus wel mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |